За 44-107 знам.Проблемът е земно съединение в резистора и затова е изолиран.Понеже скоро ще влиза в ремонт и тогава ще го ремонтират.Но за 44-117 не знам.Като дойде за ТП ще я видя.Тя не е имала подобни проблеми.44142 написа:Едно питане към borislaviv. Наскоро работих с 44107 и 44117 и забелязах да липсват 2 силови кабела на 2-ра група за спирачния резистор на 3 ТД и на 2-те маш. Та просто от любопитство питам дали не са свалени поради повреда в резистора. Напримерно поради допирането на някои елемент от резистора към корпус, при което ще се задейства земно или са отраднати.borislaviv написа:Поласкан съм,защото аз се грижа за тях.lok45111 написа:Бориславе, вие в ГО си държите на реостата, което е една от характерните черти на вашите "Р"-киАз съм имал щастието да пробвам реостата на няколко ваши машини - чудесен е.


Администратор
Много хора истеризират с тези отминали слава Богу пожари. Нормално е накрадките да миришат на "феродо". Всяка една фрикционна спирачка при загряването си отделя и характерна миризма. Това и децата в 5-ти клас го знаят. Друг е въпроса, че има хора, които обичат да истеризират като този 20 годишен келеш, ами я си представи, че народа пак се подпука да бяга!Nikss написа:Днес БВ 2613 с лок 44 087.5 при спирането си в гара Роман от продължителното задържане се появява обичайна миризма от накладките на спирачните дискове. Миризмата веднага бе усетена от пътниците и младеж на около 20-тина години реагира така: "Пак ли замириса на кабели, бе".![]()
64.19

Аз това казах, че е нормално да замирише, все пак не се спира толкова лесно от 125 km/h до пълен покой. Тук вече и реостатите трябва да се намесят, за да няма такива паники от страна на пътниците. Ми добре, че участъците за V>100 km/h са малко.
То всъщност понякога като се задържа на повече атмосфери пак замирисва. На 2602 например в Чб ако не се спира с реостат винаги мирише. 



Администратор
За да се привикне към ползване на реостата, пак казвам, трябва да се приведе в пълна изправност на всички 44/45. Освен това и да е надежден. Многото случаи едно време са наплашили персонала. Иначе на 46-та серия, реостата се ползва интензивно, но е ясно защо. Защото работи безотказно. При 44 001/2 и 46200, реостата се ползва по дефолт защото при задържане с Д2, машината събира реостатен режим и пропорционално на стъпката на намаляване на налягането в ГВ, електрическата спирачна сила се увеличава. Така наречената "координация на спирачките".Nikss написа:Аз това казах, че е нормално да замирише, все пак не се спира толкова лесно от 125 km/h до пълен покой. Тук вече и реостатите трябва да се намесят, за да няма такива паники от страна на пътниците. Ми добре, че участъците за V>100 km/h са малко.То всъщност понякога като се задържа на повече атмосфери пак замирисва. На 2602 например в Чб ако не се спира с реостат винаги мирише.
64.19

Ами доколкото знам при ремонти се полагат усилия реостата да е изправен, но неизвестно как след първите няколко повезки забелязваш липси и няма как да го ползваш, а като влезе за ТП в депо си казват: За какво им е тоя реостат, могат и без него, айде по живо, по здраво и толкоз. Ей затова нямаме читави машини, защото това не е ненужен детайл и той като всеки друг иска своето внимание, но като не му се обръща става неизползваем и затова прегряват спирачните дискове на някои вагони, има паника сред пътниците и т.н., защото са сложени за нещо, да се използват, а не да стоят за да запълнят мястото в машинното и на покрива. Липсата на персонал, пари и части в депата е едно на ръка, но желанието за работа също липсва. При тая криза и безпаричие не може да се мисли за такива неща, а иначе щом едни могат да ползват и поддържат цялостно локомотивите си, значи, че всички могат, но не искат. Аз все пак очаквам 2010 г. да е богата на качествени ремонти на Р-ки, които да покажат, че не сме чак такива разсипници. Чехите ако научат какви ремонти правим ще им побелеят косите. Още повече ако влязат в една Р-ка от 1-ва или 2-ра доставка. Не, че не са ги виждали де. 

Информация
Модератори