Страница 5 от 6
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 2:34 pm
от VESO
Кой номер е вагона? Той е неспособен за експлоатация и предполагам е закаран в депо (без) Надежда. Нека някой да отиде да разбере за какво става дума , преди да са преместили спалния в Септември.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 6:54 pm
от 07
VESO написа:Ако действително таблото на серия 71 / 76 гръмне , не само ще се разхвърчат ламарини , ще бъде изкъртена страничната врата и пробито купето на шафнера , тъй като таблото е точно на гърба на самото купе откъм празното пространство.Предвид това , което се намира в таблото и ако шафнерът си е бил в купето , без жертви няма да се размине.
Това ли се е случило? Ако не е това , значи остава вариант да е станало късо съединение и хвърчащите ламарини , видени от приятеля ти да са малки парченца от капака на таблото.
Твърде много евтини екшъни си гледал.....
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 8:02 pm
от VESO
Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:56 pm
от 07
VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Офффф...... няма как да стане........
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:54 pm
от bdz46
Престанете да вярвате на случайните работници, които си разказват сънищата.
VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
Това не става от табло, а от бомба.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:02 pm
от Mario Evstatiev
Споредм мен е гръмнал кондензатора на статичния под командния панел. Тогава лекия капак ще хвръкне.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 12:07 pm
от Tramway
nikol4yy написа:Днес един мой приятел ми каза, че на един от новите спални вагони му е гръмнало таблото, защото шафнера увеличил напрежението на 3000 V,поради причината,че не топлил. Също хвърчели ламарини.Това се случило в ГО и се е наложило да се обаждат до София.
Обясни на тоз твой приятел, че напрежението няма как да са увеличи на 3000V защото машината подава напрежение за влаково отопление 1500V.
VESO написа:Това ми го обясни работник от Септември , който потърди , че пред него гръмнало таблото на един от вагоните и външната странична врата на вагона била запратена на около 3 метра.Купето на шафнера било опустошено.
В таблото няма абсолютно нищо, което да гръмне тъй, че да избива врати и капаци. Освен ако някой не е мушнал бомба. Не вярвайте на подобни глупости.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 12:58 pm
от Labros
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 3:39 pm
от pach
Може и да гръмне без бомба...
Ако напрежението там е 1500 V , при нарушена изолация, или някакъв друг дефект от сорта , може да стане пробив към маса и повярвайте волтовата дъга има силата на снаряд.
Табло с едва 380 V , гръмна пред очите ми поради нарушена изолация на една от захранващите шини.
Резултата освен пръснатата шина, бе дупка като от куршум на врататат на таблото , която въпреки щита от вътре уж точно с цел такава повреда) отлетя на три меттра изкъртена от металните си панти.
Късмет че не бях точно срещу нея, та имах възможността след миналият доста голям стрес , да се дивя заедно с колегите на силата "на късото"!!!
Тока е достатъчна сила и без бомба...
Друг е въпроса наистина , разказа , преразказван , колко се е запазил достоверен...
Поздрави!
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 3:42 pm
от bdz46
Виждал съм няколко пъти късо съединение на влаково отопление и ефекта е нищожен.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 3:48 pm
от Tramway
bdz46 написа:Виждал съм няколко пъти късо съединение на влаково отопление и ефекта е нищожен.
Точно туй щях да пиша и аз. В добавка - в машината има защита, която при късо ще изключи.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 12:07 am
от disell
А някой замисли ли се дали в тези вагони няма някакъв повишаващ траф и ако нещо шафнера го е включил по погрешка може все пак напрежението от 1500 да стане 3000 волта с всички произтичащи от това "хубави работи".
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 12:21 am
от bdz46
Трансформатор надали има, но и да има, шафнера трудно ще го включи "по погрешка", освен ако не тръгне да рационализира инсталацията на вагона.
Най-малкото не би имало възможност веригите за 1500 V да се захранят с 3000 V от въпросния трансформатор.
Няма смисъл да дълбаем нещо, което някой чул от друг, който разбрал от трети, че някъде четвърти...
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 12:34 am
от Nikss
И все пак няма да зле да се пуснат схеми и описания на въпросните "нови" вагони, пък и да се запознаем с тях на живо и отблизо.

Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 11:15 am
от Tramway
disell написа:А някой замисли ли се дали в тези вагони няма някакъв повишаващ траф и ако нещо шафнера го е включил по погрешка може все пак напрежението от 1500 да стане 3000 волта с всички произтичащи от това "хубави работи".
Хора, ще станем за смях! Повишаващ трансформатор! Я си помислете за какво му е на вагона повишаващ трансформатор? Че да реализира допълнително загуби ли? Няма такова животно! Хванете един учебник по вагони и попрочетете малко за електрическото обзавеждане!
А ако е въпросът за гърмене, и с 24V може такъв хубав фойерверк да стане, стига токът да е достатъчен. Може да го пробвате като окъсите един акумулатор.