
За 2-те питания , понеже чак сега погледнах другата страница:
- към Иван_Вълков: както вече бе обяснено , 1625 е по - изгоден вариант откъм свободни места , тъй като се намира между два влака - Дианата и 1627.Той пък е последният влак за деня към Пловдив и ще е необичайно пълен.Казвам последен , защото все по - малко хора се доверяват на 491 и тези , които го правят , после съжаляват.
- към gu6terov - тарифа "К" (предполагам надписите по билета ти са били с червено мастило) означава , че в дадения ден влакът е календарен , т.е. вози на по - висока цена от нормалната в дните , в които пътува.
Това сме до дискутирали многократно - навсякъде в Европа "календарен" е този влак , на който цените на билетите в определени дни (обикновено празнични , почивни или първи работен , когато пътникопотокът е значителен) са по - евтини от нормалните.По този начин все по - голям брой пътници се стимулират да използват влака като превозно средство в своите придвижвания.Само че при нас нали всичко трябва да е обратно и БДЖ иска да печели.Списък с календарните влакове и дните в които се движат се намира в чакалните на почти всички гари.И най - интересното е , че наред с бързите има и пътнически календарен влак - това е 10116 в петък.
- към Иван_Вълков: както вече бе обяснено , 1625 е по - изгоден вариант откъм свободни места , тъй като се намира между два влака - Дианата и 1627.Той пък е последният влак за деня към Пловдив и ще е необичайно пълен.Казвам последен , защото все по - малко хора се доверяват на 491 и тези , които го правят , после съжаляват.
- към gu6terov - тарифа "К" (предполагам надписите по билета ти са били с червено мастило) означава , че в дадения ден влакът е календарен , т.е. вози на по - висока цена от нормалната в дните , в които пътува.
Това сме до дискутирали многократно - навсякъде в Европа "календарен" е този влак , на който цените на билетите в определени дни (обикновено празнични , почивни или първи работен , когато пътникопотокът е значителен) са по - евтини от нормалните.По този начин все по - голям брой пътници се стимулират да използват влака като превозно средство в своите придвижвания.Само че при нас нали всичко трябва да е обратно и БДЖ иска да печели.Списък с календарните влакове и дните в които се движат се намира в чакалните на почти всички гари.И най - интересното е , че наред с бързите има и пътнически календарен влак - това е 10116 в петък.


Здравейте
Искам да попитам-ако имам редовен билет за втора класа ,обаче престоявам в коридора на първа класа,може ли кондукторът да ме изгони,при положение,че съм в коридора,ако може да се намери и основанието на това изгонване,защото рпегледах Закона,прегледах Наредбата,но не открих отговор 



Виж тази тема : http://lokforum.com/viewforum.php?f=67 мисля че ще ти е полезна
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Техник


И защо? С какво толкова коридорът в първа класа се различава от този във втора?
Разбирам да имаше седалки до всеки прозорец (както е в унгарските вагони), а във второкласните да няма, съгласен, но така при положение, че в другите вагони няма ако хвърлиш 5 стотинки къде да паднат... нямам думи що за отношение ще да е това!

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори