

Няма такива филми - 2613 си върви напред, а 460 като е закъснял ако трябва ще закъснее и още, но няма да проваля останалите, само защото е закъснял. Така се правеше 2008 г. когато закъсненията бяха всекидневни. В случая вероятно 2613 е заминал както е по разписание (10:05 ч.), а 460 са го пуснали в 10:15, 5 мин преди 20103 и като се налага ще чака по входни, изходни и т.н., нищо, че е транзит по разписание до М. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Знам това, но в случая, за да не закъснява и 2613 чакайки някъде 460 да го надмине, вероятно са постъпили както правеха и преди - пуснали са 2613 да си върви, пък 460 ще сложи още 20 мин отгоре и ще си се движи така до ГО, пък нагоре белким избие някоя и друга минута. Той и без друго е до 100 км/ч, тъй, че все тая.bdz46 написа:МБВ са с предимство пред БВ и ПВ при равни други условия.
Ако диспечера реши, може да пусне БВ напред, но не винаги е целесъобразно. Решава се според случая.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
43553 Преди да се строши лока.
Последно промяна от Bdz_fan_site на Съб Фев 12, 2011 12:12 am, променено общо 1 път.
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Линкът е този. 


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
46 242 написа:Да вдигнеш 110 с 43 500 в сегашното им състояние е доста смело. Има нещо друго което по ме изкефи. 46 200 нагазва Коматевския мост с над 120 и след юнашко задържане влиза в По с 22-23км/час. Не знам коя 46 е и кой влак, ама машинейрото е баш майстор! Евала! Сигурно е бил с повреден АЛС
Скоро имах подобно испълнение, но аз нагазих стрелките сас 40-42км, но за много кратко. Жалко за ставката преди входния на ПО като свалиш ти умалява влак на 120км ако не беше там можеше да се стъпи на моста точно сас 125км

Акредитиран фотограф
Информация
Модератори