
Администратор
Днес по София-Димитровград ЮЖ движението беше доста натоварено. Налагаше се и пътнически влакове да надминават товарни.
Днес ПВ10208 се теглеше от димитровградския 43 517. Пристигна в Костинброд с 2 минути закъснение, поради 5-минутното закъснение на МБВ490 начело с 4409. В състава на влака турският вагон отсъстваше, защото БВ1662 явно отново е пристигнал в София с натрупано трицифрено закъснение и вагонът трябваше да чака до 22:20, за да бъде закачен на МБВ292. ПВ10208 беше 5 минути подпрян в Костинброд, поради разминаване с МДТВ. В Петърч също имаше разминаване и то беше с ДТВ начело с 06111. В Алдомировци имаше надминаване пак с МДТВ начело с 06 029+06065. 10208 пристигна в Драгоман със 7 минути закъснение. Там кротко си почиваше 55 013.
Днес чифтът 10208/10209 отново, както и вчера, беше с два вагона. И двата бяха серия 40, като единият от тях беше първокласен, а другият второкласен. Малко преди да потегли ПВ 10209 в Драгоман пристигна още един МДТВ начело 45157+45166. В Алдомировци, влакът с който се върнах в Костинброд се размина със същия МДТВ, който 10208 надмина наотиване. В Сливница имаше надминаване с МДТВ, начело с 06 012, а в Петърч с ПВ10210, обслужван от мотрисата 33 001/33 002.
Не добро впечатление ми направи димитровградската машина 43 517. Беше окаяна както и външно, така и вътрешно. Ускорението и беше много слабо. От Драгоман влакът потегли с 2 мин/з, а в Костинброд пристигна с 5 мин/з при положение, че нямаше задържания по гарите поради разминавания.
Днес ПВ10208 се теглеше от димитровградския 43 517. Пристигна в Костинброд с 2 минути закъснение, поради 5-минутното закъснение на МБВ490 начело с 4409. В състава на влака турският вагон отсъстваше, защото БВ1662 явно отново е пристигнал в София с натрупано трицифрено закъснение и вагонът трябваше да чака до 22:20, за да бъде закачен на МБВ292. ПВ10208 беше 5 минути подпрян в Костинброд, поради разминаване с МДТВ. В Петърч също имаше разминаване и то беше с ДТВ начело с 06111. В Алдомировци имаше надминаване пак с МДТВ начело с 06 029+06065. 10208 пристигна в Драгоман със 7 минути закъснение. Там кротко си почиваше 55 013.
Днес чифтът 10208/10209 отново, както и вчера, беше с два вагона. И двата бяха серия 40, като единият от тях беше първокласен, а другият второкласен. Малко преди да потегли ПВ 10209 в Драгоман пристигна още един МДТВ начело 45157+45166. В Алдомировци, влакът с който се върнах в Костинброд се размина със същия МДТВ, който 10208 надмина наотиване. В Сливница имаше надминаване с МДТВ, начело с 06 012, а в Петърч с ПВ10210, обслужван от мотрисата 33 001/33 002.
Не добро впечатление ми направи димитровградската машина 43 517. Беше окаяна както и външно, така и вътрешно. Ускорението и беше много слабо. От Драгоман влакът потегли с 2 мин/з, а в Костинброд пристигна с 5 мин/з при положение, че нямаше задържания по гарите поради разминавания.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Днес УБВ 8603 беше отново с 46 229, а ПВ 10112 закъсня с 80 мин. по повреда на ЕМВ 32 099/100. Влакът пристигна на гара София в 16:55. Друг закъснял влак беше ПВ 20223, който поради липса на ЕМВ излезе в 16:40 от Миячката в състав 32 109/110+32 095/096 и на гара София беше в 16:55. Поради изчакване да замине УБВ 2607 по нареждане на влаков диспечер 2-ра линия, Пв 20223 замина от гара София в 17:35.
