Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:Качил съм две снимки на на 42-00 сер. ,видима е разликата от тяхното стопанисване и от нашето /BG/.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Тази е модернизирана двусистемна машина с "Р" спирачка. Иначе серия 230 са базовите БДЖ 42, а 240 е идентична с Е42-01.
64.19
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Модернизирана, с Реостат, Двусистемка - 25 kV/50 Hz, 15 kV/16⅔ Hz
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

vesko7 написа:Модернизирана, с Реостат, Двусистемка - 25 kV/50 Hz, 15 kV/16⅔ Hz
ЗА серия 340 да. Двусистемни са. Иначе Е42-01 на БДЖ е била близо до серия 240. Локомотива е имал реостатна спирачка, кояато се е управлявала с контролера, а спирачен режим се е избирал с реверсивната ръчка.
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Защо 42-71 трябваше да стане 42-171 през далечната 1987г. Вижте сами.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=279060&cat=7152
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=279059&cat=7152
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=279048&cat=7152
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Тогава Русе караха влакове само по 9-та линия.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Варненската 42.179 пред ел. цеха в депо Русе.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

42130 не е ли я ползват за печене на пясък в ГО
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не беше ли 134?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И двамата сте в грешка. 133 я ползваха за печене на пясък, но лятото я бяха докарали в депо ГО за сваляне на трафа и останалите части, които евентуално да се използват при ремонта на варненските и русенските 43 и сега си чака оксижена, инак има още няколко останали "скелети" от 42 100, които едва ли ще се задържат още дълго така. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Една снимка на 42 150. Вие ще кажете от къде:
Изображение
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

На теб трябваше да забраня да коментираш. Другите щяха да се затруднят повече. :D

Тошко изтри - хайде да видиме кой ще познае. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Махам веднага. Кой видял - видял.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Около Драгоил?
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация