
Техник

Техник

В гарите които нямат някакъв вид МРЦ,е тъка.Стрелките в двете гърловини не трябва да водят за един и същи коловоз,и нормалното (+) положение се определя от това.Затова стр. 2 в (+) положение е втори коловоз,и Рък.д-е е длъжен след преминаването на влак да връща стрелките в нормално (+) положение .Ръчаг има при други ОИ и при прелези с ръчни барири.Това са Ръчки;Червените са КСР(коловозно-сигнални);Сините са СР(стрелкови);Жълтите са МР(маневренни),а при ЕМЦ с Разпоредителен апарат има и Зелени ръчки.bdz46 написа:Ръчага е за трети коловоз. Вижда се, че и двете стрелки са в плюс, и на ПС-то свети зеленото. В другата гърловина стрелка 2 е в минус, което отговаря на същия коловоз.
Интересното в случая е защо стрелка 2 има плюс в отклонение.

Информация
Модератори