Страница 40 от 102
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 6:54 am
от Nikss
Няма такива филми - 2613 си върви напред, а 460 като е закъснял ако трябва ще закъснее и още, но няма да проваля останалите, само защото е закъснял. Така се правеше 2008 г. когато закъсненията бяха всекидневни. В случая вероятно 2613 е заминал както е по разписание (10:05 ч.), а 460 са го пуснали в 10:15, 5 мин преди 20103 и като се налага ще чака по входни, изходни и т.н., нищо, че е транзит по разписание до М.

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 2:32 pm
от bdz46
МБВ са с предимство пред БВ и ПВ при равни други условия.
Ако диспечера реши, може да пусне БВ напред, но не винаги е целесъобразно. Решава се според случая.
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 4:12 pm
от desiro_94
Малко информация от днес:
БВЗР 1623 с
44 185
БВЗР 2610 с 44 076 без бистро
БВЗР 2671 с
44 125 без бистро
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 4:56 pm
от Nikss
bdz46 написа:МБВ са с предимство пред БВ и ПВ при равни други условия.
Ако диспечера реши, може да пусне БВ напред, но не винаги е целесъобразно. Решава се според случая.
Знам това, но в случая, за да не закъснява и 2613 чакайки някъде 460 да го надмине, вероятно са постъпили както правеха и преди - пуснали са 2613 да си върви, пък 460 ще сложи още 20 мин отгоре и ще си се движи така до ГО, пък нагоре белким избие някоя и друга минута. Той и без друго е до 100 км/ч, тъй, че все тая.

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 11:54 pm
от Bdz_fan_site
43553 Преди да се строши лока.
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 12:06 am
от VESO
Линкът е
този.

Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 10:49 am
от bdz46
Ама той окончателно ли се счупи?
Цяла сутрин си вървя без проблеми.
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 12:33 pm
от 46 242
Абе верно ли че някои карат 43 500 до 110??

Трябва да си много луд машинейро, да се навиеш на подобен подвиг..
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 12:43 pm
от bdz46
Какво те притеснява?
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 2:13 pm
от Тената
Що да са до 100км? Те едно време са били за 130км, сега просто са с друга предавка на редукторите и затова са до 110км. Трябва да направят някоя 43 500 на 43 000, да се кефим сас 130км

Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 2:51 pm
от VESO
Да и на мен ще ми е интересно - модернизираха две 44-ки и ги направиха 440ХХ-Х.На 45-00-ци за по - висока скорост им промениха серията на 44-00.А ако се случи същото с 43-00-ки , те какви ли ще станат?

Със сигурност няма да преминат в серия 44-00.
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 2:55 pm
от 46 242
Да вдигнеш 110 с 43 500 в сегашното им състояние е доста смело. Има нещо друго което по ме изкефи. 46 200 нагазва Коматевския мост с над 120 и след юнашко задържане влиза в По с 22-23км/час. Не знам коя 46 е и кой влак, ама машинейрото е баш майстор! Евала! Сигурно е бил с повреден АЛС

Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 2:57 pm
от Тената
Няма защото серията 43 000 е със максимална скорост 130км.
Впоследствие някой бяха намалени на 100км.
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 3:00 pm
от Тената
46 242 написа:Да вдигнеш 110 с 43 500 в сегашното им състояние е доста смело. Има нещо друго което по ме изкефи. 46 200 нагазва Коматевския мост с над 120 и след юнашко задържане влиза в По с 22-23км/час. Не знам коя 46 е и кой влак, ама машинейрото е баш майстор! Евала! Сигурно е бил с повреден АЛС

Скоро имах подобно испълнение, но аз нагазих стрелките сас 40-42км, но за много кратко. Жалко за ставката преди входния на ПО като свалиш ти умалява влак на 120км ако не беше там можеше да се стъпи на моста точно сас 125км
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 3:43 pm
от 44.123
07.02.2011г.
9620/9623 с 44.094
08.02.2011г.
9620/9623 с 44.070
09.02.2011г.
9620/9623 с 44.062
10.02.2011г.
9620/9623 с 44.141
90203 с 44.120
90722 с 07.048
11.02.2011г.
90102 с 44.103
9620/9623 с 43.541