Страница 5 от 25
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 5:57 pm
от VESO
При нас пътниците са тарикати , лягат на релсите и не дават влака да потегли , докато не докарат още вагони.

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 6:19 pm
от 46 242
lok45111 написа:
Риска на професия "Кантонер"

Това направо е за Гинес. Но ми мяза на видео-менте. Вторият влак не показа наченки на ектсремно задържане.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 6:21 pm
от borislaviv
Labros написа:Тия дето се возят отвънка май билети не си купуват. А чиновниците как пускат влака при тия висящи хора...

Изобщо в Индия железниците са много чудна работа.

.
Сигурно, защото този дето падна щеше да иска компенсация за пропуснато пътуване,ако беше в България.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:26 pm
от bdz46

Годишно в Мумбай загиват повече от 6000 души след изпадане от влак.
Labros написа:То с тия намалявания на състави и влакове нищо чудно скоро да станем свидетели и у нас на подобни зрелища

.
Съвсем няма да е прецедент. Бил съм и свидетел, и участник в подобно събитие.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:24 pm
от disell
VESO написа:При нас пътниците са тарикати , лягат на релсите и не дават влака да потегли , докато не докарат още вагони.
Чак да лягат не съм виждал но бях чул за подобна случка със стария 8615 преди няколко години когато нач. влакът отазал да даде съгласие за потегляне поради невъзможност да се качат хората и искал да се прикачат допалнително още вагони , но умниците както винаги не давали , е в крайна сметка са прикачили но било голяма разправия и караница с тези отгоре.
Скоро след този случай мисля бяха пуснали една телеграма с която се определяха възлови гари в които да има постоянно резерв от пътнически вагони за такива екстремни случаи , обаче дали сега още се спазва не ми е ясно.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:04 pm
от VESO
Такава гара е Пловдив и през миналото лято редовно през нощта патицата чакаше с две второкласни 47-ци при стрелките.В момента , в който 8627 влезеше в гарата , тя се спускаше за прикачване , бутайки вагоните.Това лято само веднъж имаше такава ситуация , но с 43-ки.
Спомням си , че преди години на Ст.Загора също прикачаха вагони , но вече не го правят.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:06 pm
от Labros
Зависи от пътникопотока. Продажбата на второкласни билети не се преустановява дори и всички места- запазени и незапазени- да са изчерпани.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 11:35 am
от borislaviv
И японските влакове имат проблеми с многото пътници, но ги решават културно:
http://www.liveleak.com/view?i=012_1262294652
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:44 pm
от rexkos
По какво кондукторите могат лесно да разпознаят кой пътник е активен в интернет форумите на железопътна тематика?
Отговор: По билетите (или по-точно дестинациите на пътуване, указани на тях)!

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 10:01 pm
от Nikss
Определено

Представям си каква беше изненадата на кондукторката като чу, че аз и дядо ми пътуваме за Комунари... е, нашата изненада когато единствени слязохме от
26203 беше още по-голяма.

Нали пък сме мераклии да пропътуваме цялата жп мрежа, простено ни е.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 10:05 pm
от rexkos
Шегата настрана, но миналото лято на ГО с Vladyar имахме такава случка, когато на касите си поискахме билет до Кулата през Стара Загора за 40103/8602/463, и след миг един кондуктор, който стоеше до нас, ни пита "до Кулата през Стара Загора, вий да не сте от ж.п. форумите"?

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 10:15 pm
от VESO
От Силистра билетите бяха още по - уникални.Няма да забравя как Борко си поиска да му бъда издаден във влак 9623 билет - продължение до Пали лула , а кондукторката направи орангутанско изражение на лицето.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:00 pm
от Nikss
Което пък показва, че не ходят на работа с желание, а просто за да оцелеят в това нещо наречено човешки живот.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:04 am
от VESO
Това може да се види само у нас.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:57 pm
от Nikss
Както винаги си личи веднага от къде са снимките.
