Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Възстановяването на оригиналната ливрея е по подразбиране. Освен това, в кабините също доста трябва да се поработи и да се приведат във вид, в който ще са годни да се разглеждат от групите туристи, повечето от които отлично знаят какво гледат и как трябва да изглежда то.

Има снимки на лок. 42 в оригинално оцветяване, които ще се използват когато трябв за да се направи боядисването.

Що се касае до престоя на машината, когато не е ангажирана в атракциони - от сега и се спряга място в "Ремиз Палас".
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

И аз имам снимка на 42.077 с оригиналното оцветяване, но за съжаление е черно/бяла. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=291937&cat=7404
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:И аз имам снимка на 42.077 с оригиналното оцветяване, но за съжаление е черно/бяла. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=291937&cat=7404
В Дирекцията се намери снимка на 42 с оригиналната ливрея и до дни, когато излезе заповедта за възстановяване на 077 ще се съгласува и този момент от работата. Освен това, депото, в което ще се прави още се умува, може да не е Подуяне. Що се касае до експлоатацията при атракциони, машината ще се базира в София, тъй като Изпълнителния и спряга много интересни outdoor пътувания Сф-Ко и Сф-Лк, но за сега няма да издавам повече около идеите за заангажиране на локомотива.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Какво става с 77, нещо ново?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

n0_aLoNe написа:Какво става с 77, нещо ново?
Процедурно нещата вървят. Поискан бе план за ремонта + допълнителните операции, по който да се изготви план-сметка и нещата трябва вече да са стигнали почти до финала. Ако всичко е ОК - скоро 077 ще бъде извадена от Долапите и възстановена.

За депо на възстановяването към момента още се умува главно от логистична гледна точка, но Сдружението подкрепи и вариант за възстановителен ремонт в Горна Оряховица, тъй като ремонта в Русе е малоброен и ще трябва да се вадят хора от бригадите и от останалите ремонти, че да работят по възстановяването. В Подуяне също народа е малце, та имаме сериозни опасения и внимателно проучваме къде и как ще се прави машината.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

44.123 написа:И аз имам снимка на 42.077 с оригиналното оцветяване, но за съжаление е черно/бяла. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=291937&cat=7404
Aз пък изрових от нета още една обаче цветна :42.65 , и май нещо твоя линк не се отваря вече.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

44.123 написа:И аз имам снимка на 42.077 с оригиналното оцветяване, но за съжаление е черно/бяла. http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=291937&cat=7404
Снимката не е намерена в базата данни!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:Ето ги вече оправих проблема.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294879&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=294878&cat=7307
Вчера се проведе работна среща в БДЖ-ТПС/Локомотиви/ ЕООД, на която стана ясно, че още се осчетоводява плана за ремонт на локомотив 42 077.8, след което ще се пусне съответната заповед - за това има потвърждение. За място на ремонта отново се умува, има една двустранна схема, но тепърва ще се прецени.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Чудесно!Надявам се да потръгне ремонта. :) 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ЕКСКУЛЗИВНО!

ЕЛ 42 077.8 е извадена от халето в гара Долапите и е дадена на 1-ви коловоз пред гарата. Чака транспортиране за ВР! :)
Мнения: 6
Регистриран на: Пет Окт 30, 2009 5:33 pm
Местоположение: ruse

Мнение от svetlio75 »

там и 6те си остане просто се иска да се освободи халето
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

svetlio75 написа:там и 6те си остане просто се иска да се освободи халето
Не точно. Машината е с подготвена документация за възстановителен ремонт и от "БДЖ-ТПС/Локомотиви/" ЕООД увериха, че до седмица ще бъде финализирано всичко около ейното възстановяване за движение като действащ локомотив от музейната колекция на БДЖ. С оглед на опита при ремонт на локомотиви серия 42 и 43, възстановителният ремонт за този момент се гласи да се извърши в Локомотивно депо Горна Оряховица, като екип от отдел "Технически" на Сдружение "Български Локомотивен Форум" ще бъде командирован там и ще участва активно във възстановяването на тази чудна машина.
Мнения: 6
Регистриран на: Пет Окт 30, 2009 5:33 pm
Местоположение: ruse

Мнение от svetlio75 »

поживиом увидим както е казал руснака дано :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

svetlio75 написа:поживиом увидим както е казал руснака дано :)
Колкото и да не му се ще на някой, 42-ката ще тръгне.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация