Да не кажем, че спокойно с едни 2000 - 3000 лева, машината ще стане кукла. Общо взето трябват пари за боя, някои консумативи, някоя и друга крушка, шунтче и контакт и е готова. Именно това я прави особено пригодна и подходяща за възстановяване за експлоатация като действащ музеен локомотив. А и да си призная, доста туристически групи биха се радвали да я видят на техния влак.Labros написа:За възстановяването не трябват много средства. Това е още един плюс.

Администратор
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
РЕЗУЛТАТИ
При извършеното посещение в база "Долапите" се извърши оглед и фотозаснемане на локомотив 42 077.8 от парка на Лок. депо Русе. Снимков материал от проекта е предаден на инж. Чавдар Трендафилов, Управител на БДЖ - ТПС Локомотиви ЕООД.
Форум "Локомотиви" изказва благодарност на:
1. Инж. Чавдар Трендафилов - Управител на "БДЖ - ТПС Локомотиви" ЕООД
2. БДЖ - ЕАД, Отдел "ВСОД"
3. Инспектор ВС и УК при Лок. депо Русе
4. Директор Лок. депо Русе, г-н Гергинчев
При извършеното посещение в база "Долапите" се извърши оглед и фотозаснемане на локомотив 42 077.8 от парка на Лок. депо Русе. Снимков материал от проекта е предаден на инж. Чавдар Трендафилов, Управител на БДЖ - ТПС Локомотиви ЕООД.
Форум "Локомотиви" изказва благодарност на:
1. Инж. Чавдар Трендафилов - Управител на "БДЖ - ТПС Локомотиви" ЕООД
2. БДЖ - ЕАД, Отдел "ВСОД"
3. Инспектор ВС и УК при Лок. депо Русе
4. Директор Лок. депо Русе, г-н Гергинчев
64.19
Информация
Модератори