46 242 написа:Те повечето вече за нищо не стават. 115 км/час беше действително максималното което 44 114 постигна. Едвам едвам с 4 ваг влак..Не е само редуктори. При 110 км/час на два пъти внезапен гръм и прекъсва напъните..
Аа не съм съгласен. От бързите в ГО съм доволен от 105, 109, 111, 117 (вече й иде времето за СР и не е толкова добра както преди), 118, 126, 127, 137 (ПР) и 141. Това е напълно достатъчно за бързия график. От скопените 44 и от 45 съм доволен от 106, 115, 125 и 138 от серия 44 и 189, 190, 196, 197, 200, 201, 203 и 204 от серия 45.
Обаче няма никакво разпределяне (както е в Чехия или другите европейски държави, а ние уж се водим такава, а си правим каквото си искаме) - едни машини за БВ, други за ПВ, трети за ТВ и става мазало - товарачки с по 2 44, вместо с 1 45, закъсняващи БВ с лок 45 или с калпава 44 ала 113, 114 или друга скопена. Язък, че са голямо депо, поддръжката и качеството на ремонта са много добри, но експлоатацията е под всякаква критика
