Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 11:46 am

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Обаче има един такъв проблем,че маршрутките за Горна Малина и Златица са почти през час,а влаковете губят много драстично надпреварата и затова е необходима реорганизация на движението в участъка София - Карлово.Или поне между София и Пирдоп е необходимои по-редовно движение,да не говорим,че през почивните дни много хора посещават Копривщица,която е популярна туристическа дестинация.rexkos написа:Едва ли ще бъде рентабилен такъв влак, поради късния час на пристигане в Пирдоп, за Карлово да не говорим. Като компромисен вариант може 30123 да бъде изтеглен някъде към 19.30-19.45 и да се движи до Пирдоп. До Карлово няма смисъл да ходи, тъй като след Пирдоп ще пътува само превозната бригада. 30115 e достатъчно добре нагласен като последен влак в участъка Пирдоп - Карлово. Хората, които работят до късно, спокойно могат да ползват 3637, който спира както на Златица, така и на Пирдоп.
Малко си поиграх с изготвянето на графика в участъка София - Драгоман. Като цяло се получи добре с 10 чифта влакове на ден, вместо сегашните 7. Обърнах специално внимание да разкарам голямата 6-часова дупка между 10132 и 10206, и да добавя още един чифт в пиковия часов интервал 16.30 - 19.30 h. Предоставям разписанието на влаковете в кратък и пълен вариант:lok45111 написа: 1-ва линия София – Драгоман – Димитровград ЖС
• Изготвяне на тактов график София – Драгоман – София с пътнически влакове на всеки 90 мин.
• Пътнически влакове Драгоман – Пловдив(удължаване на 1013Х)
Благодаря, че ми каза за проблема! Сега трябва да работи вече.Saruman написа:Браво Сашо, ако и оправиш линка на целия график ще е супер.
Добре, очевидно има и натегнати влакове... Но немалко са разтеглените... Например 9622 колкото и пъти да го засека, винаги влиза около пет минути по рано в Русе. Е, добре на това натегнато ли му се викаbdz46 написа:Разгледайте разписанията в някоя "бяла" държава с нормална железница...
Сбърканото на нашите разписания не е разтеглянето, а натягането.