64.19
Вчера имаше луди закъснения. На ел. таблата почти всички влакове откъм Пловдив бяха с трицирено закъсение, както следва:
БВ1662 от Истанбул - 300 мин/з
БВ8610 от Бургас - 180 мин/з
БВ1620 от Пловдив - 100 мин/з
ПВ10112 от Пловдив - 70 мин/з
Eто го и доказателството:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632914894619687500.jpg
Тук 10112 е обявен със 100 мин/з, но всъщност пристигна със 70.
Белият Кон (1601 за Пловдив) замина от гара София със 75 минути закъснение начело с Пловдивската 44082. Не знам с какво закъснение пристигна в София но то беше поне 40 минути. В София обръщаха локомотива, тъй като влакът е отклонен през Илиянци и Карлово. При потеглянето гледката беше определено нетрадиционна. Часът беше 16:35 (не 9:30), а влакът заминаваше в посока София-север. Имаш чувството че влакът отново се връща във Враца, но не.
Клипче при потегляне:
http://rexkosqw.data.bg/Beliqt%20Kon.3gp
Дианата естестнвено пак беше през Илиянци и Карлово и пак обединена с Чайката. Този път двата обединени влака бяха с двойна тяга - 45154+45148. За това имаше логично обяснение. Първата машина (45 154) е пловдивска и ползваше трасе до Карлово. Там композицията се разделя на две- Чайката продължава по маршрута си, а Дианата до Пловдив и после по маршута си. В Карлово пловдивският локомотив се откачаше и се закачаше на опашката на Дианата (посоката на движение се сменя).Клипче при потеглянето на обединения влак:
http://rexkosqw.data.bg/Chaikata+Dianata.3gp
Както всички знаем пътническите влакове за Костенец, Септември и Пловдив си върявяха по маршрута си само че от Елин Пелин. До гара Искър пътниците пътуват с влак и после до Елин Пелин с автобус. Въпроснинте влакове до гара Искър са с Дезиро. Вчера 10115 замина от гара София с 10001+10002.
И хайде сега малко успокоително.
6621 беше с лок 44 084
Янтрата 2607 - 44 115
Загадка си остава пристигането на 1662. Както казах беше обявен с 300 минути закъснение. Т.е. с това закъснение трябваше да е в София в 16:50, обаче в 17:00 още го нямаше. Направо не ми се мисли колко е успял да натрупа в крайна сметка.
БВ1662 от Истанбул - 300 мин/з
БВ8610 от Бургас - 180 мин/з
БВ1620 от Пловдив - 100 мин/з
ПВ10112 от Пловдив - 70 мин/з
Eто го и доказателството:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632914894619687500.jpg
Тук 10112 е обявен със 100 мин/з, но всъщност пристигна със 70.

Белият Кон (1601 за Пловдив) замина от гара София със 75 минути закъснение начело с Пловдивската 44082. Не знам с какво закъснение пристигна в София но то беше поне 40 минути. В София обръщаха локомотива, тъй като влакът е отклонен през Илиянци и Карлово. При потеглянето гледката беше определено нетрадиционна. Часът беше 16:35 (не 9:30), а влакът заминаваше в посока София-север. Имаш чувството че влакът отново се връща във Враца, но не.

http://rexkosqw.data.bg/Beliqt%20Kon.3gp
Дианата естестнвено пак беше през Илиянци и Карлово и пак обединена с Чайката. Този път двата обединени влака бяха с двойна тяга - 45154+45148. За това имаше логично обяснение. Първата машина (45 154) е пловдивска и ползваше трасе до Карлово. Там композицията се разделя на две- Чайката продължава по маршрута си, а Дианата до Пловдив и после по маршута си. В Карлово пловдивският локомотив се откачаше и се закачаше на опашката на Дианата (посоката на движение се сменя).Клипче при потеглянето на обединения влак:
http://rexkosqw.data.bg/Chaikata+Dianata.3gp
Както всички знаем пътническите влакове за Костенец, Септември и Пловдив си върявяха по маршрута си само че от Елин Пелин. До гара Искър пътниците пътуват с влак и после до Елин Пелин с автобус. Въпроснинте влакове до гара Искър са с Дезиро. Вчера 10115 замина от гара София с 10001+10002.
И хайде сега малко успокоително.

6621 беше с лок 44 084
Янтрата 2607 - 44 115
Загадка си остава пристигането на 1662. Както казах беше обявен с 300 минути закъснение. Т.е. с това закъснение трябваше да е в София в 16:50, обаче в 17:00 още го нямаше. Направо не ми се мисли колко е успял да натрупа в крайна сметка.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
46 211.9 днес е обслужила със Софийска бригада БВ 1621/1620, а довечера ще вози МБВ 4661/4664, което означава, че по 5-та линия за втори път ще минава 46 200. Нека припомня, че първият път беше при откриването на електрификацията Симитли - Кулата, когато 46 219.2 "скъса лентата" на електрифицираната линия и с това сложи началото на ел. тягата до Кулата.
64.19
Днес за малко отскочих до гарата в Костинброд. Причината беше в това, че 1620 се теглеше от 46 (предположих че е 46211) следователно би трябвало да тегли и 10212. Но всъщност 10212 беше с червена Шкода и тя е русенската 44 112.1. Поговорих си 3 минутки с машиниста и той ми каза, че днес 1620 наистина беше с 46 211 и спомена, че отвреме навреме 46 се спотайват до Димитровград ЮЖ, но аз все още това не съм виждал. Също така ми каза, че 46 211 в момента е командирована в депо София, но всъщност зачислена към депо Пловдив, а 46 238 ще бъде зачислена към депо София.
Както виждате 10212 днес беше с композиция, а не с ЕМВ.
Съставът беше от 2 вагона- второкласен серия 47 и първокласен серия 50.
Както виждате 10212 днес беше с композиция, а не с ЕМВ.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Днес 50209 с 32 103/104 пристигна в гара Перник с 15 минути закъснение.
360 беше начело с 44096.
6610 пристигна в гара София с 3 минути закъснение.
10210 замина от гара София с 10 минути закъснение, обслужван от 33001+33002
20111 замина от гара София с 2 минути закъснение
8604 пристигна в гара София с 25 минути закъснение
50204 беше с 10 минути закъснение
4664 замина със 140 минути закъснение начело с 44115
360 беше начело с 44096.
6610 пристигна в гара София с 3 минути закъснение.
10210 замина от гара София с 10 минути закъснение, обслужван от 33001+33002
20111 замина от гара София с 2 минути закъснение
8604 пристигна в гара София с 25 минути закъснение
50204 беше с 10 минути закъснение
4664 замина със 140 минути закъснение начело с 44115
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Днес си имаме рекордьор!!! БВ6691 пристигна на гара Радомир 5 минути ПРЕДИ ВРЕМЕ.
Или пък с -5 минути закъснение.
6691 се обслужваше от софийската 10029+10030 и горнооряховската 10001+10002. Любопитно ми какво прави горнооряховската мотриса чак в София. Вече я виждам за 3-ти път.
ПВ60212 беше начело с 55 054, съставен от 3 вагона-един 15 серия, един 47 серия и един първокласен 50 серия. На табелата на локомотива (55 054) пишеше Дупница, но той всъщност е от депо Перник-филиал на депо Дупница.
5624 беше начело с мездренската 45172. Ежедневие е да се види мездренски лок по 5-та линия.


ПВ60212 беше начело с 55 054, съставен от 3 вагона-един 15 серия, един 47 серия и един първокласен 50 серия. На табелата на локомотива (55 054) пишеше Дупница, но той всъщност е от депо Перник-филиал на депо Дупница.
5624 беше начело с мездренската 45172. Ежедневие е да се види мездренски лок по 5-та линия.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Днес в София имаше 2 Бургаски машини.Едната е 46 243 която пристигна с ТВ на Централна гара София,а другата е 52 121 която е в депо София без сцепни щанги.Също така на централна гара софия бяха 2-та вагона за атракционни пътувания с една Ерка отпред,сигурно се запътват към Димитровград където утре ще има атракционно пътуване!01.23 липсваше тъи като е помощна на ТВ.
А до оградата на депо софия има композиция то 7-8 товарни вагона тип Rgs от който 4 нови и два пътнически вагона серия 40 единият от който е на Белия Кон
А до оградата на депо софия има композиция то 7-8 товарни вагона тип Rgs от който 4 нови и два пътнически вагона серия 40 единият от който е на Белия Кон

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ШОК 1: Вчера БВ7630 начело с Файо
ШОК 2: Вчера МБВ4664 240 минути закъснение, сп. Лютиброд
ШОК 3: Днес, EX-DB вагон в състава на БВ7630
ШОК 4: Днес в състава на ПВ20111 София-Горна Оряховица имаше вагон на Белия Кон
Най-шокиращият факт е последният.
Днес 4664 също се изложи на Мездра. Пристигна със 180 минути закъснение.
ШОК 2: Вчера МБВ4664 240 минути закъснение, сп. Лютиброд
ШОК 3: Днес, EX-DB вагон в състава на БВ7630
ШОК 4: Днес в състава на ПВ20111 София-Горна Оряховица имаше вагон на Белия Кон

Най-шокиращият факт е последният.
Днес 4664 също се изложи на Мездра. Пристигна със 180 минути закъснение.
Един вагон, ама пълен! (4627)




Един вагон, ама пълен! (4627)
Вечерта на 23-ти август от концерта пристигнахме с Bdz_bg на центр.Пловдив и заснехме заминаващия от 1-ви коловоз 8637,теглен от 44128-7:
http://foto.bg/data/1847/az_pred_44128-7.JPG
http://foto.bg/data/1847/medium/nasko_p ... _varna.jpg
До заминаването имаше около 10-тина минути,затова ние се разходихме из перона и видяхме 19234,обслужван от 32091-1+32092-9,който вместо на обичайния 11-ти,дойде на 5-ти коловоз.Докато Наско се качи в 8637,аз направих снимка на директните вагони за Русе,които този път бяха само 2-един обикновен второкласен и един софийски,спален.
Снимах се пред табелата на вагона и деж.рък.движение даде сигнала за потегляне(1663 бе обявен с 220 минути закъснение и не го дочакахме).
Изключително приятно и романтично е да се пътува с нощен влак.Тракането на талигите на вагоните и свирката на локомотива,съчетани с хладния въздух придават едно особено излъчване на цялото пътуване,а мъждикавата светлина в купето само засилва усещането.На Ст.Загора 61-00-цата откачи последните 2 вагона.Направи ми впечатление,че в отсрещния 4646 населеността бе почти нулева,докато в нашия влак се качиха доста хора и той се понапълни.
На Ямбол пристигнхаме с 5 минути закъснение,снимка оттам.Качеството и не е от най-добрите,но се вижда композицията на Дианата,установена на 3-ти коловоз.В далечината,на втори,се разминахме с 8636,но снимка не успях да направя.
Реших малко да поспя в купето,докато Наско пазеше в коридора.Причината бе ясна-в съседния вагон имаше доста цигани,които сновяха из коридорите и оглеждаха внимателно пътниците в купетата.Събудих се чак на Комунари(12 минути закъснение),на отсрещния коловоз нощуваше 27200,обслужван от 32007-7+32008-5.
С това се разменихме с Наско и той легна,а аз заех мястото му в коридора.На Синдел чакахме доста време,затова закъснението ни се увеличи,поради изчакване на 2637,който както знаете,прави връзка с нашия влак.
В резултат на това,на центр.Варна пристигнахме с 16 минути закъснение,снимка оттам.Слязохме от влака и отидохме да закусим.
http://foto.bg/data/1847/az_pred_44128-7.JPG
http://foto.bg/data/1847/medium/nasko_p ... _varna.jpg
До заминаването имаше около 10-тина минути,затова ние се разходихме из перона и видяхме 19234,обслужван от 32091-1+32092-9,който вместо на обичайния 11-ти,дойде на 5-ти коловоз.Докато Наско се качи в 8637,аз направих снимка на директните вагони за Русе,които този път бяха само 2-един обикновен второкласен и един софийски,спален.
Снимах се пред табелата на вагона и деж.рък.движение даде сигнала за потегляне(1663 бе обявен с 220 минути закъснение и не го дочакахме).
Изключително приятно и романтично е да се пътува с нощен влак.Тракането на талигите на вагоните и свирката на локомотива,съчетани с хладния въздух придават едно особено излъчване на цялото пътуване,а мъждикавата светлина в купето само засилва усещането.На Ст.Загора 61-00-цата откачи последните 2 вагона.Направи ми впечатление,че в отсрещния 4646 населеността бе почти нулева,докато в нашия влак се качиха доста хора и той се понапълни.
На Ямбол пристигнхаме с 5 минути закъснение,снимка оттам.Качеството и не е от най-добрите,но се вижда композицията на Дианата,установена на 3-ти коловоз.В далечината,на втори,се разминахме с 8636,но снимка не успях да направя.
Реших малко да поспя в купето,докато Наско пазеше в коридора.Причината бе ясна-в съседния вагон имаше доста цигани,които сновяха из коридорите и оглеждаха внимателно пътниците в купетата.Събудих се чак на Комунари(12 минути закъснение),на отсрещния коловоз нощуваше 27200,обслужван от 32007-7+32008-5.
С това се разменихме с Наско и той легна,а аз заех мястото му в коридора.На Синдел чакахме доста време,затова закъснението ни се увеличи,поради изчакване на 2637,който както знаете,прави връзка с нашия влак.
В резултат на това,на центр.Варна пристигнахме с 16 минути закъснение,снимка оттам.Слязохме от влака и отидохме да закусим.
Късната сутрин на 24-ти август ни завари с Bdz_bg отново на път.44128-7,докарал сутринта 8637,сега бе начело на 8614.Качихме се в последния вагон,който беше син,горнооряховски и след няколко минути влакът потегли.При излизане от Варна заснехме
влизащия в гарата крайградски 20261,обслужван от 32073-9+32074-7,а
откъм депото,разбрахме още нещо-42148-7 е изолация и изобщо няма да я възстановяват,както се говореше.Близо до бракуваните 07-00-ци,бе застанала 32023-4+32024-2,с което електричките на депо Варна,които не са в движение стават общо 3.Снимка от гара Белослав.
В участъкa Бе-Пвя има намаление до 25 и поради ремонт на конт.мрежа,влаковете се движат само по единия път.Снимка от Повеляново,където пристигнахме с 5 минути закъснение.
Направихме една фотография в движение и със 7 минути закъснение пристигнахме на гара Синдел.Приеха ни на 3-ти коловоз,на 4-ти пристигна 9621,теглен от русенската 43547-9.Композицията,без откачената на Каспичан група за Бургас,бе следната-първите 2 вагона бяха чешки и словашки,следваха 6 наши,второкласни.
На Юнак разминахме тов.влак,теглен от 42081-0 и с 8 минутно закъснение пристигнахме на гара Дългопол.
Наско се разходи из композицията и установи,че в предните вагони,населеността бе висока,само в нашия,вероятно като последен в състава имаше малко хора.До Комунари закъснението бе стопено на 3 минути,a"Родопи" го разминахме на Ведрово.С 2 минути вътрешно пристигнахаме на Карнобат.Още при влизането в гарата,забелязахме 61010-5 да маневрира с вагоните на 8660,готова да ги прикачи на нашия влак.
На челния коловоз 32071-3+32072-1,дошла с 30152 се припичаше на слънце.
След като закачиха вагоните,ние потеглихме.В междугарието Сж-З разминахме "Сл.Бряг",теглен от 46208-5,на Зимница тов.влак,теглен от 43512-3 и на Н.Загора бяхме навреме.На съседния коловоз пристигна 80233,теглен от 45186-4.Mашината,виждаща се на втори план е 06033-5,дошла с тов.влак от Раднево.На Ст.Загора бяхме навреме,снимка оттам.
Разминаването с 8611 стана на Свобода,снимка на 45187-2,теглещ влака и на композицията.Другото разминаване стана на Оризово с 4660,телен от старозагорския 45161-7.
Докато с Наско се чудехме на значително увеличената скорост от Сзт до Чг,забелязах,че влакът бе доста населен,в нашия вагон идваха хора от бургаската група,които търсеха места.Късмет бе,че при нас не седна никой и до По пътувахме спокойно.Снимка в този участък и една в купето.
Последното разминаване стана на гара Белозем.Изкачахме 80115,обслужван от 32091-1+32092-9 и потеглихме почти веднага.
Все повече хора се появят в коридора,приготвящи се за слизане.Влакът от Скутаре засили доста и на центр.По пристигнхаме с 2 минути по-рано.Снимка оттам.
Със слизането ни,пътуването от Варна завърши.Надявам се описанието да се хареса на форума.
rexkos: Поздравления за trainspottinga.
Само ще те помоля оттук нататък да пускаш спотинговете си със снимки в темата за trainspotting.

влизащия в гарата крайградски 20261,обслужван от 32073-9+32074-7,а
откъм депото,разбрахме още нещо-42148-7 е изолация и изобщо няма да я възстановяват,както се говореше.Близо до бракуваните 07-00-ци,бе застанала 32023-4+32024-2,с което електричките на депо Варна,които не са в движение стават общо 3.Снимка от гара Белослав.
В участъкa Бе-Пвя има намаление до 25 и поради ремонт на конт.мрежа,влаковете се движат само по единия път.Снимка от Повеляново,където пристигнахме с 5 минути закъснение.
Направихме една фотография в движение и със 7 минути закъснение пристигнахме на гара Синдел.Приеха ни на 3-ти коловоз,на 4-ти пристигна 9621,теглен от русенската 43547-9.Композицията,без откачената на Каспичан група за Бургас,бе следната-първите 2 вагона бяха чешки и словашки,следваха 6 наши,второкласни.
На Юнак разминахме тов.влак,теглен от 42081-0 и с 8 минутно закъснение пристигнахме на гара Дългопол.
Наско се разходи из композицията и установи,че в предните вагони,населеността бе висока,само в нашия,вероятно като последен в състава имаше малко хора.До Комунари закъснението бе стопено на 3 минути,a"Родопи" го разминахме на Ведрово.С 2 минути вътрешно пристигнахаме на Карнобат.Още при влизането в гарата,забелязахме 61010-5 да маневрира с вагоните на 8660,готова да ги прикачи на нашия влак.
На челния коловоз 32071-3+32072-1,дошла с 30152 се припичаше на слънце.
След като закачиха вагоните,ние потеглихме.В междугарието Сж-З разминахме "Сл.Бряг",теглен от 46208-5,на Зимница тов.влак,теглен от 43512-3 и на Н.Загора бяхме навреме.На съседния коловоз пристигна 80233,теглен от 45186-4.Mашината,виждаща се на втори план е 06033-5,дошла с тов.влак от Раднево.На Ст.Загора бяхме навреме,снимка оттам.
Разминаването с 8611 стана на Свобода,снимка на 45187-2,теглещ влака и на композицията.Другото разминаване стана на Оризово с 4660,телен от старозагорския 45161-7.
Докато с Наско се чудехме на значително увеличената скорост от Сзт до Чг,забелязах,че влакът бе доста населен,в нашия вагон идваха хора от бургаската група,които търсеха места.Късмет бе,че при нас не седна никой и до По пътувахме спокойно.Снимка в този участък и една в купето.
Последното разминаване стана на гара Белозем.Изкачахме 80115,обслужван от 32091-1+32092-9 и потеглихме почти веднага.
Все повече хора се появят в коридора,приготвящи се за слизане.Влакът от Скутаре засили доста и на центр.По пристигнхаме с 2 минути по-рано.Снимка оттам.
Със слизането ни,пътуването от Варна завърши.Надявам се описанието да се хареса на форума.

rexkos: Поздравления за trainspottinga.



Информация
Модератори