Страница 5 от 5
Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 2:05 pm
от Nikss
Днес имах честта да се порадвам на прясно излязлата от ПР електричка
32 113/114. Като цяло заради забавянето с боядисването е боядисвана възможно с най-бързо темпо, за да може и възможно по-скоро да бъде пусната в експлоатация. Най-засегнат от графитаджийските набези е командният вагон
32 113.3 който от едната страна от жълтата лента надолу е нашарен за страхотия... покрай него токоснемащият
32 313.9 също е отнесъл малко графити, инак всичко останало по ЕМВ е ток и жица.

Направил съм немалко снимки, след съответната обработка докладът ще бъде представен.

Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 2:39 pm
от Saruman
Видя го и ти браво! Както каза наистина са го боядисали малко на бързо, но на мене много ми харесва. Очаквам снимки.
Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 3:07 pm
от Nikss
Постарали са се да я направят чиста и приветлива за пътниците, но забелязах няколко факта, които ме натъжиха въпреки, че ремонта и поддръжката са сравнително добри - по стените в коридорите и в тоалетните се драска с маркери и т.н. (пак са графити). Няма ли с какво да се почистват при големите ремонти? По прозорци също съм виждал да се драска с маркери - най-вече в тоалетните. Другото нещо, което забелязвам при излязъл от голям ремонт ЕМВ и което ме тревожи е, че боядисването сякаш куца. В долната част на коша на всеки вагон се боядисва с идеална червена боя (наситена откъм яркост), а от жълтата лента до покрива (покрай прозорците) се боядисва с по-светла и като се погледне ЕМВ отстрани е много гадно. Инак е поосвежена и отвътре, на места сменен балатум, но драсканиците по стените и в тоалетните са неприятни.

Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 4:55 pm
от Mario Evstatiev
С кореселин или технически бензин лесно се чисти маркера, в Подуяне също ги дарскаха и имаше един период, в който Симо Досев докато беше началник на чистачките ги караше да го изчистват. В Локомотивно депо Г. Оряховица дори се учудвам, че не са го очистили, но сигурно е било от бързането покрай ремонта.
Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 8:35 pm
от borislaviv
Сигурни ли сте,че маркерите са стари? Защото при излизането от ПР нямам спомени да е имало драсканици. Nikss правилно е забелязал боята около прозорците е по-светла, но причината за това е че това е старата боя. Просто добре почистена и заради доброто си състояние там.
Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 8:37 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Сигурни ли сте,че маркерите са стари? Защото при излизането от ПР нямам спомени да е имало драсканици. Nikss правилно е забелязал боята около прозорците е по-светла, но причината за това е че това е старата боя. Просто добре почистена и заради доброто си състояние там.
Драсканиците нищо чудно и да са нови - пресни пресни. Защото лесно се чисти маркер.
Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 8:39 pm
от Nikss
Поне като ги ремонтират да се изпипва всичко - най-вече да ги боядисват цялостно. А за графитите с маркери почти до всяка врата и във всеки вагон на ЕМВ може да се видят по стените в коридорите. В тоалетните да не говорим - там изобилства. И не само в ЕМВ - в пътническите вагони също. Ми не направих снимки днес от бързане, иначе ги видях - бяха почнали да избледняват, но все пак ги имаше.

Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 8:39 pm
от Nikss
lok45111 написа:borislaviv написа:Сигурни ли сте,че маркерите са стари? Защото при излизането от ПР нямам спомени да е имало драсканици. Nikss правилно е забелязал боята около прозорците е по-светла, но причината за това е че това е старата боя. Просто добре почистена и заради доброто си състояние там.
Драсканиците нищо чудно и да са нови - пресни пресни. Защото лесно се чисти маркер.
Не са нови, стари са, но не са почистени тъй като са поизбледнели.
