Страница 38 от 59
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:23 pm
от bdz46
Лампата е 463/464 - спирачни вентилатори. Свети на нулева позиция при поставяне на реверсора на "0" и на реостат, когато спирачните вентилатори не са се развъртяли.
220 и 221 светват при включване на вентилацията и изгасват при достигане на напрежение 143 V на изхода на спомагателния изправител. Според зависи кой изправител пръв достигне това напрежение, може и само едната да светне.
Лампите за компресорите светват при включване на компресорите и изгасват при вдигане на масленото им налягане.
При серия 42 и 43 вентилацията спира автоматично на нулева позиция. При 44/45 е въведено реле 446, което остава включено до натискане на бутона за спиране на вентилацията... уж за подобряване на охлаждането.
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:28 pm
от Nikss
Благодаря, но това последното за подобряване на охлаждането може и наистина да е така защото през лятото съм виждал машини, на които "опасност от пожар" свети и за да не стане наистина пожар машинистите са принудени да не гасят вентилацията докато самата лампа не изгасне. Проблем е при серия 43 където постоянно трябва да си поне на 1-ва позиция ако ти свети лампата. Интересно щом при 42 и 43 се изключва автоматично при 0-ва позиция има ли начин зимата да се карат без вентилация или при достигането на 0-ва да не се изключва вентилацията, а да продължава да работи?

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:34 pm
от bdz46
На 42 и 43 има ключ за ръчно включване на вентилацията. Няма нужда от позиция.
Каране без вентилация е по-сложно - трябва завиране и разкачване на проводници.
Лампа пожар обикновено свети не от истинска опасност, а от някоя по-чувствителна термичка, напечена от слънцето.
Публикувано на: Сря Авг 11, 2010 10:40 am
от 46 242
44 108 отново в движение- на 382.
Публикувано на: Сря Авг 11, 2010 1:25 pm
от muri83
Като новобранец сме карали една преправяна 43 не и помня номера без вентилация ,беше с изкарано реле 406, но това беше доста одавна .
Публикувано на: Сря Авг 11, 2010 4:52 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Авг 17, 2010 8:20 pm
от 44142
Утре 45192 си заминава за ГО с 2641, предполагам ще я спират за голям ремонт. Интересно коя ли маш ще дойде на нейно място. Дано да е 45189. Дано в ГО не припаднат но ПД ремонт не може да се сравнява с ГО.
Публикувано на: Вто Авг 17, 2010 9:44 pm
от 44.123
Ей евала най-сетне я спират от кога го чакаме.
Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 4:22 pm
от 44142
Добрата 44115 днес си заминава за ГО с 2641 за ГПР.
Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 4:47 pm
от 42 072.9
Дано да я ремонтират своевременно, че е дебела.
Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 12:50 pm
от 44142
Евала на ГО ремонт, 44106 е страшен лок по всички параграфи. Малко са му изтекли люлковите амортисьори и люля но като цяло е супер лок. Жалко , че и СФ лок не могат да достигнат ГО ниво.
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 8:53 pm
от Nikss
45 192 ако не се лъжа трябва за ПР да спира, ей най-сетне тоз кошник на ремонт, сега на ред за спиране е 205, ама май ще си почака до догодина тъй като върти за КР, а 117 е с поразбита механика, поокъсани уплътнения на кабините и вече не е толкова добра и по-рядко се вясва на бързаците за Сф, а и реостата преди време се спомена, че не работел, но при СР-то ще се погрижат и за нея, 107 се прави усилено, очаква се 203 да влиза за КР щом пуснат 107, за 200 надеждата да тръгне по-бързо е изпращане в Русе на СР, но и там са затрупани със 179 и 133.

Много е зле горката ни железница, Ч. Трендафилов да му мисли, не му е никак лесно.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:00 pm
от 44142
117 си е екстра. Сравнение със СФ е направо бижу.
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:08 pm
от Nikss
44142 написа:117 си е екстра. Сравнение със СФ е направо бижу.
Така е, но в сравнение с 202 вече е зле.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:12 pm
от 44142
202 да не мислиш, че е хубава вече. Лок е с рециклираните амортисьори, и като бачках с нея преди 2 месеца, люшкаше вече поради изтекли люлкови амортисьори, а беше само на няколко седмици от ремонта. 44121 също е с рециклирани и няма да е читава дълго. Просто протеклите амортисьори не става само да се пълнят без да се сменят семеринзи.