Страница 5 от 19

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:35 pm
от 43.309
БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.

Re: Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:44 pm
от lok43r
choveka_vlak написа:До 9-ти колеги, днес DB-schenker тренираха на "сухо" ( като сухото би им излезло много скъпо), ако имаше присъствие на, ДЖИ по закона за железниците... Но тренират хората, заемат коловози повреждат им се локомотиви теглят се със дизели сякаш цялата трета линия за тях работи. Но нека мъдроста пребъде!, ще трябва да проходят хората..., дето нашия премиер вика, "Вие сте ми мили но Българите повече"... Със една дума, дано не се самозабравят НЕМЦИТЕ, че от много монополизъм Глава боли!.
Който плаща поръчва музиката...

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:53 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.
Аз също съм на мнение, че не трябва да се плюе, а да се гледа обективно. Новата тяга прави проблеми в която и да е администрация, постепенно се свиква от персонала и проблемите намаляват.

Пожелавам успехи на Шенкер с най - добри чувства!

Публикувано на: Пон Май 31, 2010 5:56 pm
от spirach
[quote="lok45111"][quote="43.309"]БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.[/quote]

Аз също съм на мнение, че не трябва да се плюе, а да се гледа обективно. Новата тяга прави проблеми в която и да е администрация, постепенно се свиква от персонала и проблемите намаляват.

Пожелавам успехи на Шенкер с най - добри чувства![/quote]

Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на б-к Капитал) и така и се пада.

Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 9:42 am
от vesko7
spirach написа:Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на В-к Капитал) и така и се пада.
Тяга не е нова за Булмаркет, но е нова за DB Schenker. А нещата за да потръгнат по наша железница трябва да има реална конкуренция.

p.s Статията е постната в тема "Преглед на печата"

Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 6:03 pm
от spirach
vesko7 написа:
spirach написа:Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на В-к Капитал) и така и се пада.
Тяга не е нова за Булмаркет, но е нова за DB Schenker. А нещата за да потръгнат по наша железница трябва да има реална конкуренция.

p.s Статията е постната в тема "Преглед на печата"


Добре Веско, каква конкуренция виждаш тук. Това което се вижда е ( Да минеш през конкуренцията) или да возиш без пари под себестойност като, вкараш много пари. Това не е конкуренция за мен.
Това е опит за монополизиране на Българския пазар. За справка прочети внимателно стаията която си качил тук и прослушай внимателно твоя клип.
Така , че Човека Влак е много прав.

Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 10:29 pm
от vesko7
spirach написа:Добре Веско, каква конкуренция виждаш тук. Това което се вижда е ( Да минеш през конкуренцията) или да возиш без пари под себестойност като, вкараш много пари. Това не е конкуренция за мен.
Това е опит за монополизиране на Българския пазар. За справка прочети внимателно стаията която си качил тук и прослушай внимателно твоя клип.
Така , че Човека Влак е много прав.
spirach На въпроса ти ще отговоря с въпрос - Как може едно кисело мляко в новооткритият магазин "Карфур" киселото мляко да струва 0.09лв. !? а на другия ден в "Кауфланд" да струва 0.08лв. след като себестойността само на кофичката е около 0.10лв. Да не мислиш, че и OBB Cargo ще играят по-меко? Ще цитирам и първия коментар под статията:
БДЖ в този си вид и в условия на конкуренция ще загине. В най-добрият (за БДЖ) случая, държавата в един момент ще почне да налива още по безкрайни субсидии с цел догонване на конкуренцията, но това само ще удължи агонията.

За мен единственото решение е пазара на товарни превози изцяло да се либерализира, част от товарният бизнес на БДЖ да се продаде възможно най-бързо на Дойче Бан а останалата да се пусне на борсата.

За пътническият бизнес, там печалбите са малки и държавата би могла да запази ролята си заради социалният елемент, но това е въпрос на обществена дискусия. Не трябва да се пренебрегва фактът че без държавни инвестиции и субсидии развитието на високоскоростни влакови мрежи за превоз на пътници, особено пък на най-модерните технологии в областа като маглев, е невъзможно.
Това е коментирано неколкократно както в този форум така и във Форум "Българските Железници". Обаче за съжаление по отношение на БЖК и Булмаркет чичо Федя е много прав. :( :( :(

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 6:47 pm
от spirach
Веско не, че нямам отговор на въпроса ти, но трябва да излеза от темата а тя тук е за ШЕНКЕР .
За това предлагам , нека се открие нова тема в форума!
Нещо от рода (конкуренцията по ЖП пътищата на България ) на пример!?
И нека там да пишем за конкуренцията ( Лоялна и НеЛоялна.)

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 8:30 pm
от choveka_vlak
Добре колега!, "имаш го лафот" но ако прекалиш не се чуди къде ти е "поста"... :wink:

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 8:32 pm
от choveka_vlak
Аз пък в "Маневрени локомотиви" ще Ви разкажа кой Кой е!, но всичко с времето си .... :wink:

Re: Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Чет Юни 03, 2010 8:01 pm
от spirach
choveka_vlak написа:Аз пък в "Маневрени локомотиви" ще Ви разкажа кой Кой е!, но всичко с времето си .... :wink:
Колкото , за Шенкер прекльчвам темата за сега , ако станат действащ презвач тогава ще говорим . Те имат 6 дена да закарат празен влак 850тона а знам , че нямат работещ локомотив сега. ( Лозето не иска молитва а иска мотика.)

Да аз съм нов във форума но не и в железницата, така , че нямам намерение да се заяждам а да търсим истината . Така , че заплахи от рода "БАНДВАНЕ" , аз нищо не губя , губи форума. :evil:

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 8:35 am
от benslavovski
Днес първия влак беше закаран до Бургас.Лека и безаварийна на новия превозвач DB SCHENKER

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 9:03 am
от stankos
Ако се появят и снимки ще е направо прекрасно !
Няма нищо лошо в това да се появи конкуренция на "пазара " за български машинисти !
Много безаварийни километри желая не само на тях , а на всички железопътни превозвачи в България !

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 11:14 pm
от 43.309

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 2:17 am
от disell
Ето тук в галерията на Railwaymodeling.com има много хубави снимки :)