Страница 5 от 25
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 12:00 pm
от VESO
382 и 383 се осигуряват на 94 % , защото возят руските сандъци.

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 12:01 pm
от Nikss
Ама баш заради тях е... чудя се сандъка, който през лятото
4611 и
4612 возят 2 пъти седмично толкова ли не може на
382 и
383 да го подават, ми развалят кефа на пътниците в синия дунав...

1 вагон не е нищо... с 50-60 тона ще понатежи в повече...

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 12:48 pm
от VESO
Не знам , може би часът на тръгване им е удобен.Ето как стоят нещата на Русе:
4612 докарва директния вагон за Саратов в 21:47.Там го събират с композицията на извънредния 1014 (Варна - 20:50 , Русе - 0:15) и в 1:00 румънският дизел го откарва към Моста на дружбата (Bucuresti Nord - 3:29).
382 пристига в 2:05 на Русе и в 3:15 заминава за Румъния (Bucuresti Nord- 5:44).
На обратно ситуациите са идентични.Именно заради тази разлика в часовете , руснаците са избрали техния вагон да се прекарва с други влакове , а не с основния от Москва.
Погледнах в разписанието - маршрутът на двата влака също е различен.Вагонът за Саратов с групата от Варна за Ростов излиза от Румъния през Nikolina и Ungheni - граничната молдовска гара , която свръзвам единствено със смяната на междурелсието.382 напуска северната ни съседка през Vicsani и на Vadul Siret отново сменят междурелсието.Погледни и ти в разписанието , гарите от Bucuresti Nord в посока руската територия са коренно различни.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:04 pm
от Vancho
Nikss написа:Може.
МБВ 382 СФ 19:40 - Р 02:05 530/950 т 94% лок 43
МБВ 383 Р 23:30 - СФ 05:55 950/530 т 94% лок 43
МБВ 462 КЛТ 03:50 - Р 15:25 350/530 т 115% лок 44
МБВ 463 Р 15:27 - КЛТ 02:25 530/350 т 115% лок 44
Егати цирка .... МБВ 382 ускорен с цели 10 минути, а 4612 с 3 .... 383
и той изяжда 5, а 4611, който влиза с минус 5 навсякъде след Плевен, не .... За 462 и 463 може ли да кажеш кога тръгват и пристигат в София
п.с. Виждам че абсурда със срещата на 463 и 2613 между Поликраище и ГО е коригиран. Похвално

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:07 pm
от Nikss
462 е 08:05-09:05 на Сф
463 е 21:30-22:30.

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:12 pm
от Vancho
Ехааааааа, 6 ч 03 мин Русе СОФИЯ

Само дето дотук с радостта, защото отново е върната същата глупост, а именно 462 да пристигне, и чак тогава да тръгне 463... Пак ще го подпира 462 и 463 от редовен, ще стане закъснял

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:15 pm
от Nikss
Така е, а разликата им ако
462 е точен на Русе е точно 2'.

Спомням си миналата година като се прибирах с
463 засякохме "героя"
462 на Птб прилично закъснял (260').

Докато
463 тръгна почти навреме - не повече от 15' и то така дойде още от Румъния, но до Чб постопи над 5 минути и закъснението беше между 5 и 8'.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:20 pm
от VESO
463 много рядко съм го виждал да закъснява от Русе , в повечето случаи е навреме или +4 - +5 минути.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 1:27 pm
от Nikss
Не закъснява, но в моя случай с 15 минути закъснение дойде от Румъния, докато дизела се откачи, докато Р-ката с 2-тата вагона за вътрешно съобщение направи маневрата, докато направят пробата и се тръгна с малко над 10' от Русе, но 45 201.1 се оказа стабилна и след Рс пердашеше здраво със 110, а дебелите бандажи и ускоренията спомогнаха да се поизбият няколко минути и на Чб пак казах беше между 5 и 8' закъснял.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 4:19 pm
от Vancho
Ами то може да се избие, ама само като е на зор... Какво пречи да се понатегнат обходите, при една прилична машина, може и по добре... Никс нееднократно е споменавал как 4611 идва преди време на Ч бряг. А и наскоро аз лично се уверих как пристигна на Плевен в 9 26 /5 минути преди време/ и замина в 9 34 /навреме/. Гледам, в новия ГДВ същия този влак не мърда даже с една минутка

