Страница 39 от 81
Публикувано на: Нед Дек 12, 2010 9:03 pm
от n0_aLoNe
ЕМЦ с централен апарат. Нареден е вход по главният (3 коловоз).
Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 3:58 pm
от Тената
n0_aLoNe написа:ЕМЦ с централен апарат. Нареден е вход по главният (3 коловоз).
може не споря ,тоя ръчак за 3-ти коловозли е?
Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 4:09 pm
от bdz46
Ръчага е за трети коловоз. Вижда се, че и двете стрелки са в плюс, и на ПС-то свети зеленото. В другата гърловина стрелка 2 е в минус, което отговаря на същия коловоз.
Интересното в случая е защо стрелка 2 има плюс в отклонение.
Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 4:25 pm
от Тената
мислех ,че ПС-то на светосхемното табло е от опростените при даден вход свети зелено при затворен входен жълто.
Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 4:26 pm
от bdz46
При ЕМЦ повторителите на светофорите на таблото повтарят точните показания на сигналите.
Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 4:44 pm
от Тената
bdz46 написа:При ЕМЦ повторителите на светофорите на таблото повтарят точните показания на сигналите.
да ясно незнаех ама като писах оня ден не догледах ,че найстина ръчака е за трета главната

Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 6:35 pm
от n0_aLoNe
bdz46 написа:
Интересното в случая е защо стрелка 2 има плюс в отклонение.
От снимката по-горе не можем да сме сигурни, че стрелка 2 е в +, няма нареден маршрут, може в минус да е от предният влак, знае ли човек.
Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 6:49 pm
от bdz46
Вижда се, че ръчага е в минус, а на таблото е показано плюсовото положение за втори коловоз.
Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 6:06 am
от disell
Може би от правилото за положенията на входните стрелките на в гари на единична линия-нали тр. да са за различни коловози и основното и положение да е на минус.
Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 9:27 am
от bdz46
Това е само за гари без централизация с двама стрелочници.
Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 4:22 pm
от LALich
bdz46 написа:Ръчага е за трети коловоз. Вижда се, че и двете стрелки са в плюс, и на ПС-то свети зеленото. В другата гърловина стрелка 2 е в минус, което отговаря на същия коловоз.
Интересното в случая е защо стрелка 2 има плюс в отклонение.
В гарите които нямат някакъв вид МРЦ,е тъка.Стрелките в двете гърловини не трябва да водят за един и същи коловоз,и нормалното (+) положение се определя от това.Затова стр. 2 в (+) положение е втори коловоз,и Рък.д-е е длъжен след преминаването на влак да връща стрелките в нормално (+) положение .Ръчаг има при други ОИ и при прелези с ръчни барири.Това са Ръчки;Червените са КСР(коловозно-сигнални);Сините са СР(стрелкови);Жълтите са МР(маневренни),а при ЕМЦ с Разпоредителен апарат има и Зелени ръчки.
Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 5:23 pm
от assen5
Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 8:02 pm
от VESO
От доста време тази тема е заглъхнала , нека малко да я събудим:

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 10:02 pm
от gu6terov
Лозарево

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 10:32 am
от Nikss
Аз ще позная влакът - 3661.
