Страница 5 от 6
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 3:12 pm
от Harpsichordist
Със първото си мнение искам да благодаря, на ръководителя на групата, че бях включен в проекта в последният момент. Искам да благодаря и на Saruman, че ме информира за този проект и за съществуването на този хубав форум.
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 4:03 pm
от Harpsichordist
Ето линк към галерията със снимки на 60003.1 :
линк
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 4:57 pm
от 44.123
Добре дошъл колега доста добри снимки като за първи път.

Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 7:45 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 8:48 pm
от Saruman
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:19 am
от Mario Evstatiev
Браво, колеги, общо взето ще чакам и снимките на иеосв, който също има какво да покаже. Хубаво е, че се направи такава голяма фотосесия на този локомотив, тъй като това е част от историята на българското инженерно дело и като цяло на изграждането на локомотиви в депата. Макар и свързан с не особено приятен случай, локомотив 60 003-1 трябва да бъде запазен и експлоатиран на атракционни влакове, като широко да се рекламира историята му из Европа. Сигурен съм, че много чуждестранни туристи биха попътували с този син "лебед" начело.
Надявам се да се решат бързо техническите проблеми и да мине успешно лицензирането на машината, след което да я видим по родната жп. мрежа на чело на влак с ретро вагони от Карлово към Трявна, каквато беше първата идея при реставрирането.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 10:47 am
от Labros
След приключването на ремонта на гара Трявна тя ще бъде с автентичен вид от едно време, което допълнително ще придава красота на пътуването.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 12:03 pm
от Saruman
Една обща снимка пред Лебеда на участниците в проекта:
линк
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 12:28 am
от sredo
Този локомотив е ужасен и не разбирам защо се харчат пари за възстановяването му.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 1:15 am
от VESO
Искат да го използват за атракционни пътувания.За маневрена служба вече не става , Ст.Загора си имат цели три 61-00-ци.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 7:52 am
от Mario Evstatiev
sredo написа:Този локомотив е ужасен и не разбирам защо се харчат пари за възстановяването му.
Божко,
ужасен или не, локомотивът е част от историята на БДЖ и в частност на стремежа да се гради у нас нещо ново. ДА, външния му вид не е особено изящен, но за едно време е бил доста интересен и красив. Аз лично съм привърженик на идеята за въстановяването му, тъй като ще предложим на чужденците още една интересна и УНИКАЛНА машина за атракция.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 10:20 pm
от Nikss
Останал е единствен по рода си и трябва с нещо да се запомни и той и възхода на депо Стара Загора по онова време. Да построиш електрически локомотив не е толкова лесно. Определено ще има интерес към него.

Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 11:19 pm
от sredo
Този локомотив не е създаден в България, просто са изплагиатствани различни видове ЕПС. Не виждам какво ще му е атракционното на този локомотив. Атракционно би било според мен е влакче теглено от парен локомотив.
Толкова ер-ки висят по разни огради защото няма средства за ремонта им, а се харчат пари за възстановяването на тази инженерна измислица. И представям си какво е да го караш това чудо на техниката с муцуната на зад така, както е с един пулт.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 8:38 am
от Mario Evstatiev
Когато е изградена в депо СЗ, машината е била с два пулта. След някакво запалване се прави изменение на схемите и единия пулт се премахва, като така остава и след възстановяването.
Иначе, основа за тези локомотиви са индустриалните електровози Шкода - 28Е, като са използвани само крайни секции. Външния дизайн на коша и кабината е дело на наши инженери, схемите също инженерите от депо Стара Загора са ги мислили. За времето си, тези локомотиви са били постижение, още повече, че в България да се направи такъв крупен проект си е било за похвала.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 9:37 am
от VESO
lok45111 написа:...., още повече, че в България да се направи такъв крупен проект си е било за похвала.
Нещо , което в наше време е практически невъзможно.