Това се беше случвало на Калудов та тогава им отпадаше направо 440. Бяха го усетили че им примижва лампата за сигнализация на пробил диод.44142 написа:Много шантави повреди се случват по някой път. Също много шантава повреда е да имаш късо във веригата за контрол на пробил диод и да пробие диод повреме на път.
Относно 198...
Ма вие казахте ли им за кво става въпрос, щот те нема се сетат. Днес колегата ми от лабораторията е бил сам на работа та едва ли е могъл да помогне на СР-то или ТП-то за тая повреда. Важното е че сте я открили и ще се смени, нема къде да мърдат. Всъщност ..... ай да не казвам голема дума, че като знам колко сигнални предпазители имат сигнални щифтове .... може и тоя бутон да го модернизират.44142 написа:Днес са я вкарвали машината в ПД и не са го сменили бутона. Явно снощи като го щракахме са се наместили контактие. Днес като са изкарали лок от депо ПД пак е направил номер та са шунтирали бутона. Като се прибрах от повезката 198 беше в депо и наистина бутона не беше сменян но сега е шунтиран.