Страница 39 от 42
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 10:46 pm
от Saruman
ETO разликата между едните и другите на външен вид. Синият е 84-80, червеният 84-43/33.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 11:42 pm
от bdz46
rexkos написа:Нека обобщя накратко!
Abds - 84 80
Bds - 84 43
Abds или ABbds или има две версии?
Втория със сигурност е Bbds.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 11:55 pm
от Saruman
ABbds, няма Abds.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 11:59 pm
от bdz46
Ясно, това ме вълнуваше. Значи в ПКВ е грешно.
Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 2:21 am
от VESO
От двата типа , нормалните вагони са "ABbds" - инвалиден вагон за превоз на велосипеди , включващ в себе си багажно помещение и купета - както първокласни , така и второкласни.18-метровите са серия 33 (има и 43) тип "Bbds" и включват всичко гореизброено без първокласни купета.
Повече за този тип вагони - в обособената за тях
тема.
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 7:57 pm
от rexkos
Днес Белият влак с нито една бяла каляска, а с три 50-ки (две от тях второкласни).
Златните (2610) возеха на опашката румънска 80-ка.
Янтрата имаше плевенска 74-ка в състава.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 11:00 pm
от VESO
Vancho написа:На мен в това отношение са ми любими AB 43-ките, защото са пригодени за много и различни нужди - големи багажи (падащите седалки, които се прибират за по-малко място), място за колело. първокласно + второкласно отделение. За доста БВ AB 43 са наистина добро решение, но предвид липсата на първи класи по някои бързи влакове, ми се струва че има много изтекли ревизии ... Доста отдавна не съм виждал русенска А 40-ка а по едно време бяха по горските пътници. Като нищо са ги пратили за рязане като 47-ците 3х3 и 40-ките

Ванчо като писа за изтекли ревизии , се сетих - колко от вас са виждали в скоро време първокласен вагон , различен от серия 63 , който да е с гара на домуване "София"? При нас такива скоро не съм мяркал - на 8612 и 8613 първокласните са варненски , 8610 и 8615 нямат , а единственият софийски е 74-ката на "Сл.бряг".
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 11:08 pm
от rexkos
В София има няколко първокласни 50-ка, една от които се върти на Чайката, а останалите на някои влакове по 2-ра линия и 8627/8612, 8613/8626. Също така има две първокласни 40-ки, които ходят до Добрич, а други такива вагони в движение вече май няма, спрени са за ревизия.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 11:35 pm
от VESO
Интересно русенската първокласна 74-ка с номер 001 къде отиде.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 11:55 pm
от Vancho
Веднъж и Дунава беше с А 50

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 11:57 pm
от bobara_e_tuk
добре де коя първокласна 74-ка беше на "Слънчев бряг" Весо и коя беше на зимното форумно пътуване през 2010 г на 2654?
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 12:22 am
от VESO
В момента на "Сл.бряг" върти 005 (ако не са я сменили вече).
На форумското пътуване през 2010 г. в състава на 2654 беше плевенската 006.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 12:34 am
от mitkodiablo
008 къде е не е ли на чайката?
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 11:18 am
от bobara_e_tuk
след 9 дена чакане получих най-сетне отговор БДЖ за връщането на БВ 4646 БВ 4647 ето го и отговора:
“БДЖ – ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ” ЕООД
ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КРЪСТЕВ,
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД разгледа най-внимателно Вашето писмо, относно редуцирането на някои влакове от транспортната схема.
За намаляване на загубите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД и подобряване на финансовото състояние на дружеството се наложи оптимизиране на транспортната схема, с цел оздравяване на дружеството. Основен критерий, който е взет предвид в нашата работа е ниската ефективност на някои влакове – под 15 %. БВ № 4647 е с ефективност 10 %, а БВ № 4646 е с ефективност 13 %.
Бихме желали да Ви уведомим, че след финансовото стабилизиране на дружеството, ще предприемем необходимите мерки и действия за актуализиране на транспортната схема.
С уважение,
инж. Георги Иванов
Управител
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 12:51 pm
от VESO
Защо ли отговорът ми е толкова познат.............
