Страница 40 от 48
Публикувано на: Вто Апр 19, 2011 7:37 pm
от Nikss
bobara_e_tuk написа:plastikat написа:Като гледам и тя е мазало стил 43309 от към боя

Дано поне на механика да са я докарали
до някъде си прав ще я видиме след време дали ще стигне вида на 43.309
Колеги, това е така, защото в депо По няма технология за боядисване каквато има в депа ГО, Р, ДЦА и СЗ. В депо По е било предвидено да се прави предимно ГПР и ПР, а всичко останало в ЖПЗ, но след като приключи спортна дейност, се наложи всяко депо да се справя както може. Например когато кошът се боядиса трябва да се вкара в пещ и да се "изпече", за да хване боята по-добре. Да не говорим, че в По китосването е нещо непонятно, затова боята започва скоро след връщането в експлоатация да се лющи. 43 515 ще взема за пример - преди 1 година е излязъл от подемен ремонт, а вече е започнал да губи всякакъв външен вид. В Мездра пък приятно изненадаха окото тези дни с измитата 45 146 - свети като нова!

Няма да е зле и По да започнат да си пращат например в ГО или в СЗ на боя локомотивите, вместо да се дават пари и след половин или 1 година да не мязат на нищо...
Благодаря, голям да порастеш.
Една препоръка за в бъдеще - когато видиш неочаквано и в състояние на покой нещо такова от ремонт, да фотнеш и шаблона, да видим от какъв ремонт е и кога е изписано.

Публикувано на: Вто Апр 19, 2011 8:52 pm
от choveka_vlak
Nikss написа:bobara_e_tuk написа:plastikat написа:Като гледам и тя е мазало стил 43309 от към боя

Дано поне на механика да са я докарали
до някъде си прав ще я видиме след време дали ще стигне вида на 43.309
Колеги, това е така, защото в депо По няма технология за боядисване каквато има в депа ГО, Р, ДЦА и СЗ. В депо По е било предвидено да се прави предимно ГПР и ПР, а всичко останало в ЖПЗ, но след като приключи спортна дейност, се наложи всяко депо да се справя както може. Например когато кошът се боядиса трябва да се вкара в пещ и да се "изпече", за да хване боята по-добре. Да не говорим, че в По китосването е нещо непонятно, затова боята започва скоро след връщането в експлоатация да се лющи. 43 515 ще взема за пример - преди 1 година е излязъл от подемен ремонт, а вече е започнал да губи всякакъв външен вид. В Мездра пък приятно изненадаха окото тези дни с измитата 45 146 - свети като нова!

Няма да е зле и По да започнат да си пращат например в ГО или в СЗ на боя локомотивите, вместо да се дават пари и след половин или 1 година да не мязат на нищо...
Благодаря, голям да порастеш.
Една препоръка за в бъдеще - когато видиш неочаквано и в състояние на покой нещо такова от ремонт, да фотнеш и шаблона, да видим от какъв ремонт е и кога е изписано.

Ех, Nikss в измислен свят живееш приятелю, в депо По има един циганин който се казва Илия мисля, може и да бъркам но аз го кръстих "художника"... с една дума хубава работа ама... та той боядисва и до ден днешен с подръчни материали иначе за изпичането и на мен ми харесва но такова чудо в Б-я до сега не съм виждал...
Публикувано на: Сря Апр 20, 2011 9:22 pm
от VESO
Ето я лъскачката , блестяща на слънцето.Днес бе начело на 8612.
Публикувано на: Сря Апр 20, 2011 9:30 pm
от Nikss
Жив и здрав да си! На 27.03.2011 г. е излязла от ГПР в По.
Това ми трябваше.
Публикувано на: Сря Апр 20, 2011 10:13 pm
от VESO
И на 10-ти април е боядисана.Значи както се казва , "още мирише на боя".

Публикувано на: Чет Апр 21, 2011 3:32 pm
от Nikss
За боядисване е боядисана по-рано, на 10-ти Април са я лакирали само...

Публикувано на: Чет Апр 21, 2011 5:28 pm
от 44-134
Nikss написа:За боядисване е боядисана по-рано, на 10-ти Април са я лакирали само...

На 10-ти е излезла от боя. Никой не се занимава да пръска лак, особено при положение че се пръска с най-евтиния емайл
ЛАК.
Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 10:00 pm
от Nikss
Някой може ли да каже какво е положението в По с ремонтите на електровозите

Публикувано на: Вто Май 03, 2011 11:12 pm
от mitaka
43 309 ГПР-готова на около 70 %. 45 153 -ПР-още не се работи,но е спряна.44 128- газ в трафа-сменен с този на 44 135.В момента се комплектова,ще е готова до дни.43 515-сменен компресор и зарядно,от 2.05.вече печели.44 130 -сменен малък изглаждащ реактор за вентилаторите II група-и тя вече е в строя.
Публикувано на: Сря Май 04, 2011 4:45 pm
от Nikss
Благодаря за инфото, митак! Нещо друго интересно има ли? Някоя от спрените? 167 напредва ли?
Публикувано на: Сря Май 04, 2011 9:05 pm
от mitaka
Има известен напредък-монтирани са транформатора,помпите ,маслените радиатори,голяма част от тръбите за въздух и пневмотаблото.Кабелажа в кабините също е поставен,работи се и по двата изправителя.Проблемни са реверсорите,а липсват и почти всички шини,тъй като оригиналните на 167 не стават за нищо.Предполагам ,че ако напреднат повече нещата ще поискат разрешение от София да се разкомплектоват или 154 или 135,но пък и те нямат шини,тъй че тук положението е деликатно!Иначе ходовата част напредва по-бързо-доставиха нови пружини и лагери,така че скоро може да си ,,легне,,на своите талиги и поне да освободи едно криково място за вдигане на други машини.
Публикувано на: Сря Май 04, 2011 10:28 pm
от Nikss
Проблемът с тоководещите шини го има навсякъде... преди не толкова, но последната 1 година се задълбочи и разви.

Публикувано на: Сря Май 04, 2011 11:29 pm
от amon
Има конструктивни чертежи на шините в служба ''КТБ'' - в София си ги изработваме!
Публикувано на: Чет Май 05, 2011 5:50 am
от Nikss
Много добре. Така вече няма да има оправдания защо се забавят големите ремонти.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2011 9:46 pm
от Mario Evstatiev
Някой в ПО си е поиграл и е разпечатал символите за сигналните лампи на пулта от темата "Направи си сам за лок. 44/45" и ги е сложил на 44 132.9, като мога да кажа, че седят много красиво. Евала на пича, сетил се за това. Имам снимка, която ще кача когато се прибера от балонните похождения
