Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bobara_e_tuk написа:
plastikat написа:Като гледам и тя е мазало стил 43309 от към боя :( Дано поне на механика да са я докарали
до някъде си прав ще я видиме след време дали ще стигне вида на 43.309
Колеги, това е така, защото в депо По няма технология за боядисване каквато има в депа ГО, Р, ДЦА и СЗ. В депо По е било предвидено да се прави предимно ГПР и ПР, а всичко останало в ЖПЗ, но след като приключи спортна дейност, се наложи всяко депо да се справя както може. Например когато кошът се боядиса трябва да се вкара в пещ и да се "изпече", за да хване боята по-добре. Да не говорим, че в По китосването е нещо непонятно, затова боята започва скоро след връщането в експлоатация да се лющи. 43 515 ще взема за пример - преди 1 година е излязъл от подемен ремонт, а вече е започнал да губи всякакъв външен вид. В Мездра пък приятно изненадаха окото тези дни с измитата 45 146 - свети като нова! 8)
Няма да е зле и По да започнат да си пращат например в ГО или в СЗ на боя локомотивите, вместо да се дават пари и след половин или 1 година да не мязат на нищо...
Dimitko94 написа:
Nikss написа:Димитко, дай още снимки...
Заповядай! :wink:
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Благодаря, голям да порастеш. :D :lol:
Една препоръка за в бъдеще - когато видиш неочаквано и в състояние на покой нещо такова от ремонт, да фотнеш и шаблона, да видим от какъв ремонт е и кога е изписано. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

Nikss написа:
bobara_e_tuk написа:
plastikat написа:Като гледам и тя е мазало стил 43309 от към боя :( Дано поне на механика да са я докарали
до някъде си прав ще я видиме след време дали ще стигне вида на 43.309
Колеги, това е така, защото в депо По няма технология за боядисване каквато има в депа ГО, Р, ДЦА и СЗ. В депо По е било предвидено да се прави предимно ГПР и ПР, а всичко останало в ЖПЗ, но след като приключи спортна дейност, се наложи всяко депо да се справя както може. Например когато кошът се боядиса трябва да се вкара в пещ и да се "изпече", за да хване боята по-добре. Да не говорим, че в По китосването е нещо непонятно, затова боята започва скоро след връщането в експлоатация да се лющи. 43 515 ще взема за пример - преди 1 година е излязъл от подемен ремонт, а вече е започнал да губи всякакъв външен вид. В Мездра пък приятно изненадаха окото тези дни с измитата 45 146 - свети като нова! 8)
Няма да е зле и По да започнат да си пращат например в ГО или в СЗ на боя локомотивите, вместо да се дават пари и след половин или 1 година да не мязат на нищо...
Dimitko94 написа:
Nikss написа:Димитко, дай още снимки...
Заповядай! :wink:
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Благодаря, голям да порастеш. :D :lol:
Една препоръка за в бъдеще - когато видиш неочаквано и в състояние на покой нещо такова от ремонт, да фотнеш и шаблона, да видим от какъв ремонт е и кога е изписано. :wink:
Ех, Nikss в измислен свят живееш приятелю, в депо По има един циганин който се казва Илия мисля, може и да бъркам но аз го кръстих "художника"... с една дума хубава работа ама... та той боядисва и до ден днешен с подръчни материали иначе за изпичането и на мен ми харесва но такова чудо в Б-я до сега не съм виждал...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето я лъскачката , блестяща на слънцето.Днес бе начело на 8612.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Жив и здрав да си! На 27.03.2011 г. е излязла от ГПР в По. :arrow:
Това ми трябваше.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И на 10-ти април е боядисана.Значи както се казва , "още мирише на боя". :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За боядисване е боядисана по-рано, на 10-ти Април са я лакирали само... :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:За боядисване е боядисана по-рано, на 10-ти Април са я лакирали само... :wink:
На 10-ти е излезла от боя. Никой не се занимава да пръска лак, особено при положение че се пръска с най-евтиния емайлЛАК.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Някой може ли да каже какво е положението в По с ремонтите на електровозите :?:
Мнения: 14
Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 9:11 pm
Местоположение: пловдив

Мнение от mitaka »

43 309 ГПР-готова на около 70 %. 45 153 -ПР-още не се работи,но е спряна.44 128- газ в трафа-сменен с този на 44 135.В момента се комплектова,ще е готова до дни.43 515-сменен компресор и зарядно,от 2.05.вече печели.44 130 -сменен малък изглаждащ реактор за вентилаторите II група-и тя вече е в строя.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодаря за инфото, митак! Нещо друго интересно има ли? Някоя от спрените? 167 напредва ли?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 14
Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 9:11 pm
Местоположение: пловдив

Мнение от mitaka »

Има известен напредък-монтирани са транформатора,помпите ,маслените радиатори,голяма част от тръбите за въздух и пневмотаблото.Кабелажа в кабините също е поставен,работи се и по двата изправителя.Проблемни са реверсорите,а липсват и почти всички шини,тъй като оригиналните на 167 не стават за нищо.Предполагам ,че ако напреднат повече нещата ще поискат разрешение от София да се разкомплектоват или 154 или 135,но пък и те нямат шини,тъй че тук положението е деликатно!Иначе ходовата част напредва по-бързо-доставиха нови пружини и лагери,така че скоро може да си ,,легне,,на своите талиги и поне да освободи едно криково място за вдигане на други машини.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Проблемът с тоководещите шини го има навсякъде... преди не толкова, но последната 1 година се задълбочи и разви. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Има конструктивни чертежи на шините в служба ''КТБ'' - в София си ги изработваме!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много добре. Така вече няма да има оправдания защо се забавят големите ремонти. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Някой в ПО си е поиграл и е разпечатал символите за сигналните лампи на пулта от темата "Направи си сам за лок. 44/45" и ги е сложил на 44 132.9, като мога да кажа, че седят много красиво. Евала на пича, сетил се за това. Имам снимка, която ще кача когато се прибера от балонните похождения :lol:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация