Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

42 184 е минала ревизия на спирачката на 16.06.10. ПР и Лак февруари 2002 г. Както писах в актуалната, видях я в понеделник на Гълъбник с ТВ.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя сега гони километри за ГПР и не е ясно като я спрат дали ще тръгне отново или ще се бракува. :roll: :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

42184 е ПР в ДЦА. По дупнишко ще се появи още една 421 :twisted:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Да направим равносметка на серията която уж щеше да се спира:

42 081 - Варна
42 150 - Дупница
42 171 - Варна
42 179 - Варна (ремонт)
42 184 - Дупница (ремонт)

Това ли е всичко?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Това е останало живо. Всичко друго вече е нарязано.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Е може да се добави 42 077 - Русе (изолация) и 42 072 пред ВТУ.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

150 от кога е с гара на домуване "Дупница"? :roll: :oops:
171 последно я видях в Пловдив на 27-ми.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Просто че отдавна работи там и само там.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В ГО преди години май е имало най-много 42 и се учудвам защо са спряни от експлоатация, като другите депа продължават да ги експлоатират до последно, а в ГО съм сигурен, че са били достатъчно читави, за да се ползват за товарачки например, а не сега да има дефицит и да се отменят. :evil: :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Защото най лесно се хвърля в бурена.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 46
Регистриран на: Пон Юли 19, 2010 10:59 am
Местоположение: София

Мнение от kikiface »

Не забравяйте дните около 22 септември когато писах че 42.171 ме вози от Враца до Руска Бяла, пътника Враца-Мездра и обратно.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Какво се случва с 184 работи ли се по нея ?
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

В графика за Депо Дупница, за днес е писана 42 184 за ПД, да не е готова ?
Фен на влаковете в България!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Готова е, но сигурно на 95%, останалите 5 доизкусуряване в Пд. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

184 е в Пд защото има интересен проблем с който в Дца не са се справили. При набавяне на въздух след като спрат компресорите локомотива изключва.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация