Като прегледах разписанието , забелязах друга несъществуваща връзка.БВ 5620 пристига в София в 9:03.В същото време 460 тръгва в 9:05 , с което двата влака се изпускат и е невъзможно за 2 минути да се осъществи връзката.Преди международният идваше от Кулата и заминаваше за Русе , давайки възможност на пътниците да използват удобната връзка между Югозападна и Северна България.След като гърците спряха влаковете си към нашата страна , 460 и 461 се движат само между България и Румъния.
Възможно ли е да се промени началният час на тръгване на 460 с 10 минути по - късно от досегашното разписание (9:15) , за да осъществява връзката от 5620? Влакът ще се движи отново преди Белия кон и няма да се настигнат по дефилето.
Възможно ли е да се промени началният час на тръгване на 460 с 10 минути по - късно от досегашното разписание (9:15) , за да осъществява връзката от 5620? Влакът ще се движи отново преди Белия кон и няма да се настигнат по дефилето.
Не е възможно в момента въпреки че МБВ то не вози вагоните от Турция и с престой може да се навакса на ГО. Проблемът е че 24102 стои в ГО едва 4 минути, а двата влака правят удобна връзка /друг е въпроса колко точно хора я ползват, но се намират/. 460 за кратък период от време в началото на месеца тръгваше с 5 минути по късно от София, а разписанието му оставаше неизменно. Определено може да се избие нещо до ГО, ама май трябва да е до 130. Трудна задача в общи линии
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Никак не е трудно. Тръгва в 9.15 от София, като до ГО избива минутките, дори и да е до 100 км/ч.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Не знам, ама миналата година Златните като бяха с обход за 130 и скопени вагони редовно закъсняваха на ГО с около 10 минути. А тогава София ГО им го даваха 3 ч 45/50 мин ако не се лъжа
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Наистина трябва да бъде направена промяна в началния час на МБВ 460, за да се прави връзка с 5620. Според мен съществуват няколко варианта:
1. Промяна на началния час на МБВ460 - тръгване от София в 09:15. Въз основа на промяната 24102 може да тръгва от Габрово в 11:45 или да направи по-голям престой на Горна Оряховица.
2. За да не се променя началния час на МБВ460 и от там съответно на 24102 може да се промени началния час само на БВ5620 от 04:33 на 04:13 ч.
3. Началния час на БВ5620 да не се изменя, но да се пропуснат някой спирки (защото все пак е бърз влак) като Черниче, Бело поле, Усойка, Гълъбник, както и намаляване на спирането по спирки в района около Перник. По този начин могат да се намалят поне 10 минути, а за по-сигурно МБВ460 може да тръгва 5 мин. по-късно от София като с това (както е казано по-горе) няма да се измени разписанието на влака.
1. Промяна на началния час на МБВ460 - тръгване от София в 09:15. Въз основа на промяната 24102 може да тръгва от Габрово в 11:45 или да направи по-голям престой на Горна Оряховица.
2. За да не се променя началния час на МБВ460 и от там съответно на 24102 може да се промени началния час само на БВ5620 от 04:33 на 04:13 ч.
3. Началния час на БВ5620 да не се изменя, но да се пропуснат някой спирки (защото все пак е бърз влак) като Черниче, Бело поле, Усойка, Гълъбник, както и намаляване на спирането по спирки в района около Перник. По този начин могат да се намалят поне 10 минути, а за по-сигурно МБВ460 може да тръгва 5 мин. по-късно от София като с това (както е казано по-горе) няма да се измени разписанието на влака.
24102 подпира Троянския влак на Левски. Тъй че при него промяна е немислима... Троянския влак и без туй чака час и половина на Левски, тъй че забрави. 460 да се бутне зор, заради уговорки с другите администрации. 5620 изглежда най правдоподопно, но там еднопътно трасе, много голям трафик Перник София с трамвайките, тъй че пак зор. Струва ми се че малко народ би правил подобни връзки от югозападна България и хората си вземат 2613 ако имат път по маршрута на 460. Повече чакане е, ама достатъчно са патили със вечно закъсняващия 462 /тогава/
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Техник

Модератор
Мисля,че най-интелигентното решение е 5620 наистина да се превърне в бърз влак, чрез ограничаване на част от спиранията му и оттам да се преследва по-ранно пристигане в София.Цел напълно постижима за новия ГДВ 2012. Непосредствено преди него се движи КПВ 50250, който няма смисъл да бъде дублиран в спиранията си напълно от бързия влак.
Явно някой е чел написаното от мен и се е замислил.Такава връзка между Югозапада и Севера да се изпуска е нечуван и непростим грях.n0_aLoNe написа:Пичуй, има телеграма от тея дни 460 да тръгва по-късно
Тошко е много прав - 5620 се е превърнал на пътнически влак , особено в участъка Благоевград - Дупница.Редно е тези спирания да се редуцират и да се постигне едно по - добро времепътуване.
Промяната е временна и вероятно е свързана с някакви прозорци. 460 тръгва в 9.09, но пак връзката е несигурна.
Моето предложение е следното:
София 9.15
Мездра 10.44 10.45
Червен бряг 11.16 11.17
Плевен 11.55 12.00
Левски 12.29 12.30
Павликени 12.43 12.44
Горна Оряховица 13.08 13.22
......и продължава по досегашното си разписание.
Лок.44, 115%, Vmax=130 km/h - няма нищо сложно, просто трябва малко напън на мозъчните клетки!
Моето предложение е следното:
София 9.15
Мездра 10.44 10.45
Червен бряг 11.16 11.17
Плевен 11.55 12.00
Левски 12.29 12.30
Павликени 12.43 12.44
Горна Оряховица 13.08 13.22
......и продължава по досегашното си разписание.
Лок.44, 115%, Vmax=130 km/h - няма нищо сложно, просто трябва малко напън на мозъчните клетки!

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори