
Румънските и турските и те ли са по тежки от нашите
То вече почти не останаха други освен БДЖ ейските по МБВ, ако изключим един турски кушет и румънски спален. Специално София ГО се дундуркат само и единствено наши вагони с МБВ 460/461 ...

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
знаем го много добре. Лично съм оревал света за тази глупост. На руските дънери им се събират има няма 20 курса годишно в състава на Дунава. Ако се изключат от ГДВ-то му и се качи състава на 115%, 4611/4612 махат 20 мин. Сф-Русе-Сф.45-170 написа:тези влакове са им окстрени скоростите заради чуждите вагони и наи вече руските,даже на 4611-4612 спирачните проценти са им 94% а не 115%
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Ами айде де! Не можело,защото трябвало да се пише допълнителна таблица в книжка-разписание. Един бавен дунав с 94% и един бърз 115% съответно с разлики в скорости, обходи, часове на тр. и пр... От 01.06.11 МБВ 383 ще тръгва в 03:00 от Русе, така че може спокойно да освободи Дунава от дънерите. Същите тези дънери да се връщат с 382.
Актуална информация от днес , 10-ти февруари:
8610 , теглен от 44063-6 пристигна навреме на гара Пазарджик и закача леко позакъснелия 10265 , който бе начело с 43539-6.Причината - "Тристранната схема" се движеше по необичаен път и затова изчакването стана в гарата.
Последният вагон на Схемата бе 74-ка с номер 50 52 29 74 057 - 4 , която минаваше проби и работниците вътре установиха , че има проблеми с отоплението.Въпреки работещите светлини отзад , вагонът бе сигнализиран допълнително и с червен диск , ето и една снимка на интериора.
През Прослав в рамките на около 50-тина минути минаха няколко влака:
на 8613 съм направил клип и ще го пусна в съответната тема , затова подавам снимки на останалите;
1622 с лъскавата 44185-7;
товарен влак , начело с 44144-4;
втори товарен влак с двойна тяга - начело 45157-5 и зад него 43532-1;
18205 , обслужван от 10015-9+10016-7;
по - късно през спирката премина изолираната 43309-4 , отиваща към Огняново , като същата машина по - късно бе засечена с товарен влак.
За финал - сп. Прослав може вече да се похвали с това разписание , грижливо поставено върху стълб на конт. мрежа.Следващата стъпка е с Наско да оправим падналата табела на приемното сдание.
8610 , теглен от 44063-6 пристигна навреме на гара Пазарджик и закача леко позакъснелия 10265 , който бе начело с 43539-6.Причината - "Тристранната схема" се движеше по необичаен път и затова изчакването стана в гарата.
Последният вагон на Схемата бе 74-ка с номер 50 52 29 74 057 - 4 , която минаваше проби и работниците вътре установиха , че има проблеми с отоплението.Въпреки работещите светлини отзад , вагонът бе сигнализиран допълнително и с червен диск , ето и една снимка на интериора.
През Прослав в рамките на около 50-тина минути минаха няколко влака:
на 8613 съм направил клип и ще го пусна в съответната тема , затова подавам снимки на останалите;
1622 с лъскавата 44185-7;
товарен влак , начело с 44144-4;
втори товарен влак с двойна тяга - начело 45157-5 и зад него 43532-1;
18205 , обслужван от 10015-9+10016-7;
по - късно през спирката премина изолираната 43309-4 , отиваща към Огняново , като същата машина по - късно бе засечена с товарен влак.
За финал - сп. Прослав може вече да се похвали с това разписание , грижливо поставено върху стълб на конт. мрежа.Следващата стъпка е с Наско да оправим падналата табела на приемното сдание.
Поглед към разписанието показва, че прословутия Саратовски влак пристига от Варна в 23.40 и заминава в 0.25 към Саратов, което автоматически изключва опцията вагонът от София да идва с 38246 242 написа:знаем го много добре. Лично съм оревал света за тази глупост. На руските дънери им се събират има няма 20 курса годишно в състава на Дунава. Ако се изключат от ГДВ-то му и се качи състава на 115%, 4611/4612 махат 20 мин. Сф-Русе-Сф.45-170 написа:тези влакове са им окстрени скоростите заради чуждите вагони и наи вече руските,даже на 4611-4612 спирачните проценти са им 94% а не 115%

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


08.02.11.
КПВ 24225 с диз. лок. 55 196.0 в състав 1ВХ27-47
КПВ 40213 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 40217 с ел. лок. 45 204.5 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20130 с ЕМВ 32 055.6/056.4
ПВ 20135 с ЕМВ 32 053.1/054.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 23101/102 с ДМВ 10 013/014 (Л-Сщ) / ЕМВ 32 037.4/038.2 (Л-Пл)
ПВ 24103/104 с ДМВ 10 013/014 (Л-Тя) / ЕМВ 32 037.4/038.2 (Л-Пл)
ПВ 24105 с диз. лок. 55 196.0 в състав 1ВХ27-47 (Л-Сщ) / ДМВ 10 013/014 (Л-Тя)
ПВ 40101 с ел. лок. 44 138.6 в състав 2ВХ47
ПВ 40106 с ел. лок. 45 189.8 в състав 2ВХ47
ПВ 40112 с ел. лок. 44 114.7 в състав 2ВХ47
ПВ 40131 с ел. лок. 45 196.3 в състав 2ВХ47
БВ 2655 с ел. лок. 44 141.0 в състав 1ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
БВ 4611 с ел. лок. 45 192.2 в състав 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4612 с ел. лок. 45 192.2 в състав 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 44 105.5 в състав 1ВХ50 + 1ВХ43 + 1АВХ43 + 1ВХ47
БВ 4641 с ел. лок. 44 105.5 в състав 1ВХ47 + 1АВХ43 + 1ВХ43
БВЗР 2610 с ел. лок. 43 548.7 в състав 2ВХ63 + 1АХ63 + 2ВХ63
Като видях сутрихния Хебър с 3 вагона се уплаших, ама вечерта се успокоих. 24105 с това едно конче е до никъде, имаше една камара правостоящи, хората се оплакваха и си искаха дезирата. Началник влака ги успокояваше, че след Левски за Троян може и да пратят дезиро.
КПВ 24225 с диз. лок. 55 196.0 в състав 1ВХ27-47
КПВ 40213 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 40217 с ел. лок. 45 204.5 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20130 с ЕМВ 32 055.6/056.4
ПВ 20135 с ЕМВ 32 053.1/054.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 23101/102 с ДМВ 10 013/014 (Л-Сщ) / ЕМВ 32 037.4/038.2 (Л-Пл)
ПВ 24103/104 с ДМВ 10 013/014 (Л-Тя) / ЕМВ 32 037.4/038.2 (Л-Пл)
ПВ 24105 с диз. лок. 55 196.0 в състав 1ВХ27-47 (Л-Сщ) / ДМВ 10 013/014 (Л-Тя)
ПВ 40101 с ел. лок. 44 138.6 в състав 2ВХ47
ПВ 40106 с ел. лок. 45 189.8 в състав 2ВХ47
ПВ 40112 с ел. лок. 44 114.7 в състав 2ВХ47
ПВ 40131 с ел. лок. 45 196.3 в състав 2ВХ47
БВ 2655 с ел. лок. 44 141.0 в състав 1ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
БВ 4611 с ел. лок. 45 192.2 в състав 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4612 с ел. лок. 45 192.2 в състав 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 44 105.5 в състав 1ВХ50 + 1ВХ43 + 1АВХ43 + 1ВХ47
БВ 4641 с ел. лок. 44 105.5 в състав 1ВХ47 + 1АВХ43 + 1ВХ43
БВЗР 2610 с ел. лок. 43 548.7 в състав 2ВХ63 + 1АХ63 + 2ВХ63
Като видях сутрихния Хебър с 3 вагона се уплаших, ама вечерта се успокоих. 24105 с това едно конче е до никъде, имаше една камара правостоящи, хората се оплакваха и си искаха дезирата. Началник влака ги успокояваше, че след Левски за Троян може и да пратят дезиро.
В електронното табло на БДЖ пише, че МБВ 460 днес е пристигнал на гара София със 115 минути закъснение. Също така пише, че е заминал с 65 минути закъснение, което значи, че е заминал в 10:10, но това на практика е невъзможно, понеже БВ 2613 заминава в 10:05 и до Горна Оряховица едва ли ще се гонят с 5 минути разтояние един от друг. Ако някой знае нещо по въпроса да каже, защото не е изключено да са ги куплирали вагоните на МБВ 460 на БВ 2613 до Горна Оряховица. ПВ 20103 премина гара Курило навреме. 

Е да, но тук се касае за някакви 5 минути, като се има предвид, че 2613 спира по-пътя до Мездра, а 460 е транзит до Мездра и все някъде трябва да е имало надминаване тогава.VESO написа:По - вероятно е да са ги пуснали на междугарие.Така преди време международният бе закъснял и 2613 (тогава 2611) замина преди него.На Плевен слязохме от бързия , а международният пристигна около 15-тина минути след него.

Информация
Модератори