Дълго време този рядък екземпляр беше заместван на БВ 4611/4612 от 40-ки (най-вече 5152 19 40 111, 135, 117). При направена проверка в БВ 4611 установих, че единствено 2-ро купе беше свободно от целия вагон - навсякъде имаше по 1-2 човека в купе. Констатирах липса на течен сапун в монтираното за тази цел приспособление, липса на вода за тоалетната и чешмата и слабо отопление от нагревателните елементи (печките). Същото важи и за второкласният русенски вагон с номер 5052 2974 178-8, също наскоро излязъл от ревизия в Дряново - без вода в тоалетните и със слабо отопление. Иначе са ги догодили.
Русенският вагон с номер 5052 1974 001-4 отново е в движение след извършена ревизия в Дряново приключила успешно на 30.12.2009 г.
Дълго време този рядък екземпляр беше заместван на БВ 4611/4612 от 40-ки (най-вече 5152 19 40 111, 135, 117). При направена проверка в БВ 4611 установих, че единствено 2-ро купе беше свободно от целия вагон - навсякъде имаше по 1-2 човека в купе. Констатирах липса на течен сапун в монтираното за тази цел приспособление, липса на вода за тоалетната и чешмата и слабо отопление от нагревателните елементи (печките). Същото важи и за второкласният русенски вагон с номер 5052 2974 178-8, също наскоро излязъл от ревизия в Дряново - без вода в тоалетните и със слабо отопление. Иначе са ги догодили.

Дълго време този рядък екземпляр беше заместван на БВ 4611/4612 от 40-ки (най-вече 5152 19 40 111, 135, 117). При направена проверка в БВ 4611 установих, че единствено 2-ро купе беше свободно от целия вагон - навсякъде имаше по 1-2 човека в купе. Констатирах липса на течен сапун в монтираното за тази цел приспособление, липса на вода за тоалетната и чешмата и слабо отопление от нагревателните елементи (печките). Същото важи и за второкласният русенски вагон с номер 5052 2974 178-8, също наскоро излязъл от ревизия в Дряново - без вода в тоалетните и със слабо отопление. Иначе са ги догодили.
Аз се чудя в кое DESIRO е останала помпичка за течен сапун , a то и в 74-ките имало приспособление.Виж ти!
А тази снимка е от Белия кон и освен там и в "Родопи" другаде не съм срещал сапуни по вагоните.
А тази снимка е от Белия кон и освен там и в "Родопи" другаде не съм срещал сапуни по вагоните.
Глобален модератор
Е за Софето се стараят максимално, ама за клетата 4 та линия пускат някакви мизерни вагони с разпадаща се тапицерия, кафеви от мръсотия врати и седалки и с неработещо отопление... Това отпред, а отзад що годе чисти конски вагони /то пак от гарата на домуване зависиTramway написа:Ама знайш ли защо? Защото са екипират от вагонен участък ГО! Познаваш ли му началника? Страхотен човек!nikol4yy написа:То не само сапун има, а дори и тоалетна хартия.![]()
Глобален модератор
А, точно! При такива хора мислиш ли че ще излязат мръсни вагони и без сапун? Е, то няма сапун за всички влакове, но поне за Янтрата са намира. В други депа даже и вода не наливат в резервоарите.nikol4yy написа:Ами да г-н Джермански и г-н Драганов.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
В студени времена не слагат вода защото може да замръзне и после протича в първо купе..... а като няма вода мирише най вече в първо купе.....Nikss написа:Русенският вагон с номер 5052 1974 001-4 отново е в движение след извършена ревизия в Дряново приключила успешно на 30.12.2009 г.
Дълго време този рядък екземпляр беше заместван на БВ 4611/4612 от 40-ки (най-вече 5152 19 40 111, 135, 117). При направена проверка в БВ 4611 установих, че единствено 2-ро купе беше свободно от целия вагон - навсякъде имаше по 1-2 човека в купе. Констатирах липса на течен сапун в монтираното за тази цел приспособление, липса на вода за тоалетната и чешмата и слабо отопление от нагревателните елементи (печките). Същото важи и за второкласният русенски вагон с номер 5052 2974 178-8, също наскоро излязъл от ревизия в Дряново - без вода в тоалетните и със слабо отопление. Иначе са ги догодили.![]()
![]()
Информация
Модератори