Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 8:21 am
198 e ГПР.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
За него от дирекцията дадоха зор да се прави, вероятно с цел да се изчистят големите ремонти. Интересно е, че ГПР е правен почти на агрегатно - възловия принцип, което е позволило ускоряването на работата по ремонта.44142 написа:Много странно се получи с 44198. Лок го вкараха за спукана люлкова греда.
Значи, кога ще излезне 198, горе-доло така?amon написа:ГПР напълно на агрегатно-възлов принцип се прави за пет дни. В този случай даже малко го проточихме.
Не е претупан, просто се нареди от горе да се вземат готовите апарати и възли за 44 078 и да се качат на 198. Това съкращава времето за ремонт значително. Едно време в Подуяне, ГПР по агрегатно - възлов принцип се е правило за 5 дни. Имаш готови агрегати, сваляш от машината, качваш готовите, докато в същото време се прави и някоя и друга козметична проправка и айде навънка да печели.44142 написа:Ще е много претупан лок за съжаление. Обикновенно в ПД, ГПР-тата траят по няколко месеца а сега 1 седмица. Вероятно само са боядисали.
кво значи почти бракувана?фена написа:Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
Че нормално е докато чакат да влязат в бокса да се сваля каквото е годно за използване. Все пак частите са кът.фена написа: Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
На 44 198.amon написа:На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба.
А ако са й върнали редукторите за 110 няма 44 198.rexkos написа:На 44 198.amon написа:На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба.