
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Да наистина на всички ЗУ липсват вентилаторчета. И това го правим отдавна, но досега няма нито един повреден диод.Просто диодите са 200 или 250А, а пък работният им ток е около 10А и при това са с радиатори. Смятаме,че вентилаторите ще са по-нужни за калориферите,отколкото за зарядното,още повече, че и там дефектират.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Ами то преди 2-3 години почти само 07 серия ползваха по рамото ГО-К при предната криза с електровози така, че спокойно влаковете няма да останат необслужени ( за ТВ става дума ), даже и нас ни беше застигнала тогава тази криза и ел. лок. се пускаха с предимство за Кн, а за К се пускаха също 07 серия.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Още едно въпросче, ако не досаждам. Напоследък ми се случи няколко пъти да запушва спирачен контактор. Интересното беше, че като натисна пъпката на ЕПВ-то и контактора си включва най-нормално, силовия контакт прилепва добре и не се чува съскане на въздух, ако е повредено цилиндърчето. Но пък шунта на роговия контакт отдолу направо почервенява.

Администратор
Слаба връзка, недобре регулирани контактни пружини... А може и лош материал за контактите.44142 написа:Още едно въпросче ако не досаждам. Напоследък ми се случи няколко пъти да запушва спирачен контактор. Интересното беше че като натисна пъпката на ЕПВ-то и контактора си включва наи нормално, силовия контакт прилепва добре и не се чува съскане на въздух ако е повредено цилиндърчето. Но пък шунта на роговия контакт отдолу направо почервенява.
64.19


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник

Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка...n0_aLoNe написа:Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер.Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.


Информация
Модератори