Страница 38 от 42
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 10:14 pm
от Vancho
За да ти е най-сигурно и доста кофти и дълго обаче пътуване тръгни с 9623 до Варна не би трябвало да закъснее много ... А ако имаш билет за връзка с 8636 няма логика да не задържат влака ...
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 10:33 pm
от RAILWAYSTATION
Може и с 2615 до Варна. Мисля, че не го задържат него.
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 10:41 pm
от rexkos
В никакъв случай не ползвай 4640 до Повеляново! Не знам до Горна как се движи, но знам, че заради стачките Дунавът заминава от София с около час закъснение и естествено гаранция, че Хебърът обира пешкира на Горна. Най-сигурно е да хванеш 9623, да се разходиш малко из красивата Варна и да хванеш 8636.

Публикувано на: Пет Дек 02, 2011 8:46 am
от mutagen
RAILWAYSTATION написа:Може и с 2615 до Варна. Мисля, че не го задържат него.
Дочух,че 2615 го пускат да се движи от Го в 17.35ч.!!!
Публикувано на: Пет Дек 02, 2011 11:41 am
от Vancho
Така е най-разумно ... отколкото да закъснява излишно. Да имаше как Дунава да замине от Своге

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 7:23 pm
от rexkos
Днес в състава на БВ 4611/4612 имаше един вагон от вид, който през последните 2 години май сме го позабравили - 18-метров инвалиден серия 43. Вагонът е прясно излязъл от ревизия на 21.01.2012 в Дряново (червено-бял на цвят, много лъскав), с номер 50 52 84 43 005, гара на домуване Г. Оряховица. Радвам се, че започнаха да се връщат този тип вагони на бързите влакове (засега само Дунавът, но нали има поръчка за ремонт на още такива). Много по-рентабилни са от фургоните - хем има място за колети, има място за велосипеди, обособено купе за трудноподвижни лица и купе за превозната бригада.
Иначе съставът на днешния 4611 беше следният: Bds-43, 3B-74, 1A-40, докато на 4612 - Bds-43, 4B-74, 1A-40.

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 7:42 pm
от Vancho
Пак не съм разбрал :червен бил инвалидния

Иначе на 4612 къде беше вагона от 4627 ? Първи, втори, последен ?
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 7:59 pm
от rexkos
Vancho написа:Пак не съм разбрал :червен бил инвалидния

Иначе на 4612 къде беше вагона от 4627 ? Първи, втори, последен ?
Инвалидният е червено-бял на цвят, като на серии 40, 50, 74.
На 4612 вагонът от 4627 беше след инвалидния, т.е. втори в състава на влака.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 8:05 pm
от bdz46
Вече на няколко пъти срещам Abds, включително в ПКВ, а вагоните ги знам като ABbds (поне в началото бяха такива).
Кое е вярното в момента?
Става дума за 84 80.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 8:26 pm
от VESO
Вагоните бяха "ABbds" - инвалидни за превоз на велосипеди с първокласни и второкласни купета."d"-то указва и багажно отделение.
Как изглеждаха вагоните отвън - ако жълтата линия е била над няколко от купетата , значи означението е правилно.Ако си видял "Abds" , означава , че второкласно е само инвалидното купе , а останалите са първокласни.Доколкото знам , освен това купе (то е малко
по - широко) , имаше още едно или две , които бяха втора класа , да не би и тях да са ги прекатегоризирали на първа?
Най - вероятно означението е грешно.Бояджиите са изпуснали едната буква.

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 8:29 pm
от bdz46
Не съм видял вагон Abds, но в ПКВ са дадени така, а и тук във форума на 2-3 места вече го срещам, та се зачудих дали не са ги прекръстили без да съм усетил.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 8:32 pm
от VESO
Ще трябва да ги видя , за да преценя.Иначе на вагоните следва да има
такива означения.
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 9:02 pm
от bobara_e_tuk
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 9:36 pm
от Saruman
BG - BDZPP/БДЖПП - грозотия!
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 10:10 pm
от rexkos
Нека обобщя накратко!
Abds - 84 80, дългите инвалидни с трите първокласни купета
Bds - 84 43 (някои 84 33), късите 18-метрови инвалидни