Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 4:42 pm
Щом 2611 е до 100 км/ч, значи няма проблем да е с 43-та, обаче 461 е до 130 км/ч, а този 43 е до 100 км/ч. Сигурно е бил със закъснение иначе не си го обяснявам да е навреме до София.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Съвсем не е рядка гледка. При аварийни ситуации са подавали 43-555 от Мездра на 2611, преди 2 години с номер 2601, тъй, че нищо ново.desiro_94 написа:БВЗР 2611 днес е с локомотив серия 43. Колегите от северна България, имат шанса да снимат тази рядка гледка.
Няма такова нещо. От новия ГДВ 461/460 са окастрени с голямата ножица и са до 100 км/ч, тъй, че 548 пасва идеално, но обвръзките са проблемни, понеже от 461 отива 2611, после кара 2654, 2655, 20162, 20167, 2626, а 2654, 2655 и 2626 са до 130. Нужна е промяна с цел рационално използване на ТПС.desiro_94 написа:Щом 2611 е до 100 км/ч, значи няма проблем да е с 43-та, обаче 461 е до 130 км/ч, а този 43 е до 100 км/ч. Сигурно е бил със закъснение иначе не си го обяснявам да е навреме до София.
Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен.VESO написа:4611 / 4612 и той е окастрен , заради руския "сандък" от Саратов.
460 / 461 защо са до 100 км/ч?
Лично за мен това по втора илюстрира как имаме трасе за скорост над 100, но нямаме ПС. който да пуснем там. 460/461 като вероятна причина може да е че са с приблизително същите спирания като БВ ЗР Златни пясъци и поради тази причина, за да нямат обходи по добри от БВ ЗР а да го возят на по ниска тарифа са ограничени и те. Не знам по някой друг участък да я има тая дивотия. Другите БВ за Варна те може да са до 130, защото спират на всяка керемида и не застрашават БВ ЗРNikss написа: Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен.![]()
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение.Единственото, което знам е, че това е пълна простащина!
![]()
Според мен не е причината в цените, за да ги ограничават, при положение, че Златните вървят с климатизирани и уж по-комфортни вагони, а 460/461 с екс дб, които не са особено приятни за разстояния над 250 км... реално погледнато, имаме и трасе и ТПС за над 100 км/ч, но не можем да използваме нито едното, нито другото рационално, както правят в белите страни на запад... и то не защото не можем, а защото просто не искаме!Vancho написа:Лично за мен това по втора илюстрира как имаме трасе за скорост над 100, но нямаме ПС. който да пуснем там. 460/461 като вероятна причина може да е че са с приблизително същите спирания като БВ ЗР Златни пясъци и поради тази причина, за да нямат обходи по добри от БВ ЗР а да го возят на по ниска тарифа са ограничени и те. Не знам по някой друг участък да я има тая дивотия. Другите БВ за Варна те може да са до 130, защото спират на всяка керемида и не застрашават БВ ЗРNikss написа: Окастрянето на 4611/4612 е нищо в сравнение с това на 460/461, които падат с цели 30 км/ч надолу по отношение на макс. скорост, докато Дунава само с 10 км/ч е ощетен.![]()
Причината 460/461 да са до 100 е същата, поради която 8631/8632 и 8636/8637 също са до 100. Питайте графистите, аз не виждам никаква логична причина за това ограничение.Единственото, което знам е, че това е пълна простащина!
![]()
Миналата година 463 /сега 461/ беше най бърз ГО София, а цената му бе по ниска от тази на Златните...