, а обратния избива цели 3 ... Просто похвално

За сравнение 382 е ''стегнат'' с 10 минути, а той спира и на Роман, има разминаване в участъка ГО Р ...
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 4:23 pm
от Saruman
Писах писмо до г-жа Белева със следното съдържание и идея:
Уважаема г-жо Белева,
Пиша Ви във връзка с ГДВ – 2010г. (График на движение на влаковете). Преди няколко години при ремонта на гара Габрово, на няколко пъти от страна на БДЖ беше обещавано, че до Габрово ще стига мотриса Сименс, но и до ден днешен мотриса Сименс в Габрово не е идвала. Също така преди няколко години, беше пуснат директен влак Свищов – Велико Търново с номер 24101, който по сегашното си разписание заминава от гара Свищов в 7:25 и пристига във Велико Търново в 9:50. Влакаът се обслужва от мотриса Сименс Дезиро 10-та серия. Обратният влак е с номер 24102 Велико Търново – Свищов, заминаващ от Велико Търново в 11:55 и пристигащ в Свищов в 14:34.С него се придвижват предимно студенти и ученици затова и влака го наричат „студентския’’. Лошото, което забелязвам е, че на гара Велико Търново мотрисата престоява 2 часа от 9:50 до 11:55. Идеята ми е следната: в новия ГДВ влакове 24101 и 24102 да се удължат до гара Габрово и да станат 24101 с маршрут Свищов – Габрово, и 24102 Габрово – Свищов. Направил съм примерно разписание, като съм взел предвид действащия ГДВ. Влак 24101 да тръгва от Свищов в 7:20 и да пристига в Габрово в 11:00 часа, като се направи среща с влак 40102 на Соколово. Влак 24102 да тръгва от Габрово в 11:20 и да пристига в Свищов в 15:10, за да може мотрисата в 15:55 да обслужи влак 24205. Влак 24101 да не тръгва по рано от 7:20 от Свищов, защото мотрисата пристига в Свищов, като влак 24202 в 7:14. Свързването на 3 студентски града Свищов, Велико Търново, Габрово би било добра идея. В момента има студенти от Габрово, които учат в Свищов и Търново, както и студенти от Търново, Свищов и Плевен които учат в Габрово и използват влак. На тези студенти им се налага да правят по 2/3 прекачвания, на Царева Ливада, на Горна Оряховица и на Левски. Точно тези прекачвания гонят част от пътуващите студенти. Сигурен съм, че ако тези влакове пътуват до Габрово, без да се налагат прекачвания, ще се увеличи и броят на студентите, а и на останалите пътници ,ползващи влак около Габрово. Все пак ще има желаещи да се повозят на новите мотриси. Студентите не желаят да пътуват с влак именно заради голямото времепътуване и многото прекачвания. Със един директен влак се премахват тези проблеми и се намалява времепътуването.
Надявам се идеите ми в писмото да бъдат прочетени, разгледани, обсъдени и да се вземат предвид при съставянето на новия ГДВ.
С Уважение: Николай Колев и пътуващите студенти
град Габрово, 03.09.09.
Сега ще чакам отговор.
Да си поговорим за железници
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 5:03 pm
от choveka_vlak
Стискаме палци!,...

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 5:05 pm
от Saruman
Хубава идея но тругно постижима.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 6:07 pm
от VESO
Още повече , че на Соколово няма как да стане разминаването с 40102.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 6:10 pm
от Saruman
Защо да не може? Знам че не е гара а РП и са махнали 3-ти и 4-ти коловози, но не знам за 1-ви. А и това разписание което си поиграх да сметна е примерно.