Страница 39 от 78

Публикувано на: Съб Сеп 04, 2010 10:41 pm
от niksata_bdz
Пълни кенефи! Затова и избягвам да се возя с тях. Преди известно време ми се беше наложило да пътувам с КПВ 20206, чамугата беше развалена още преди да тръгне. :lol: Половин час преди да замине излезе 45.175.7 от депо Мездра и така го тегли до София.

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 1:31 am
от Nikss
tsolov69 написа:Nikss , ако знаеш нещо по въпроса с вчерашната електричка на 20133 какво се е повредила на Рупци и до Плевен дали е стигала.
Нищо не съм чул и не знам. Мина при мен в 8, снимах я и изчаках 20110 да дойде тъй като прозорецът на РП Хм свърши и влаковете вече се движат нормално. Последно в Сряда на 1-ви за последно се движеха с образец и по път 1 Тш-Чб. Ех защо не отидох да видя 20132, канех се да я снимам ама нещо ме домързя и не отидох. Вероятно са подали лок с бригада от депо Плз да я влачи. :roll: Ако е била сериозна повредата де, ако не вероятно са я отстранили и са отвозили влака.

А Жулиенчо, в ГО секциите още се държат. За другите депа не мога да кажа, но за ГО съм сигурен, че са на ниво. :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 6:13 pm
от stani_46001
Информация от днес: БВ 3621 пристига в Пловдив с машина 46205. Ето клипче: http://vbox7.com/play:317ebe2b БВ 3622 тръгва от Карнобат с машина 46231. Ето клипче и на него:
http://vbox7.com/play:9d2dac0c

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 6:35 pm
от 44.123

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 9:25 pm
от vkakachev
Някаква информация за ДЛ 76 Серия

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 1:08 pm
от vkakachev
Ето тази новина ме зарадва много
http://stroitelstvo.info/infrastructure ... jeleznica/ =D>

няма

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 2:11 pm
от RAILWAYSTATION
е браво ако наистина това стане рилската железница (между другото не знаех, че някога е имало такава) ще е втората теснолинейка в България след Септември-Добринище. Въпросът е от къде ще вземем толкова много пари. 50000 евро. И ние ли като гърците да излъжем ЕС да ни даде. Освен това си помисли не е ли по-хубаво първо да се довърши линията Кюстендил-Гюешево за директна връзка с Македония. Ако тръгнем да възстановяваме има много за възстановяване например Каспичан-Нови пазар Хан Крум-Велики Преслав Нова Загора-Раднево-Гълъбово Ямбол-Елхово Червен бряг-Бяла Слатина. Ами линията ГО-Елена си стои така и не разбрах защо спряха влаковете нищо че автобусите са през 10-15 мин. А знаете ли че смолянска област е единствената област в България в която няма нито една линия. Защо да не довършим линията Пловдив-Асеновград през Чепеларе и да влиза в Смолян през квартал Устово. Или пък линията Димитровград-Подкова също може да се довърши поне до Кирково :)

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 2:23 pm
от 43.309
Нова Загора-Симеоновград не е закрита, отворена е само за товарно движение.

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 2:24 pm
от gonzo8611
Става въпрос за 50 милиона . То ако има толкова пари има мнооого по важни неща за оправяне. 50 милиона за рилска железница- тея луди ли са :evil: :evil: :?

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 2:32 pm
от evrokoma
а теснолинейката Червен бряг - Оряхово защо е закрита :roll: а защо международния влак който преди е минавал през добрич сега е през русе :roll: и не е ли по добре да се направи реконструкция на линията русе варна отколкото да се наливат толкова пари в теснолинейката на рила

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 3:08 pm
от Vancho
Международният е през Русе поради влошеното състояние на 28 ма /то не че 9 та цъфнала и вързала/ и поради течащите реконструкции в северната ни съседка на линията Мангалия Букурещ. За второто като причина не съм напълно убеден. Третото, за което се сещам е влаковете да минават през столицата. То нали и затова беше рева за Дунав мост 2 как не го искат и т.н. Букурещ, та Букурещ...
В тоя ред на мисли, някой знае ли дали сезонните МВ возят вагони вътрешно в Румъния и останалите страни, през които минават?

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 3:43 pm
от evrokoma
тя че 28ма хич я нема е вярно както и за 9та ама какво се чудим нали шопчетата от край време се опитват да са отделна държава и все що е извън столицата се затрива е постигат го нема спор сега като стане и дунав мост 2 българия ще е само по правата бургас-видин а останалото ще потъне в мизерия какво да се прави крайно време е да се прекръсти българия на шопландия :evil:

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 7:29 pm
от bdz46
363 - 45 157;
5624 - 44 151.

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 11:52 pm
от Nikss
На 13.09.2010 г. е назначен туристически влак "Носталгия" номер 13194. От Сви до Дг ще го кара бригадата от вл.10147 за 10142, а оттам ще го поеме бригада от Сз. За къде отива не ми е ясно. :roll:

няма

Публикувано на: Нед Сеп 12, 2010 12:47 am
от RAILWAYSTATION
според мен от Димитровград ще върнат влака до Симеоновград откъдето ще продължи през линията само за товарни Раднево-Гълъбово-Нова Загора. Интересно защо не го пуснат като редовен влак с билети за БВЗР по-изгодно е