Страница 38 от 39
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 5:29 pm
от Mario Evstatiev
При връщането от Варна направих и тези снимки в движение:

Преминаване покрай строителни машини в междугарието Аспарухово - Търнак

Малко перди гара Търнак
Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 7:49 pm
от rexkos
Неизвестни лица с вандалски драсканици са изрисували стените в санитарния възел на вагон "A" на последния доставен ЕМВ Дезиро - 31 019/020. Чудно как все още не са задигнали и помпичката за сапун...

Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 10:30 am
от bdz46
С ЕМВ 31 013/014 бяха проведени неофициални тягови и спирачни експерименти от гара Банкя до сп. Иваняне при лека утринна роса.
Резултатите:
-Потегляне от гара Банкя с максимална тяга. Влакът разви 25км/ч след не по-малко от 200м.
-Пълно служебно задържане в надолнището от Банкя към сп. Иваняне при 50км/ч. В първите 100м спирачен ефект не беше забелязан, а влакът се установи след около 300м.
Публикувано на: Пон Ное 03, 2008 1:17 pm
от Labros
rexkos написа:...ЕМВ Дезиро - 31 019/020. Чудно как все още не са задигнали и помпичката за сапун...

Онзи ден в единия нужник на 31 009 помпичката беше хванала крака...
30-005
Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 6:20 pm
от riko
Днес беше пусната в движение 30-005 със сменен чисто нов пантограф.
Публикувано на: Пон Май 11, 2009 9:25 am
от Mario Evstatiev
30-015/016 на 09 Май обслужваше чифтетата София - Банкя - София. Като изключим многото натрошени стъкла в салона, ЕМВ се представи отлично в обслужването на влаковете без да даде нито една грешка. Очевидно новите ЕМВ се стабилизираха след първоначалните капризи, които проявяваха.
Публикувано на: Сря Май 13, 2009 2:03 pm
от Labros
Май почти няма ЕМВ с напълно здрави стъкла... От мотрисите, които съм виждал, всяка от тях има минимум по едно строшено стъкло- действат като магнит за вандалите.
Публикувано на: Съб Юли 25, 2009 9:32 am
от Mario Evstatiev
30-015/016, 30-017/018 и 30-023/024 са изписани от годишни ревизии и вече обслужват влакове. Последователно трябва всички спрени ЕМВ 30/31 да преминат през описаните ревизии и да бъдат пуснати отново в експлоатация. Отделение "Въздушни спирачки" извършва проверка на предпазните вентили на ЕМВ, а звено "Контролни уреди" проверява манометрите им. За проверките се издават протоколи за констатираните резултати, които са и финалната част от ревизията.
Публикувано на: Пет Юли 31, 2009 7:29 pm
от Mario Evstatiev
Днес изписахме и 30-025/026, вчера пък издадохме 30-029/030. Полека лека вдигаме "СИМЕНС"-ите на "крака". Сериозен проблем обаче срещаме с манометрите, които уж са клас 1 по точност, но в действителност са 2,5. Ама иди обяснявай...
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 11:32 am
от 43.309
Още колко има

?
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 2:06 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Още колко има

?
Още 14 влака трябва да минат през планови ремонти. В момента всички са с надпробег за ревизията, полагаща се на всеки 150 000 километра.
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 8:12 pm
от 43.309
Охооо значи ще има да се радваме по 1-ва на 32

.
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 8:16 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Охооо значи ще има да се радваме по 1-ва на 32

.
Абе скоро няма да се "радвате". След като тръгнат вписаните 4 влака за тези два дни, 32-ра ще се разкара от 1-ва линия.
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 8:17 pm
от 43.309
Горе долу като срок или не може да се каже?
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 8:19 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Горе долу като срок или не може да се каже?
Ами до 10 дни трябва да ги избутаме влаковете да тръгнат Немците висят непрекъснато там, а Гергинов дава зар на всичко, що е ангажирано с ревизиите на SIEMENS.