Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:Добрата 44115 днес си заминава за ГО с 2641 за ГПР.
И то при навъртяни почти 300 000 км откакто е излязла от ПР при положение, че за ГПР са 225 000. :roll: 44 118 би трябвало скоро също да спре за ГПР-2 тъй като в момента има пробег към 275 000 км от ПР. 44 111 нещо ми се губи, може да е ГПР, последно за нея имам информация, че е била МПР4 (което значи 280 000 км пробег от ПР) на 01.07.2010 г. в ГО, а може просто тогава да е спряна. На 44 106 като смятам пробегът в момента е малко над 270 000 км, което значи, че скоро ще влиза за ГПР.
45 192 която се прибра мина ГПР миналата година, което е странно, че са си я прибрали. :roll: Пробегът й до момента е малко над 200 000 км, до ПР има да върти още.
Командированата в СЗ 44 070 има като 115 пробег към 300 000 км, скоро трябва да се завърне в ГО. :roll: :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 111 работи.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Работи доста добре- тя стопи закъснението на 2614 от 100 на 40мин. 44 114 е нещо болнава. Да не би да е на 3 ТД ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Работи доста добре- тя стопи закъснението на 2614 от 100 на 40мин. 44 114 е нещо болнава. Да не би да е на 3 ТД ?
114 за БВ не става. Виж за ПВ е идеална, 113 е същата работа. 107 и тя, но ще видим дали ще й се намерят червени ботушки след ремонта. На 114 са ми разказвали за пушил редуктор при 115 км/ч и при това положение е опасно изобщо да се вдига повече от 100 с нея, затова да кара горските пътници.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Те повечето вече за нищо не стават. 115 км/час беше действително максималното което 44 114 постигна. Едвам едвам с 4 ваг влак..Не е само редуктори. При 110 км/час на два пъти внезапен гръм и прекъсва напъните..
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Те повечето вече за нищо не стават. 115 км/час беше действително максималното което 44 114 постигна. Едвам едвам с 4 ваг влак..Не е само редуктори. При 110 км/час на два пъти внезапен гръм и прекъсва напъните..
Аа не съм съгласен. От бързите в ГО съм доволен от 105, 109, 111, 117 (вече й иде времето за СР и не е толкова добра както преди), 118, 126, 127, 137 (ПР) и 141. Това е напълно достатъчно за бързия график. От скопените 44 и от 45 съм доволен от 106, 115, 125 и 138 от серия 44 и 189, 190, 196, 197, 200, 201, 203 и 204 от серия 45.
Обаче няма никакво разпределяне (както е в Чехия или другите европейски държави, а ние уж се водим такава, а си правим каквото си искаме) - едни машини за БВ, други за ПВ, трети за ТВ и става мазало - товарачки с по 2 44, вместо с 1 45, закъсняващи БВ с лок 45 или с калпава 44 ала 113, 114 или друга скопена. Язък, че са голямо депо, поддръжката и качеството на ремонта са много добри, но експлоатацията е под всякаква критика :!: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44092 днес се е позапалил на 2610. Пусната е пожарната инсталация и сега в машината е бяла приказка. Подробности не зная още.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Е,сега какво правим! Половината от тези машини отдавна трябваше да са в пенсия.Освен че експлоатацията им трупа допълнителни загуби, същита тази си става вече откровено опасна..Впрочем админите още ли държат оназ тема с неителигентното заглавие "Катастрофа за 2 000 000 лв"?..
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Машините могат още да изкарат но на Вазов 3 трябва да разберат че без резервни части не става. Отделно с просрочване на ремонтите и издаване на протоколи за надпробег се очаква да има такива неща. Просто си трябва резервни части и това е.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Това "надпробег" го има само в БГ. Някой ще си остави ли автобуса или самолета с изтекли километри (часове) за ревизия.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нещо около трафа се е запалило но информацията не ми е от 1-ва ръка. Предполагам е залепнал контакт на АТП-то и са потекли резисторите.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

42 072.9 написа:Това "надпробег" го има само в БГ. Някой ще си остави ли автобуса или самолета с изтекли километри (часове) за ревизия.
Автобусите се карат докато оставят пътниците на пътя... Изключение правят само лизинговите и тези в гаранция - те посещават планово сервизите и каквото кажат механиците се сменя...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:44092 днес се е позапалил на 2610. Пусната е пожарната инсталация и сега в машината е бяла приказка. Подробности не зная още.
Къде точно? И отвозила ли е влака или е подаден друг лок? Каква е причината да са подали нея? Повредена машина от 2637?
Ако става на въпрос, 092 и 120 отдавна трябваше да са спрени за КР, но някой умник ги е пуснал с протоколи и белята стана. :evil: :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

За нищо не стават:
Клт +28min
Сф +5min
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Коя машина това?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация