Страница 39 от 147

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 8:21 am
от 43.309
198 e ГПР.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 2:14 pm
от 44142
Много странно се получи с 44198. Лок го вкараха за спукана люлкова греда.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 3:17 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Много странно се получи с 44198. Лок го вкараха за спукана люлкова греда.
За него от дирекцията дадоха зор да се прави, вероятно с цел да се изчистят големите ремонти. Интересно е, че ГПР е правен почти на агрегатно - възловия принцип, което е позволило ускоряването на работата по ремонта.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 3:30 pm
от 44142
Ще е много претупан лок за съжаление. Обикновенно в ПД, ГПР-тата траят по няколко месеца а сега 1 седмица. Вероятно само са боядисали.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 7:23 pm
от amon
ГПР напълно на агрегатно-възлов принцип се прави за пет дни. В този случай даже малко го проточихме.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 7:45 pm
от n0_aLoNe
amon написа:ГПР напълно на агрегатно-възлов принцип се прави за пет дни. В този случай даже малко го проточихме.
Значи, кога ще излезне 198, горе-доло така?

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 7:54 pm
от amon
Ако някой не оплете конците тази седмица.

Публикувано на: Вто Мар 09, 2010 9:39 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:Ще е много претупан лок за съжаление. Обикновенно в ПД, ГПР-тата траят по няколко месеца а сега 1 седмица. Вероятно само са боядисали.
Не е претупан, просто се нареди от горе да се вземат готовите апарати и възли за 44 078 и да се качат на 198. Това съкращава времето за ремонт значително. Едно време в Подуяне, ГПР по агрегатно - възлов принцип се е правило за 5 дни. Имаш готови агрегати, сваляш от машината, качваш готовите, докато в същото време се прави и някоя и друга козметична проправка и айде навънка да печели.

В доста големи депа из Европа, този принцип още е на почин. Белград правят ГПР на 441 за има няма седмица. Всичко се сваля, качва се готово и из вратата.

45-147

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 9:55 am
от фена
Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.

Re: 45-147

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 7:07 pm
от 44-134
фена написа:Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
кво значи почти бракувана?
Все едно еди коя си е малко бременна...

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 8:31 pm
от amon
Да не е възлово бракувана ??? Ако е така, това позволява сравнително в кратки срокове да бъде ремонтирана и въведена в експлоатация.

Re: 45-147

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 8:45 pm
от Nikss
фена написа: Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
Че нормално е докато чакат да влязат в бокса да се сваля каквото е годно за използване. Все пак частите са кът. :wink: А 193 вероятно е разфасована и предполагам започната въпреки, че до скоро беше последна на редицата. :roll:

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 8:17 pm
от amon
На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба. Тия дни я чакайте на влак.

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 8:34 pm
от rexkos
amon написа:На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба.
На 44 198. :wink:

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 8:35 pm
от Nikss
rexkos написа:
amon написа:На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба.
На 44 198. :wink:
А ако са й върнали редукторите за 110 няма 44 198. :lol: :D Шегувам се. 44 е. :arrow:
Колегата по навик пише 45. Простено му е. :)