Изброените по-горе машини, както и повечето удряни са страшни ветрилници... какво е това да ти вее на краката?

Брак без да се замисляме... пък да са работоспособни и здрави колкото ще, машинистите не взимат по 5000 лв, че като се разболеят да дават пари за лекарства и т.н.
По отношение на музовирските, реостатът изобщо не е критерий за движението им, то е ясно, че там това е непонятно. 147, 171 и 176 толкова са удряни и кърпени, че веят на поразия. Верно, издържат много на бой (повече от оригиналните Р-ки), но повезките с тях са тежки, изморителни и най-вече неприятни. Забравих да спомена и за 44 120. Тя също трябва да си замине!
По отношение на 44 067 и 139, те все пак са русенски и са що годе на добро ниво.
44 097 приключи... води се брак, понеже остатъците от коша бяха свалени лятото, а същият получи номер 45 167 и сега се ремонтира.
Тошко, начини за вдигане на крака на спрени машини знаем, че има, но от дирекцията смятат, че може да минават по тънката линия и затова се налага да имаме множество донори.
