Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

От днес 44-126 е ГПР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Едно питане към borislaviv. Забелязвам, че на ГО машини са премахнати вентилаторчетата на ЗУ. Не се ли напичат много диодите?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Да наистина на всички ЗУ липсват вентилаторчета. И това го правим отдавна, но досега няма нито един повреден диод.Просто диодите са 200 или 250А, а пък работният им ток е около 10А и при това са с радиатори. Смятаме,че вентилаторите ще са по-нужни за калориферите,отколкото за зарядното,още повече, че и там дефектират.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Прав си. На калориферите са по-нужни.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

borislaviv написа:От днес 44-126 е ГПР.
И как ще се опрвяме с нея при положение че 121 и 202 са до под кривата круша, 107 и тя спря, предстои спиране и на 125...
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

46 242 написа:
borislaviv написа:От днес 44-126 е ГПР.
И как ще се опрвяме с нея при положение че 121 и 202 са до под кривата круша, 107 и тя спря, предстои спиране и на 125...
И 138 и 200 и 203. Ами така е - малко машини, много километри, бързо идва време за ремонт.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Скоро на дизели ще преминем. Офффф, досадих ти да те питам с тази 121. Е ? Някакъв напредък ? При толкова спряни машини не възможно със скръстени ръце да стоите.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ами то преди 2-3 години почти само 07 серия ползваха по рамото ГО-К при предната криза с електровози така, че спокойно влаковете няма да останат необслужени ( за ТВ става дума ), даже и нас ни беше застигнала тогава тази криза и ел. лок. се пускаха с предимство за Кн, а за К се пускаха също 07 серия.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

46 242 написа:Скоро на дизели ще преминем. Офффф, досадих ти да те питам с тази 121. Е ? Някакъв напредък ? при толкова спряни машини не възможно със скръстени ръце да стоите.
121 се събира, но не знам дали ще излезе до края на годината. На ред е 44-138, може би следващата седмица.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Още едно въпросче, ако не досаждам. Напоследък ми се случи няколко пъти да запушва спирачен контактор. Интересното беше, че като натисна пъпката на ЕПВ-то и контактора си включва най-нормално, силовия контакт прилепва добре и не се чува съскане на въздух, ако е повредено цилиндърчето. Но пък шунта на роговия контакт отдолу направо почервенява.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Още едно въпросче ако не досаждам. Напоследък ми се случи няколко пъти да запушва спирачен контактор. Интересното беше че като натисна пъпката на ЕПВ-то и контактора си включва наи нормално, силовия контакт прилепва добре и не се чува съскане на въздух ако е повредено цилиндърчето. Но пък шунта на роговия контакт отдолу направо почервенява.
Слаба връзка, недобре регулирани контактни пружини... А може и лош материал за контактите.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Айде София на помощ !
:lol:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер. :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

n0_aLoNe написа:
Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер. :)
Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка... :evil: А то са много малко машините, които не люшкат... Тук и самият железен път оказва влияние. Понякога и на безнаставов не е гаранция, че няма да ти полюшва. :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация