Страница 38 от 102

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 4:42 pm
от desiro_94
Щом 2611 е до 100 км/ч, значи няма проблем да е с 43-та, обаче 461 е до 130 км/ч, а този 43 е до 100 км/ч. Сигурно е бил със закъснение иначе не си го обяснявам да е навреме до София.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 6:14 pm
от Vancho
Едва ли при положение че има почти същите спирания като 2611 ако изключим Павликени и София север. Но пък 461 стои 1 мин на Плевен, така че едва ли двете му спирания оказват кой знае какво влияние.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 6:38 pm
от Vancho
Днес :
МБВ 460 с 44 120 + 44 128 1х45 + 1x50
БВ 9620 с 44 076 в състав 3 х 50 + 1 А х 47
MБВ 461 с две 43 ки едната от които смесена. И двата МБВ без румънския спален до Солун :cry:

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 6:40 pm
от Bdz_fan_site
Хора,46221 я пишат,че уж ще излиза от Депо ПО,но все си я гледам там,и вобще няма и план да излезне,а я дават,че има товарачки за нея.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 6:57 pm
от bobara_e_tuk
през месец декември 2010г я забелязвах често на локалния влак от Ямбол до Ст.Загора

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 7:58 pm
от todor plamenov
Потвърждавам, че 2611 пристигна с ЕЛ 43.548 във Варна днес. След това по график обслужи БВ 2654 Варна - Плевен, като в Шумен пристигна една минута преди време.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 8:18 pm
от Bdz_fan_site
Рбв 8614 *Слънчев Бряг* с 46036 и 7 минути закъснение в Пловдив! :)

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 9:38 pm
от Nikss
desiro_94 написа:БВЗР 2611 днес е с локомотив серия 43. Колегите от северна България, имат шанса да снимат тази рядка гледка.
Съвсем не е рядка гледка. При аварийни ситуации са подавали 43-555 от Мездра на 2611, преди 2 години с номер 2601, тъй, че нищо ново. :wink:
desiro_94 написа:Щом 2611 е до 100 км/ч, значи няма проблем да е с 43-та, обаче 461 е до 130 км/ч, а този 43 е до 100 км/ч. Сигурно е бил със закъснение иначе не си го обяснявам да е навреме до София.
Няма такова нещо. От новия ГДВ 461/460 са окастрени с голямата ножица и са до 100 км/ч, тъй, че 548 пасва идеално, но обвръзките са проблемни, понеже от 461 отива 2611, после кара 2654, 2655, 20162, 20167, 2626, а 2654, 2655 и 2626 са до 130. Нужна е промяна с цел рационално използване на ТПС.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 11:48 pm
от VESO
4611 / 4612 и той е окастрен , заради руския "сандък" от Саратов.
460 / 461 защо са до 100 км/ч?

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 2:21 am
от minitek
Наскоро пък от Варна на "Златни пясъци" бяха подали 43 513. Все пак пожелах късмет на колегите. :lol: 44 076 щом е за Русе, смятай как са ги омешали. 44 076 е била първо на 8637 (преди това не знам от кой влак идва), после 9620/23 и после 8636.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 6:26 am
от Nikss
VESO написа:4611 / 4612 и той е окастрен , заради руския "сандък" от Саратов.
460 / 461 защо са до 100 км/ч?
Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен. :wink:
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение. :roll: Единственото, което знам е, че това е пълна простащина! :evil: :x

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 8:10 am
от desiro_94
Малко имформация от днес:
БВЗР 2611 с 44 114 с бистро 005
БВ 3621 с 46 242
БВ 5621 с 45 165 с бистро 003
БВ 7620 с 45 159
БВ 7624 с 45 173
ПВ 20104 с 45 147
КПВ 20220 отново с 45 158
КПВ 50260 с 43 553 + 46 231 :arrow:

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 11:14 am
от Vancho
Nikss написа: Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен. :wink:
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение. :roll: Единственото, което знам е, че това е пълна простащина! :evil: :x
Лично за мен това по втора илюстрира как имаме трасе за скорост над 100, но нямаме ПС. който да пуснем там. 460/461 като вероятна причина може да е че са с приблизително същите спирания като БВ ЗР Златни пясъци и поради тази причина, за да нямат обходи по добри от БВ ЗР а да го возят на по ниска тарифа са ограничени и те. Не знам по някой друг участък да я има тая дивотия. Другите БВ за Варна те може да са до 130, защото спират на всяка керемида и не застрашават БВ ЗР :D Миналата година 463 /сега 461/ беше най бърз ГО София, а цената му бе по ниска от тази на Златните...

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 6:39 pm
от Bdz_fan_site
06056 с тв състоящ се от 1,вертуга излезна от ФП в 7:59

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 9:02 pm
от Nikss
Vancho написа:
Nikss написа: Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен. :wink:
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение. :roll: Единственото, което знам е, че това е пълна простащина! :evil: :x
Лично за мен това по втора илюстрира как имаме трасе за скорост над 100, но нямаме ПС. който да пуснем там. 460/461 като вероятна причина може да е че са с приблизително същите спирания като БВ ЗР Златни пясъци и поради тази причина, за да нямат обходи по добри от БВ ЗР а да го возят на по ниска тарифа са ограничени и те. Не знам по някой друг участък да я има тая дивотия. Другите БВ за Варна те може да са до 130, защото спират на всяка керемида и не застрашават БВ ЗР :D Миналата година 463 /сега 461/ беше най бърз ГО София, а цената му бе по ниска от тази на Златните...
Според мен не е причината в цените, за да ги ограничават, при положение, че Златните вървят с климатизирани и уж по-комфортни вагони, а 460/461 с екс дб, които не са особено приятни за разстояния над 250 км... реално погледнато, имаме и трасе и ТПС за над 100 км/ч, но не можем да използваме нито едното, нито другото рационално, както правят в белите страни на запад... и то не защото не можем, а защото просто не искаме!