Страница 5 от 48
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:10 pm
от Nikss
Ясно. Значи и 065 както 120 при следващото спиране няма да е за СР, а за КР.

Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 6:43 am
от Nikss
В разписанието на депо Пловдив пишат лок 44 082. Движи ли се вече? Някой ако може да пусне снимка да го видим.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 11:26 am
от Labros
Онзи ден го видях, но не успях да реагирам и да го снимам. Блести отдалече в червената си ливрея

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 7:09 am
от Nikss
Тогава очакваме включване от другите ни фотографи в Пловдивския регион.

Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 6:27 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Тогава очакваме включване от другите ни фотографи в Пловдивския регион.

44 082 вчера за мъничко го мернах на 1602, но нямах време да реагирам със снимка, а и щеше да е в контражур.
Направи ми впечатление 45 155, която обслужваше ПВ 10125. Машината има разбит централен болт на 2-ра талига, което си личи ясно при наблюдение от страни при потегляне. Първо коша, после задната втора талига.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:29 am
от Mario Evstatiev
Актаулно състояние на 44 057 и 44 133, намиращи се в ЖПЗ София.
Локомотивите предстои да бъдат транспортирани до База "Тракция" - Русе, където ще бъде продължен ремонта им.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:56 am
от Nikss
Мм супер ще станат.

Нямам търпение да ги видя в движение.

Дано до пролетта станат готови.
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 12:04 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Мм супер ще станат.

Нямам търпение да ги видя в движение.

Дано до пролетта станат готови.
Проблема е основно финансов - БДЖ няма пари, с които да плати за ремонтите. Но като цяло, имайки в предвид подготвителните работи, наистина тези машини ще излязат като нови. Ако не ме лъже паметта, и 057 и 133 са капитален ремонт.
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 12:08 pm
от Nikss
Именно парите са основна пречка за изкарване на машините от ремонт.

Иначе тез 2-те хубавици са за КР.

Вероятно идният месец ще бъдат транспортирани в Русе или когато 179 стане готова и излезе до 088 да чака заплащане за ремонта й.

Така и така един КР се прави поне 4 месеца... тамън за лятото ще са на линия 133 и 057.

Дано някой се сети сега да извади 097 от оградата на депо По и да я пратят и нея за ремонт.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 5:16 pm
от Labros
Дано някой се сети сега да извади 097 от оградата на депо По и да я пратят и нея за ремонт.
Дай пари... и ще идеш и до Луната.
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 5:58 pm
от 44.123
Поздравления за Марио и инж.И.Иванов за снимките а като гледам 44.133 е готова почти така ли да го разбирам. А 44.057 как ще стане транспортирането й до Русе като е гол кош то не само локомотива, но и чарковете му.
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 6:09 pm
от Иван Иванов
Когато наближи деня за транспортирането ще ви кажа , да се надяваме да е преди Нова година.
Нейният ТТ/на 44-133/ ще отиде на 45-179 тя и това чака и 4бр. карданни вала за ТД , които БДЖ трябва да даде тъй,като нейните са бракувани.
ТТ на 44-057 е от някоя друга пловдивска гърмял през 2002 така , че ще ни трябват общо 2бр.за 44-133 и44-057.
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 6:44 pm
от 46 242
Благодиария за инфото и за снимките ! Най-после да ги видим. 44 133 стръва за транспортиране-стъпила е на червени колооси, ако не бъркам- от снимката, но 44 057 ?
Има ли някакъв хипотетичен срок за тяхното завършване в Русе, и най най-болния въпрос: 44 088 ще я видим ли на път до края на годината ??!!
Мерcи предварително !
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 6:49 pm
от 44142
За 088 зависи от БДЖ. 089 когато я приемахме ни чакаха хора от ремонта ако нещо не ни хареса по лок да го отстраняват на момента. Работят си хората и то съвестно. Лошото е, че заради липсата на пари ще се скапе и това.
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:02 pm
от 43.309
Това значи ли , че механиката на 57 и 133 вече е готова

?