Най - красивата снимка ще стане на Вакарел , където по разписание влакът спира , а кривата в гарата създава идеалната предпоставка за това.
Македонски кушети пътуват за Варна и Бургас (мин. година точно за БС нямаше).Сръбски спален има само за Южното черноморие.Интересно ми е каква населеност регистрират или пътуват празни.
Македонски кушети пътуват за Варна и Бургас (мин. година точно за БС нямаше).Сръбски спален има само за Южното черноморие.Интересно ми е каква населеност регистрират или пътуват празни.
Миналото лято едвам тръгнахме от Вакарел с 10 вагонния 8627. Начело беше 44 бивша 45genata написа:Локомотив от серията 45 ще може ли да издърпа такъв влак в участъка Побит камък - Вакарел с меродавен наклон 29 при теглителна норма от 600 тона, като се има в предвид и че населеността е била голяма? И някой знае ли, колко е спирачната маса на влака вписана в удостоверение образец ВП11? Интересно ми е и македонския спален от къде се е появил, сезонен ли е, миналата година не съм го виждал.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Аз съм виждал 15 вагона на 8627 (включително фургон , пълен догоре с колети и пратки) , но на Искър чакахме да се прикачи още една машина отпред.Двойната тяга продължи до Пловдив , където сякоха челния локомотив и вече само с една машина , влакът замина за Бургас.А на 8626 съм виждал това , но 309 беше само до Септември.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
12-13 вагона норма 44 за участъка Сф-По и в двете посоки.
14-вагона норма за 45 серия Сф-По и в двете посоки.
Няма значение колко човека има във вагона, масата му е "koнстантна" и тези нещата са взети в предвид.
8612 редовно е с 11-12 вагона лятото и 44 начело без помощна, тази година само един път беше с 13 около празниците покрай 24 май.
14-вагона норма за 45 серия Сф-По и в двете посоки.
Няма значение колко човека има във вагона, масата му е "koнстантна" и тези нещата са взети в предвид.
8612 редовно е с 11-12 вагона лятото и 44 начело без помощна, тази година само един път беше с 13 около празниците покрай 24 май.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Какъв е номера н асезонния влак за Бургас от Чехия и Унгария, преминаващ в четвъртък?
Влаковете се водят Praha hl. n - Бургас / Варна и са с номера както следва:
Praha hl.n - Бургас - 1471;
Бургас - Praha hl.n. - 1470.
В сайта на БДЖ са им сгрешили номерата и са указани като 1183 (към БС) и 1182(от БС) , но това са номерата на влаковете за Москва.Композицията за разлика от предишни години не е обединена и в Бургас пристигат два влака - в 9:35 е 1183 от Москва , а в 10:43 е 1471 от Praha hl.n.На обратно - в 19:25 заминава влака с чешките , словашките , унгарските и полските вагони , а в 20:30 - този с руските и украинските сандъци.
Praha hl.n - Бургас - 1471;
Бургас - Praha hl.n. - 1470.
В сайта на БДЖ са им сгрешили номерата и са указани като 1183 (към БС) и 1182(от БС) , но това са номерата на влаковете за Москва.Композицията за разлика от предишни години не е обединена и в Бургас пристигат два влака - в 9:35 е 1183 от Москва , а в 10:43 е 1471 от Praha hl.n.На обратно - в 19:25 заминава влака с чешките , словашките , унгарските и полските вагони , а в 20:30 - този с руските и украинските сандъци.

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Информация
Модератори