Страница 40 от 42

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 3:26 pm
от bobara_e_tuk
забележете тяхното заключение, където дават някаква надежда че като се оправи дружеството ще има такъв вариант да ги върнат, наистина много интересно писмо съм получил :roll:

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 5:09 pm
от abs111
БВ 2637 на 14.02.2012 се обслужваше от DESIRO,директните вагони от Сф за Дч продължиха за Ва с 2627 :shock: .

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 7:46 pm
от VESO
Tова се случва вече няколко пъти.Пътниците слизат на Повеляново и се прехвърлят в мотрисата.Причината е липса на дизелов локомотив и/или вагон - отоплител за влака.

Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 8:05 am
от disell
abs111 написа:БВ 2637 на 14.02.2012 се обслужваше от DESIRO,директните вагони от Сф за Дч продължиха за Ва с 2627 :shock: .
"Добро утро" , това е така вече почти 1 месец....

Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 5:52 pm
от abs111
Явно липсата на отоплител е причината 2627 да пристигне на Ва с 07042 начело.

Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 6:10 pm
от KRAKOMOBILA
Това до онзи ден беше в Дупница - какво прави във Ва ?

Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 8:59 pm
от bdz46
А днес беше в София и си замина за Дупница.

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 7:38 pm
от VESO
Днес Янтрата 2640 беше с вагони , на които гарите на домуване бяха всичките различни.Само последната 63-ка беше горнооряховска , явно скоро излязла от ремонт , ето я в цял ръст и надписа.Първокласната с номер 016 бе с гара на домуване "София" , а другите две 74-ки бяха както следва: първата (50 52 29 74 083 - 0 ) - русенска , а втората (50 52 29 74 292 - 7) - плевенска.

Голям скандал се разигра днес в 2613.На тази снимка зад 44088-3 виждате резонния състав от фургон и 4 вагона , като първокласния бе софийската 50 52 19 74 008 - 9 , в която 15 минути преди заминаване на влака имаше общо 9 души.За лош късмет на тези хора , парното изобщо не работеше , което наложи сеченето на състава и изваждането на вагона.Дори по уредбите съобщиха на пътниците да бъдат внимателни , понеже с композицията ще се извършва маневра.Както си е редно , кондукторката подкани хората , седящи в 008 да се преместят във второкласните вагони.Първият , станал и тръгнал бе един мъж , който без разправии се премести.Зад него обаче бе една жена , която се разкрещя , тъй като заплатила на касата 30 лева (*) само и само да пътува на спокойствие и сега трябвало да се мести в пълните вагони.Кондукторката и обясни , че съществува телеграма , при която , ако в състава на влак от начална гара има неизправен вагон , той се изважда.На което жената отговори , че при такава повреда , която е във вина на превозвача , трябва или да и върнат разликата в цената за класите , или да се осигури друг първокласен вагон.Караницата приключи с обещанието , че щяло да се депозира оплакване и няколко минути след това влакът потегли.

(*) цената на цял билет , редовна тарифа София - Горна - Варна с БВ за първа класа е 29.50 лв.

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 8:50 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Днес Янтрата 2640 беше с вагони , на които гарите на домуване бяха всичките различни.Само последната 63-ка беше горнооряховска , явно скоро излязла от ремонт , ето я в цял ръст и надписа.Първокласната с номер 016 бе с гара на домуване "София" , а другите две 74-ки бяха както следва: първата (50 52 29 74 083 - 0 ) - русенска , а втората (50 52 29 74 292 - 7) - плевенска.
Боже какво е това къде са вагоните на ЯНТРАТА???

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 9:06 pm
от Nikss
На ревизия. :idea: :arrow:

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 9:18 pm
от Vancho
Весо, какво си ги обратботвал тия снимки. Много крещящи цветове си направил :roll:

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 9:38 pm
от nikol4yy
Nikss написа:На ревизия. :idea: :arrow:
Да точно , единия вагон е върнат за рекламация а другите са за ревизия. Иначе доста ГО 47-ци чакат да ходят към Румъния.

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 10:12 pm
от Nikss
012 като се сетя ква барака беше преди да я ремонтират и като я гледам сега каква е лъсната... нямам търпение да я пробвам другия месец. 8) :arrow: Интересно двете първокласни 63 на депо ГО къде се затриха (15 63 003-6 и 15 63 004-4) като 2008 г. ако не се лъжа бяха излезли от ревизия, доколкото си спомням и на двете ревизия е правена в Сараньово (ВРЗ 99), докато почти всички второкласни 63 бяха минали ревизии през 2005 г. в Дряново, та им беше дошло време, докато първокласните едва ли имат пробег за ревизия. :roll: :arrow:

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 11:17 pm
от VESO
Ванчо , нищо не съм обработвал.Просто чакам слънцето да огрее вагона , за да го снимам.Точно за Янтрата , то постоянно се криеше зад облаци и едва го издебнах набързо , понеже 52-00-ката се засили да бута вагоните към (без)Надежда.

Nikss , 003 и 004 съм ги заснел лъщящи на слънцето.Ето едната от тях , а датата е 1-ви февруари 2010 г.
От тази снимка да забелязваш някаква грешка? При това доста фрапантна?

Публикувано на: Съб Фев 25, 2012 10:24 pm
от Nikss
Грешката е, че пише, че е със 78 места, а толкова са във второкласен вагон. В първокласния са 58. :wink: