40111, с който аз и останалите пътници от 1015 пътувахме до ГО, беше съставен от 8 (ОСЕМ) вагона - всичките 47-ма серия. Тогава за първи път през живота си видях този влак, след което нямах абсолютно никаква информация за неговия състав. И така до миналия понеделник, когато бях в ГО, за втори път се срещнах лице в лице с въпросния 40111. Направо останах шокиран от неговия състав - само 3 (три) вагона 17-та серия, в които населеността беше незадоволителна. А само преди 5 години съставът на същия влак беше почти ТРОЙНО по-голям.
На 2-ри август 2003 година, когато се връщах от Русия, МБВ 1015 закъсня с 2 часа и изпуснахме връзката с 4612 и вагоните за София останаха в Русе, а ние трябваше да се прехвърлим на 40111 до Горна и оттам с бившия 2502 до София.
40111, с който аз и останалите пътници от 1015 пътувахме до ГО, беше съставен от 8 (ОСЕМ) вагона - всичките 47-ма серия. Тогава за първи път през живота си видях този влак, след което нямах абсолютно никаква информация за неговия състав. И така до миналия понеделник, когато бях в ГО, за втори път се срещнах лице в лице с въпросния 40111. Направо останах шокиран от неговия състав - само 3 (три) вагона 17-та серия, в които населеността беше незадоволителна. А само преди 5 години съставът на същия влак беше почти ТРОЙНО по-голям.
40111, с който аз и останалите пътници от 1015 пътувахме до ГО, беше съставен от 8 (ОСЕМ) вагона - всичките 47-ма серия. Тогава за първи път през живота си видях този влак, след което нямах абсолютно никаква информация за неговия състав. И така до миналия понеделник, когато бях в ГО, за втори път се срещнах лице в лице с въпросния 40111. Направо останах шокиран от неговия състав - само 3 (три) вагона 17-та серия, в които населеността беше незадоволителна. А само преди 5 години съставът на същия влак беше почти ТРОЙНО по-голям.
Акредитиран фотограф
Слушайме внимателно това беше преди понеже първите четири вагона пътуваха СМЛ-ГО а вторите четири са Р.разп.-ГО и така до ГО от там едните четири вагона тръгваха като 40213 (Г.Оряховица-Плачковци) и от Плачковци тръгваше като 40114. А сега този влак 40213 се обслужва от ЕМВ 32 но е само между ГО и Царева Ливада и после сменя другата електричка по Габровската линия.Другите четири вагона са обслужвали 40217 (Г.Оряховица-Плачковци) и на другата сутрин заминават като 40112. А разликата сега, е че поради обслужването на 40213 от ЕМВ се отменят едните четири вагона и другите остават и като се направи едно съкращение се махна единият вагон ей ги на 3 вагона. 
Акредитиран фотограф
Акредитиран фотограф
Преди време бях споменал , че в състава на Дианата има второкласен вагон серия 63 , на който тапицерията вътре е различна от другите му "събратя" , с които съм пътувал и обещах при първа възможност да покажа снимки.Днес пътувах с него (от ПО до СФ във вагоните серия 97 бе някакъв ад и единствено в 63-та имаше свободни места).
Снимка отвън на вагона , който бе с номер 51 52 25 63 034 - 9 и така обещаната фотография на салона.
Снимка отвън на вагона , който бе с номер 51 52 25 63 034 - 9 и така обещаната фотография на салона.
Последно промяна от VESO на Съб Май 17, 2008 9:38 pm, променено общо 1 път.
Определено този вагон е по-комфортен от другите със сивата тапицерия...той е един вид реновиран (обновена е тапицерията както се обновява на вагоните серия 2974 и на вагоните серия 21 50 които са доставени от ГДР с кожена тапицерия,която е толкова изтъркана,че на малките номера второкласни вагони,пък вече и на по-големите номера се подменя тапицерията).Ех ако всички софийски вагони бяха такива... 
Аз лично много се учудих първия път , понеже никога не ми се е случвало да пътувам във вагон серия 63 с такава тапицерия , която в интерес на истината съм забелязвал на доста вагони - освен споменатите от теб 50-ки и 74-ки , тази снимка е от вагон серия 47.
Последно промяна от rexkos на Пет Май 23, 2008 3:45 pm, променено общо 1 път.
Дълго се чудех къде да пусна това инфо и накрая реших тук.След щателно проучване , днес се установи , че сините фургони с гара на домуване "Левски" са поне два - преди време бях заснел този
с номер 51 52 92 57 027 - 9 , а се оказа , че имало и друг.Наглед в пристигнала композиция на 8610 впечатление ми направи фургона , понеже синия цвят ми се стори малко наситен в сравнение с горепосочения фургон , затова отидох да го видя.И не бях сбъркал - това бе друг фургон също с гара на домуване "Левски" , но с номер 51 52 92 57 026 - 1 , няколко снимки на него:
общ вид;
талигата;
номера.
с номер 51 52 92 57 027 - 9 , а се оказа , че имало и друг.Наглед в пристигнала композиция на 8610 впечатление ми направи фургона , понеже синия цвят ми се стори малко наситен в сравнение с горепосочения фургон , затова отидох да го видя.И не бях сбъркал - това бе друг фургон също с гара на домуване "Левски" , но с номер 51 52 92 57 026 - 1 , няколко снимки на него:
общ вид;
талигата;
номера.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори