Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Във връзка с бъдещия ГДВ 2011 разумно решение би било да се измести часът на тръгване на международния 292 от 20:40 , както е досега - в 21:40.Промяната е наложителна , за да прави повече връзки с влакове , генериращи стабилна населеност , като 1624 , 3622 , 5610 и 7625 (всеки един от тях в момента не прави връзка с 292).От друга страна , сегашният час на пристигане в Beograd - 4:25 e твърде ранен.Ако тръгва с един час по - късно , към 5:25-5:30 пристигане в сръбската столица е едно разумно решение.А и влакът за Praha Hl.n. (334) , с който е посочено , че прави връзка заминава чак в 7:20 , така че има предостатъчно време.
По вътрешния маршрут - при такъв по - късен час на тръгване , 292 няма да създава пречки с разминавания и ще отпадне нуждата 10211 да чака на Сливница.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, подкрепям предложението с две ръце! Предполагам си им писал на електронната поща за идеята си?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

То пишеш , пишеш , но файда никаква. :( Ще измислят поне 1000 причини , че не може.Например , че на сърбите им било удобно така.А да се запознаят , че точно сърбите се бавят с подаването на локомотива на граничната гара , няма да искат.На Димитровград ZS първия път съм чакал повече от два часа , втория път - цели 4 ( а редовно се чака по час - час и половина) да дойде локомотив от някой товарен влак , тъй като няма осигурена машина , която веднага да поеме влака.Това е безобразие и чрез предложението за преместване часа на тръгване на влака би било едно естествено решение на проблема.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

О и аз за колко неща съм им писал, и им писах пак ама чакам писмо от умрял.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Имам въпрос за ПВ 20110 дали ще го направят да спира на спирките между Горна Оряховица и Павликени или ще си го оставят така. Защото ако го оставят така е безсмислено Янтра да спира на Павликени. Защото щом ПВ 20110 е транзит до Павликени всеки би предпочел по-евтиния и а именно 20110. Времетраенето е същото. :roll: :arrow:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

От една страна си прав за Янтрата. Щом са го направили 20110 да е транзит до Павликени, значи, че по това време няма кой да се качва от спирките. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

"Янтрата" спира в Павликени заради удобния час рано сутринта, който дава възможност за придвижване на местните до Плевен и София. Иначе е за предпочитане, ако пътуваш между Г.Оряховица и Павликени да го направиш с 20110 - времепътуването същото и цената е по-евтина.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Все пак това е пътнически влак и като гледам разписанието му , няма нужда да тръгва малко по - рано от Горна , тъй като престоят на Левски спокойно компенсира спирането по станциите. Още 10-тина минути не са от значение , а от Левски пак ще потегля в същия час , както и досега.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По проект съм го измислил да тръгва от ГО в 06:00 ч. и пак ще пристига по това време в Сф. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Можеш ли да разработиш проект за Янтрата до Пловдив , за да видим часовете? Добре би било поне от Горна до София графистите да помислят малко.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Можеш ли да разработиш проект за Янтрата до Пловдив , за да видим часовете? Добре би било поне от Горна до София графистите да помислят малко.
Отдавна съм го разработил това, не бой се. ГО 05:35-ПО 10:45, на връщане ПО 15:45-ГО 20:50. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , докато преглеждах разписанието , открих други две връзки , които не са предвидени в столицата и те са:
Между 5610 , пристигащ в 21:30 и 2637 , тръгващ в 21:25.Изпускат се за 5 минути.
Вторият случай се корени в разписанието на 10203.Той идва в София в 6:49 и изпуска както "Сл.бряг" (6:30) , така и 10111 (6:45).Нека поне втория да тръгва с 12 минути по - късно , за да се осъществи връзката между Драгоман и Пловдив , понеже следващ влак за Пзк , Стм и ПО има чак в 8:30.

Недостатъчно време има и между четири двойки влакове.Първата ситуация е между 10112 , идващ в 15:12 и "Варна Уикенд" , който тръгва само 3 минути по - късно - в 15:15.
При втората двойка времето е още по - малко.Белият кон пристига в 9:20 , а 50111 заминава в 9:22.Следващ влак за Дупница и Благоевград има чак в 12:05.Като се загледах в разписанието на 50111 , открих нещо интересно.Престоят на DESIRO-то на Радомир е от 10:39 до 10:43 , тъй като изчаква 60210.Ако мотрисата пристигне в 10:42 , това са цели 3 минути отгоре.Между Перник и Батановци може да се свие обхода с още 1 минута (50261 и 50263 го вземат за 11 , а въпросния 50111 - за 12), а чакането за разминаване с 5622 на Владая може да се съкрати с още една.Оттук ето 5 минути аванс , които да се прибавят към началния час на тръгване.Ако и Конят се постегне малко , се получава едно прилично време за изчакване.По същата логика , една от причините 1622 да бъде изместен по - рано е връзката с 5623.
Третият случай е между 10205 и 1621.Както от разписанието се вижда , пътническият влак идва в 8:26 , а бързият заминава в 8:30.А тъй като не са на един перон (1621 е на първи коловоз) , тези 4 минути са недостатъчни.
По аналогия , открих и четвърта ситуация пак с драгомански влак.Този път 10207 , пристигащ в 15:24 дава възможност за 6 минутна връзка с Белия кон (15:30).Връзка , която може да се използва само с усилия и бягане през пероните.

Какво е мнението на форума , преди да изпратя писмо с аналогична информация на БДЖ? Според мен , графистите трябва да се позамислят малко и както от часовете на влаковете е видно , необходими са леки промени , касаещи по няколко минути , за да станат връзките удобни.Пък и не е лошо да се имат предвид при ГДВ 2011.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, всичко което си изложил е абсолютно реалистично. Не мога да повярвам колко много пропуски са допуснати и това е от хора, които се имат за професионалисти в изготвянето на разписания!!! По принцип тези аномалии в графика, които си открил продължават с години и очевидно никой не е сигнализирал, а и да е сигнализирал отговора си го представям какъв е бил. Специално за 50111 е крещящо недоглеждането,а може би се оправдават с факта, че след него тръгва 60103 за Кюстендил в 9:55 ч. Тук обаче има и един друг проблем и той се състои в малката, но не маловажна подробност, че целия график по пета линия е напълно разбъркан и не се подчинява на никакви правила. Според мен е важно 5621 да има статута на наистина бърз влак, а 5611 да тръгва по-раничко, за да осъществи връзките в София с 1620, 7631,7621.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И това е само на една гара за връзки - центр. София.Представи си , ако тръгна да гледам разписанието и по другите региони , на колко още такива недоглеждания ще попадна.

И може би най - крещящата нужда , за която в момента се сещам - няколко години поред лиспва връзка между 8612 и 3660 , като предишни години бързия от Русе / Каспичан беше преди този за София през Пловдив и хората от него имаха възможност да почакат 15-тина минути на Карнобат за връзката.По - късно явно поради недоглеждане , размениха местата им и изчакването отпадна.В момента 3660 пристига в Кн само 13 минути след като 8612 е заминал.Как никой не се досеща да оправи това положение.Добре че поне измениха часа на 8661 , тъй като беше пълна излагация като изпускаше идващия от Варна "Родопи" за 11 минути.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, това което казваш за връзката 3660/8612 продължава от 2000 г, когато теслата на Краус помете доста влакове. За последен път бившия 814 (настоящ) 8612 заминаваше от Варна в 8:10 и така можеше да прави споменатата от тебе връзка в Карнобат. Това беше и най-бързия вариант за пресичане на Балкана в Източна България. Другите два варианта - 30150/8610 и 26201/8632 са силно нелицеприятни.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация