Страница 5 от 59
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 9:15 pm
от borislaviv
От днес 44-126 е ГПР.
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 9:20 pm
от 44142
Едно питане към borislaviv. Забелязвам, че на ГО машини са премахнати вентилаторчетата на ЗУ. Не се ли напичат много диодите?
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 9:27 pm
от borislaviv
Да наистина на всички ЗУ липсват вентилаторчета. И това го правим отдавна, но досега няма нито един повреден диод.Просто диодите са 200 или 250А, а пък работният им ток е около 10А и при това са с радиатори. Смятаме,че вентилаторите ще са по-нужни за калориферите,отколкото за зарядното,още повече, че и там дефектират.
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 9:30 pm
от 44142
Прав си. На калориферите са по-нужни.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 12:00 am
от 46 242
borislaviv написа:От днес 44-126 е ГПР.
И как ще се опрвяме с нея при положение че 121 и 202 са до под кривата круша, 107 и тя спря, предстои спиране и на 125...
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 9:05 am
от borislaviv
46 242 написа:borislaviv написа:От днес 44-126 е ГПР.
И как ще се опрвяме с нея при положение че 121 и 202 са до под кривата круша, 107 и тя спря, предстои спиране и на 125...
И 138 и 200 и 203. Ами така е - малко машини, много километри, бързо идва време за ремонт.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 12:42 pm
от 46 242
Скоро на дизели ще преминем. Офффф, досадих ти да те питам с тази 121. Е ? Някакъв напредък ? При толкова спряни машини не възможно със скръстени ръце да стоите.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 3:34 pm
от disell
Ами то преди 2-3 години почти само 07 серия ползваха по рамото ГО-К при предната криза с електровози така, че спокойно влаковете няма да останат необслужени ( за ТВ става дума ), даже и нас ни беше застигнала тогава тази криза и ел. лок. се пускаха с предимство за Кн, а за К се пускаха също 07 серия.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 7:19 pm
от borislaviv
46 242 написа:Скоро на дизели ще преминем. Офффф, досадих ти да те питам с тази 121. Е ? Някакъв напредък ? при толкова спряни машини не възможно със скръстени ръце да стоите.
121 се събира, но не знам дали ще излезе до края на годината. На ред е 44-138, може би следващата седмица.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 9:04 pm
от 44142
Още едно въпросче, ако не досаждам. Напоследък ми се случи няколко пъти да запушва спирачен контактор. Интересното беше, че като натисна пъпката на ЕПВ-то и контактора си включва най-нормално, силовия контакт прилепва добре и не се чува съскане на въздух, ако е повредено цилиндърчето. Но пък шунта на роговия контакт отдолу направо почервенява.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 11:52 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Още едно въпросче ако не досаждам. Напоследък ми се случи няколко пъти да запушва спирачен контактор. Интересното беше че като натисна пъпката на ЕПВ-то и контактора си включва наи нормално, силовия контакт прилепва добре и не се чува съскане на въздух ако е повредено цилиндърчето. Но пък шунта на роговия контакт отдолу направо почервенява.
Слаба връзка, недобре регулирани контактни пружини... А може и лош материал за контактите.
Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 6:43 am
от Nikss
Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 1:19 pm
от 46 242
Айде София на помощ !

Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 4:34 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер.

Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 10:18 pm
от Nikss
n0_aLoNe написа:Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер.

Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка...

А то са много малко машините, които не люшкат... Тук и самият железен път оказва влияние. Понякога и на безнаставов не е гаранция, че няма да ти полюшва.
