Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Ще видите като изкарат 43.309 :lol: след поредното ПР :lol: :P
*тази машина е по-тежка от останалите тъй като в последните години, слоевете боя натрупани по нея надвишават 5 :lol: .
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ще я праим да рипа до 130 :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да бе, голям майтап, няма що... :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43-309 трябва да бъде спряна, разкомплектована и нарязана,а с частите от нея да се изправи на крака някоя от спрените "Р"-ки в депото.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Същата съдба трябва да последва и 44064, ама задължително! А също така и 45 171, 45 176, 45 147... :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Защо да се бракуват изброените машини? Просто депото собственик не си подържа техниката. 44070 докато беше ПО беше голяма грабница а сега е добре машинката. Всичко е до подръжка. 147, 171 и 176 се различават от другите маш, че нямат реостат но пък и повечето мазувирски "ерки" са ограбени и те нямат реостат.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44 064 и 43 309 са наистина големи гробници и е грехота докато читави "Р"-ки седят и чакат аз нещо, тия двете недоразумения да се движат. По-добре ли е да изгубим нормални "Р"-ки за сметка на ТНТМ-та Йордан Василеви?!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Другите "ерки" си заминават понеже от дирекцията нехаят. Ако на някои поне малко му пукаше нямаше да сме на това положение сега. Какво и е на 309 или 064 най обикновенни "ерки" но без реостат както са 067, 139 и тн.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От дирекцията не знам колко нехаят, но проблема е основно финансов - като няма отпуснати пари, те от де да ги изсмучат.

Не съм съгласен с теб, че 309 и 64 са най-обикновени "Р"-ки - те са си чисто ТНТМ, схемите им също са променяни. Мога да говоря за още конструктивни недодяланици на тези двете машини, тъй като имам известен опит с тях от ремонта, отделно преди години съм и попътувал и с двете.

Какъв би бил проблема, грохналата 309 да се спре и с частите и да се изправи на крака 44 097?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Проблемът е, че 309 е в редовна експлоатация, а 097 е за КР.
Номера с прехвърлянето на части може да го правиш с автомобила на съседа, но за локомотивите си има ред и начин.
ТНТМ-то 309 кара влак точно толкова успешно, колкото и 44 202. Това, че на теб 309 не ти харесва не е нито необходимо, нито достатъчно, за да бъде спряна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тодоре,

защо реши, че "на мен не ми харесва 309 и за това искам да се спре"?! Все ми е тая, но заради подобни гробници, "ШКОДА" ни е отрязала, а отгоре на всичкото ние геройски си ги търкаляме. Що се касае до процедурите за прехвърляне на части - достатъчно запознат съм какви са формалностите - разрешение от дирекцията, писане в паспорти, протоколи и прочие.

За 097, вярно е, че тя е за КР, но доколкото имам сведения, същата няма и траф. Отделно от това, в Подуяне има машини, които са за ГПР и ПР, и то читави оригинални "Р"-ки, които си висят навън и гният, докато технически недоразумения като 43 309 се разпадат по железните пътища на страната.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Шкода ни отряза заради 44 001 и 002.
На всички 43 300 пише "Възстановен", а не "Произведен" в България.
Независимо как е създадена, 309 в момента е работоспособна машина. Има си начини за вдигане на крака на спрените машини и без разкомплектоване на здравите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Изброените по-горе машини, както и повечето удряни са страшни ветрилници... какво е това да ти вее на краката? :o Брак без да се замисляме... пък да са работоспособни и здрави колкото ще, машинистите не взимат по 5000 лв, че като се разболеят да дават пари за лекарства и т.н.
По отношение на музовирските, реостатът изобщо не е критерий за движението им, то е ясно, че там това е непонятно. 147, 171 и 176 толкова са удряни и кърпени, че веят на поразия. Верно, издържат много на бой (повече от оригиналните Р-ки), но повезките с тях са тежки, изморителни и най-вече неприятни. Забравих да спомена и за 44 120. Тя също трябва да си замине!
По отношение на 44 067 и 139, те все пак са русенски и са що годе на добро ниво.
44 097 приключи... води се брак, понеже остатъците от коша бяха свалени лятото, а същият получи номер 45 167 и сега се ремонтира.
Тошко, начини за вдигане на крака на спрени машини знаем, че има, но от дирекцията смятат, че може да минават по тънката линия и затова се налага да имаме множество донори. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Гарантирам ти, че ако сменят уплътненията на вратите и уплътнят ламарините на компенсаторите на 147, 171 и 176 няма да веят.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е, да, ама това знаем много добре, че няма да стане, затова нека такива български творения са извън експлоатация, а само най-здравите в движение. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация