Колеги, това е така, защото в депо По няма технология за боядисване каквато има в депа ГО, Р, ДЦА и СЗ. В депо По е било предвидено да се прави предимно ГПР и ПР, а всичко останало в ЖПЗ, но след като приключи спортна дейност, се наложи всяко депо да се справя както може. Например когато кошът се боядиса трябва да се вкара в пещ и да се "изпече", за да хване боята по-добре. Да не говорим, че в По китосването е нещо непонятно, затова боята започва скоро след връщането в експлоатация да се лющи. 43 515 ще взема за пример - преди 1 година е излязъл от подемен ремонт, а вече е започнал да губи всякакъв външен вид. В Мездра пък приятно изненадаха окото тези дни с измитата 45 146 - свети като нова!bobara_e_tuk написа:до някъде си прав ще я видиме след време дали ще стигне вида на 43.309plastikat написа:Като гледам и тя е мазало стил 43309 от към бояДано поне на механика да са я докарали

Няма да е зле и По да започнат да си пращат например в ГО или в СЗ на боя локомотивите, вместо да се дават пари и след половин или 1 година да не мязат на нищо...
Благодаря, голям да порастеш.


Една препоръка за в бъдеще - когато видиш неочаквано и в състояние на покой нещо такова от ремонт, да фотнеш и шаблона, да видим от какъв ремонт е и кога е изписано.
