Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:35 pm
БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Който плаща поръчва музиката...choveka_vlak написа:До 9-ти колеги, днес DB-schenker тренираха на "сухо" ( като сухото би им излезло много скъпо), ако имаше присъствие на, ДЖИ по закона за железниците... Но тренират хората, заемат коловози повреждат им се локомотиви теглят се със дизели сякаш цялата трета линия за тях работи. Но нека мъдроста пребъде!, ще трябва да проходят хората..., дето нашия премиер вика, "Вие сте ми мили но Българите повече"... Със една дума, дано не се самозабравят НЕМЦИТЕ, че от много монополизъм Глава боли!.
Аз също съм на мнение, че не трябва да се плюе, а да се гледа обективно. Новата тяга прави проблеми в която и да е администрация, постепенно се свиква от персонала и проблемите намаляват.43.309 написа:БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.
Тяга не е нова за Булмаркет, но е нова за DB Schenker. А нещата за да потръгнат по наша железница трябва да има реална конкуренция.spirach написа:Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на В-к Капитал) и така и се пада.
vesko7 написа:Тяга не е нова за Булмаркет, но е нова за DB Schenker. А нещата за да потръгнат по наша железница трябва да има реална конкуренция.spirach написа:Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на В-к Капитал) и така и се пада.
p.s Статията е постната в тема "Преглед на печата"
spirach На въпроса ти ще отговоря с въпрос - Как може едно кисело мляко в новооткритият магазин "Карфур" киселото мляко да струва 0.09лв. !? а на другия ден в "Кауфланд" да струва 0.08лв. след като себестойността само на кофичката е около 0.10лв. Да не мислиш, че и OBB Cargo ще играят по-меко? Ще цитирам и първия коментар под статията:spirach написа:Добре Веско, каква конкуренция виждаш тук. Това което се вижда е ( Да минеш през конкуренцията) или да возиш без пари под себестойност като, вкараш много пари. Това не е конкуренция за мен.
Това е опит за монополизиране на Българския пазар. За справка прочети внимателно стаията която си качил тук и прослушай внимателно твоя клип.
Така , че Човека Влак е много прав.
Това е коментирано неколкократно както в този форум така и във Форум "Българските Железници". Обаче за съжаление по отношение на БЖК и Булмаркет чичо Федя е много прав.БДЖ в този си вид и в условия на конкуренция ще загине. В най-добрият (за БДЖ) случая, държавата в един момент ще почне да налива още по безкрайни субсидии с цел догонване на конкуренцията, но това само ще удължи агонията.
За мен единственото решение е пазара на товарни превози изцяло да се либерализира, част от товарният бизнес на БДЖ да се продаде възможно най-бързо на Дойче Бан а останалата да се пусне на борсата.
За пътническият бизнес, там печалбите са малки и държавата би могла да запази ролята си заради социалният елемент, но това е въпрос на обществена дискусия. Не трябва да се пренебрегва фактът че без държавни инвестиции и субсидии развитието на високоскоростни влакови мрежи за превоз на пътници, особено пък на най-модерните технологии в областа като маглев, е невъзможно.
Колкото , за Шенкер прекльчвам темата за сега , ако станат действащ презвач тогава ще говорим . Те имат 6 дена да закарат празен влак 850тона а знам , че нямат работещ локомотив сега. ( Лозето не иска молитва а иска мотика.)choveka_vlak написа:Аз пък в "Маневрени локомотиви" ще Ви разкажа кой Кой е!, но всичко с времето си ....