Страница 37 от 40
Публикувано на: Сря Май 07, 2008 6:22 pm
от VESO
А досега с какво се движеше?Кушет?
Също като 8637 / 8636.Преди време директната група за Русе се състоеше от 3 вагона и спален , след това останаха един нормален и спалния , в последствие той бе заменен с кушет.В момента нощният влак вози само един второкласен седящ , който е различна серия - 47 (най - често) , 50 , 74 с гара на домуване "Русе".Би следвало през летния период на годината да прикачат още един , който да е спален.
Публикувано на: Сря Май 07, 2008 6:48 pm
от rexkos
Досега 4627 се движеше в състав от фургон + 3 второкласни вагона - всичките софийски. Кушети нямаше, спален също. Миналото лято ми се наложи да пътувам до Русе именно с този влак, и твърдо реших да пътувам в спален вагон или поне кушет, но уви.. Добре, че след Бов влакът се опразни и до Русе се разпънах на четирите седалки, за да мога да си подремна малко. Между впрочем влакът возеше кушет вагон, но само от влизането в сила на ГДВ 2008 до трагедията с 2637, след което знаете какво се случи. Включването на спален вагон в състава на влак 4627, дава една много добра възможност на хората да се придвижат от столицата до петия по големина град в България. Вечерта си лягаш в София и се събуждаш рано сутринта в Русе. Така хем не ти е загубен денят, хем си свеж като скреж.
Публикувано на: Сря Май 07, 2008 7:06 pm
от VESO
Влак от София за Русе само с 3 вагона???
Егати и резила.Поне да му бяха сложили някоя 47-ца от "модерните" , с които пътувах наскоро от Горна до Ст.Загора.
Според мен нормално този влак трябва да е фургон + спален + 5 вагона , един от които първокласен , като през лятото трябва да се мисли за увеличаване на състава.
Ситуацията ми напомня едно ужасно пътуване с 8626 до София , заради което писах на Белева.Влакът тогава бе с два второкласни и един първокласен седящ , а за сметка на това спалните бяха поне 5.
Друг пример през лятото са съставите на 2681 / 2682. На Бургас забелязах единия от тях и се оказа , че от 4 вагона , един бе спален , един първокласен от серия 40 и две второкласни 74-ки.
Публикувано на: Сря Май 07, 2008 7:19 pm
от rexkos
Хихи, че то на 4627 след Лакатник ЕДИН единствен вагон му е достатъчен. Въпреки че е само с три вагона, празни купета - колкото щеш.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 7:23 pm
от VESO
Толкова ли няма хора , които да пътуват от София за Русе , или повечето използват 4612 / 4613?

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 7:36 pm
от rexkos
4627 бива избягван, заради липсата на спален или кушет вагон. Дано за вбъдеще не е така.
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 3:49 pm
от VESO
Днес , докато разглеждах стоящата на 6-ти коловоз композиция на 4640 , забелязах , че първокласния вагон , бе серия 15 , снимка в
цял ръст и една
откъм перона.Понеже беше заключен и не можах да вляза вътре , забелязах , че тапицерията на седалките е от тъмносинята , с която вече има доста вагони от пловдивските 47-ци.Ето и
една фотография на талигата.
Останалите вагони бяха серия 47 , с изключение на първия , който бе от
серия 50 , пускани преди на "Родопи" , които са за 160 км/ч и имат
такава тапицерия.
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 5:38 pm
от lok43r
Да и някои от тези вагони са по уникалната схема 11х8...
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 5:56 pm
от 44.123
Е какво толкова от около 2 години е с 3 вагона е като съм го виждал сутрин на централна гара един автобус хора слизат от него затова 3 вагона са предостатачни. А много често влака е в състав от 47-ма серия един път много се учудих като го видях с 2 вагона 47-ма и 1 вагон серия 50 + фургон пълен ужас и мисля, че на вагоните пишеше гара на домуване Перник.
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 6:10 pm
от Nikss
lok43r написа:Да и някои от тези вагони са по уникалната схема 11х8...
За пръв път чувам за такава комбинация.

Има 11х6 на тези вагони серия 50 за 160 km/h,на 47 серия е 10х8 а има и 10х6.
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 6:16 pm
от 07
21 50 са с 6 места в купе, но съм изживявал нещастието на билета ми със запазено място да е посчено място 37 във вагон 11х6...... добре че влака не беше пълен!!! Виждал и по голяма комедия с участието на такъв вагон нямах фото тогава но депо Надежда имаха екземпляр 11 50......... Добре че не си бях купил 1ва класа тогава
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 6:18 pm
от rexkos
Мдаам, миналата година такъв именно такъв вагон с конфигурацията 11x8 имаше в състава на влак 1622. В купето никак не е удобно, заради теснотията, а и седалките са кафяви кожени. Нещо подобно на 40-та серия е. Единственото хубаво бе, че вагонът съвсем наскоро беше минал ремонт и вътре лъхаше от чистота.
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 6:21 pm
от rexkos
07 написа:но депо Надежда имаха екземпляр 11 50.........
И сега ги има и никак не са малко. Това са си чисти AB вагони, но едната им половина просто е "маскирана" под буквата "А" и жълта лента над джамовете и толкоз...
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 6:24 pm
от bdz46
rexkos написа:Това са си чисти AB вагони, но едната им половина просто е "маскирана" под буквата "А" и жълта лента над джамовете и толкоз...
Те си бяха AB вагони от начало. После ги направиха A.
Публикувано на: Чет Май 08, 2008 7:06 pm
от 44.123
Nikss написа:lok43r написа:Да и някои от тези вагони са по уникалната схема 11х8...
За пръв път чувам за такава комбинация.

Има 11х6 на тези вагони серия 50 за 160 km/h,на 47 серия е 10х8 а има и 10х6.
На какво ли не вече ще се нагледаме по родните железници.