Има . В Неделя когато е най-пълен тогава повечето пъти е на време , че даже преди време . Иди го разбери - късмет.svd90 написа:8613 има ли ден изобщо,в който да не е закъснял
Ти не ми говори за обходи.За По- Сф съм съгласен,но от По до Чп нищо не можеш да вземеш.С 100-км-ва машина до Карнобат не може да свалиш закъснение.От Кн до Завет сваляш яко,но после намалението 40 м/у РП Люляково-Дъскотна не е вкарано в обхода,както 25 на Струя,както 40-то на Нова Шипка-Юнак.Другото,което е напоследък през ден влака върви без фургон,а по гарите колетаджийте незнаят и познай какво става,чудене и накрая почват да ги блъскат в първото купе на на първия второкласен вагон.Иначе за шопско каране ще ти кажа какво видях и сам си направи извода,но друг път.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Има три основни причини:
Влак 8613 наистина лови всички прозорци движения по необичаен път (както знаем път 2 е с дотса по никси скорости от път 1), колетите също си казват думата. Например наблюдавах следният случай в четвъртък: 8613 беше без фургон, а на гарата в Ксц имаше 2 колички с връх колети чудиха се 1 минута, товариха още 2. Той отделно си беше закъснял по разминаване с 492 (закъснял) на Веринско.
2) Другото нещо е връзката с 7621 в София. Редовно закъснява, явно има хора и винаги 8613 чака връзка.
3) Третото нещо което хич не ми се иска да го вписвам е наистина слабото каране. Но има и изключения. При 8613 е имало случай с 44-63 да се движи от Ксц до Белово по път 2 което автоматично прави +8 и в Пловдив да влиза навреме. Относно карането имам наблюдения пресни от тази седмица, това е лично мое мнение с което не искам да ангажирам никого. Влак 8615, който се обслужва временно от 30.09 от депо Сф върви преди време и навреме, нещо което при депо По трудно се случва...Е, разбира се има и 3-4 изключения
2) Другото нещо е връзката с 7621 в София. Редовно закъснява, явно има хора и винаги 8613 чака връзка.
3) Третото нещо което хич не ми се иска да го вписвам е наистина слабото каране. Но има и изключения. При 8613 е имало случай с 44-63 да се движи от Ксц до Белово по път 2 което автоматично прави +8 и в Пловдив да влиза навреме. Относно карането имам наблюдения пресни от тази седмица, това е лично мое мнение с което не искам да ангажирам никого. Влак 8615, който се обслужва временно от 30.09 от депо Сф върви преди време и навреме, нещо което при депо По трудно се случва...Е, разбира се има и 3-4 изключения
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Аааааа батка , аз говоря за Зимница46 242 написа:. Батка,пускаш 8692 с над 120 по перона дето се сноват слезлите от 8613gonzo8611 написа:Днес идеалната среща : 8613 16:25-16:26 +7 , а 8692 на 16:26 на време с червена машина и бистро
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Каква е при1ината?gonzo8611 написа:Аааааа батка , аз говоря за Зимница46 242 написа:. Батка,пускаш 8692 с над 120 по перона дето се сноват слезлите от 8613gonzo8611 написа:Днес идеалната среща : 8613 16:25-16:26 +7 , а 8692 на 16:26 на време с червена машина и бистротука не е така. А "Слънчев бряг " 8614 с 46-231 и 13 вагона още от тук е +18'
Веднъж пътувах с него в Неделя и от Бургас тръгна +10 защото изчакваше да се качат всички напиращи
Аз карам с колкото пише.Вярно е,че се случва някой да не карат.Колкото до 8615,ами той е супер разтегнат влак.Другото,което е,че има шопски машини на които им е пипан скоростомера.Преди половин година видях как 44-081 на звезда беше бандажа,а нашата дебела.При нас скоростомера показваше 90 км/ч,а на 44-081 сигурно е било плътно 100.Влакът беше от натегнатите и си стигна навреме.Кажи как става,Жулиенчо?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори