Страница 38 от 50

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 10:02 am
от VESO
Най - красивата снимка ще стане на Вакарел , където по разписание влакът спира , а кривата в гарата създава идеалната предпоставка за това.
Македонски кушети пътуват за Варна и Бургас (мин. година точно за БС нямаше).Сръбски спален има само за Южното черноморие.Интересно ми е каква населеност регистрират или пътуват празни.

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 10:08 am
от mutagen
Някой на когото не му се спи и е в района да снима,ще черпя голяма порция цаца и бира естествено:)))като дойде във Варна...:)))

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 10:12 am
от VESO
Ако го пробваме влака , това означава около 3 часа да стоим прави в коридора.Но ще опитаме.

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 10:55 am
от mutagen
Ще си струва най вероятно стоенето прави:)

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 11:18 am
от Vancho
genata написа:Локомотив от серията 45 ще може ли да издърпа такъв влак в участъка Побит камък - Вакарел с меродавен наклон 29 при теглителна норма от 600 тона, като се има в предвид и че населеността е била голяма? И някой знае ли, колко е спирачната маса на влака вписана в удостоверение образец ВП11? Интересно ми е и македонския спален от къде се е появил, сезонен ли е, миналата година не съм го виждал.
Миналото лято едвам тръгнахме от Вакарел с 10 вагонния 8627. Начело беше 44 бивша 45

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 11:21 am
от VESO
Аз съм виждал 15 вагона на 8627 (включително фургон , пълен догоре с колети и пратки) , но на Искър чакахме да се прикачи още една машина отпред.Двойната тяга продължи до Пловдив , където сякоха челния локомотив и вече само с една машина , влакът замина за Бургас.А на 8626 съм виждал това , но 309 беше само до Септември.

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 1:40 pm
от 43.309
12-13 вагона норма 44 за участъка Сф-По и в двете посоки.
14-вагона норма за 45 серия Сф-По и в двете посоки.
Няма значение колко човека има във вагона, масата му е "koнстантна" и тези нещата са взети в предвид.
8612 редовно е с 11-12 вагона лятото и 44 начело без помощна, тази година само един път беше с 13 около празниците покрай 24 май.

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 3:27 pm
от VESO
Изображение

Това е 8612 на 19-ти юли 2009 г. Аз снимам от втория вагон , а отпред е фургона.Машината бе 44-00-ка и се справи без никакви проблеми.

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 6:27 pm
от gonzo8611
8612 днес беше с 13 вагона, като последен беше македонския вагон Скопие-Бургас-Скопие. Не съм много запознат, но май беше кушет (син на цвят).

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 7:04 pm
от VESO
Точно! Кушет е и изглежда така:
Изображение
Надписите по някои от тях са останали сръбските "кола са лежаjима" , но на повечето пише "вагон со легла". :D

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 7:43 pm
от 43.309
Влак норма за участъка По-СФ :P Уникален беше. Македонския последен.

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 7:56 pm
от VESO
Наско е видял 8627 на Ст.Загора за втори път (първият е бил в София) и каза , че от двата спални наши вагона , е бил само един.Може би другият е пътувал до Пловдив , за да се подготви на следващата вечер за 8637.

Публикувано на: Пон Юли 18, 2011 7:57 am
от kgeorgiev
Какъв е номера н асезонния влак за Бургас от Чехия и Унгария, преминаващ в четвъртък?

Публикувано на: Пон Юли 18, 2011 1:12 pm
от VESO
Влаковете се водят Praha hl. n - Бургас / Варна и са с номера както следва:
Praha hl.n - Бургас - 1471;
Бургас - Praha hl.n. - 1470.

В сайта на БДЖ са им сгрешили номерата и са указани като 1183 (към БС) и 1182(от БС) , но това са номерата на влаковете за Москва.Композицията за разлика от предишни години не е обединена и в Бургас пристигат два влака - в 9:35 е 1183 от Москва , а в 10:43 е 1471 от Praha hl.n.На обратно - в 19:25 заминава влака с чешките , словашките , унгарските и полските вагони , а в 20:30 - този с руските и украинските сандъци.

Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 5:20 pm
от БДЖ
Днес.

БВ 5620 :arrow: 44 001.6
КПВ 40282 :arrow: 32 029
БВ 2613 :arrow: 44 113.9 (липсваше бюфет)


ПП - Някой от форума ли днес снимаше 45 172 на София? :)