Администратор
Администратор
То в Русе в момента се правят и 44 057 и 44 133, които са капитални ремонти. От мездренските не знаех, че 45 179 е пратена в Русе. Това говори добро за серия 44/45, общо взето полека лека машините се постягат, което говори, че ще ги караме дълго.Nikss написа:Дано след 44088, която е вече готова и 45179.9 да изпратят 45200.3 в Трансимпекс. Лок спря за СР на 23.07
64.19
Е значи, че сега усилено ще работят по 44 057 и 44 133, а 45179.9 явно засега само ще се разглоби и като стане готова едната от двете маш за КР и 179 полека лека ще започне да се прави и след като и другата от КР стане готова, 179 ще се направи бързо, а дано пратят и още машини, защото ремонтът е качествен и несравним. Поставят се огледала и т.н. и изобщо всичко се изпипва. От направено от мен сравнение установих, че при липса на части един СР може да се протака до 5-6 месеца, но ако всичко е наред, за 3 месеца лок е като от завода. Сега в ГО за СР чака лок 45200.3 , догодина за СР ще спре и лок 45 205.2 и това показва, че работа за БТ-Р (БДЖ-Трансимпекс-Русе) ще има. А до момента 5 локомотива (с 44088) са излезли от СР в БТ-Р. Изброявам ги по ред на излизане - 45 199, 44 089, 45 204, 45 187, 44088 и след тях са 057, 133, 179 и дано 200 също се дореди. И тези 5 локомотива са от м.Февруари миналата година до днес. А дали 44-110.5 няма да се впише някъде, защото се говори усилено, че горнооряховци щели да си я взимат да си я правят, ама и в ГО халето е пълно с машини за ремонт и тепърва още ще влизат (предстои спиране на 141, 107). Русенци са затрупани с работа - и самото депо, и Трансимпекс. А наскоро излезлият от ПР лок 44 123.8 намаза колоосите, предвидени за лок 44-110. В Русе за ремонт чака лок 44 103.0 докато 43 547.9 вече е готов от ПР и скоро ще е на проби. Изобщо 43, 44 и 45 ще си ги имаме още дълго време.
Администратор
Като цяло "Р"-ките ще се стегнат. Остава да се види какво ще се прави с 44 079.2 и 44 142.8, които са останали само на кошове. В депото пък вече според началниците, талигите на 079 "пречели" и трябвало да ги преместят някъде. Общо взето никой май не мисли за тези двете машини.
Аз се сещам, че 44 130.3 трябва също да излезе от КР в БДЖ-Кончар, за което ще се потърси съдействие от компетентни лица да отида и заснема моментното и състояние. Тя обещава да бъде хубава машина.
Аз се сещам, че 44 130.3 трябва също да излезе от КР в БДЖ-Кончар, за което ще се потърси съдействие от компетентни лица да отида и заснема моментното и състояние. Тя обещава да бъде хубава машина.
64.19
Това е чудесно. Интересно ми е обаче как при толкова много 46 за модернизация са се навили да вземат 44-ка и то от По, вместо от софийската ограда.
А за кошовете на 44079 и 44 142 винаги може да се намери приложение - например катастрофира някоя машина и след това с частите от нея се пълни единият кош и готова работа. Стига да се сетят началниците да помислят с главите си, вместо само да се чудят каква простотия да измислят. Решение на проблема винаги има.
Като толкова им пречат що не ги пратят в Чехия на модернизация, а? Хем не искат да ги оставят като резервни, хем не искат да ги пратят в Чехия. Неразбрана, тъпа работа. 
Администратор
Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
Администратор
За 44 103.0 за сега е окончателно, че ще я пуснат с оси за 130 км/час.
За 91, 102 и 112 съвсем бях позабравил, че и те бяха "обути". Всъщност това няма особено значение, радвам се на всяка една машина, която се завръща към заводската си Vмакс, на което и депо да е тя. Все пак всички сме служители на едно и също БДЖ, така, че със здраве си ги карайте.
За 91, 102 и 112 съвсем бях позабравил, че и те бяха "обути". Всъщност това няма особено значение, радвам се на всяка една машина, която се завръща към заводската си Vмакс, на което и депо да е тя. Все пак всички сме служители на едно и също БДЖ, така, че със здраве си ги карайте.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Администратор
57 и 13343.309 написа:Кога са успели да преместят 130 и 57 в русе?
64.19
Администратор
43 547.9 от парка на депо Русе скоро ще излезе след извършен подемен ремонт. Машината е и след боя и се очертава да стане особено желан за спотърите обект. Добре направения ремонт на машината сам по себе си говори, че Русе си тачи файтърите и не мисли скоро да ги изважда от експлоатация. Ето снимки:
1. Общ вид

2. Кабина

3. Пневмотабло

1. Общ вид

2. Кабина

3. Пневмотабло

64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Администратор
Като професионалист не бих сравнявал ремонта на серия 43 в Русе с този в Пловдив. Няма място за сравнение - а иначе да се надяваме в По да не объркат и на тях ключовете за управление.43.309 написа:До колкото знам и в Пловдив се правят два файтера
Що се касае до 43 547.9, машината е като аптека, сменян е и кабелаж по нея.
64.19
Информация
Модератори