Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

31.019-20 e в депо Сф и чака сертификация.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

43.309 написа:31.019-20 e в депо Сф и чака сертификация.
Значи и последната мотриса е готова.С нея , серия 31-00 свършва.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Значи и последната мотриса е готова.С нея , серия 31-00 свършва.
За тази доставка.
Има ли идеи и планове в далечното обозримо бъдеще да има нова доставка на серия 31 ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз пък си задавам въпроса защо от серия 31-00 са поръчани толкова малко бройки.Само 10 срещу 15 от серия 30-00. За сравнение дизеловите им събратя от серия 10-00 са цели 25 броя.
Явно има някаква закономерност - по равен брой дизелови и електрически. :D
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Офертата е комплект 25 броя дизелови мотриси + 25 броя електрически мотриси. След толкова закъснение е цяло чудо, че дойдоха.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

30.005 въпреки,че са намерили пантограф и я вдигат, (за да не и паднат батерийте), защо не се движи?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото междувременно са залипсвали и други работи.
Още когато я карахме за Варна, липсваха изправители и части от спирачната с-ма.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
bdz46 написа:Защото междувременно са залипсвали и други работи.
Още когато я карахме за Варна, липсваха изправители и части от спирачната с-ма.
В тази крадлива държава нищо чудно и цяла мотриса да липсва.... :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Частите не са откраднати, а са свалени за други ЕМВ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Е така ли никои не поръча някои друг чарк и консумативи..... Насила ще ги разсипем тези ЕМВ. За 32 серия трябваха 20-30 години, за 33та 7-8, за 30 и 31 не ми се мисли, ама прогреса е явен!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ами...
30 015 загуби огледало и няколко прозореца още в началото и още си е в същия вид.
Особено липсващото огледало е голямо неудобство и донякъде застрашава сигурността.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Бай Ганювщината си е налице за всичко- караме си е по-старо му: същия сценарий като на 32 и 33 серии една мотриса става донор за другите, защото парата за части се цепи и потъва в нечий джоб.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера ЕМВ 30-021/022 премина технически преглед в сервиза на "Сименс" във Варна. Бяха отстранени някои неизправности, констатирани от локомотивните бригади и бе извършена профилактика и диагностика на всички системи. Измерен бе натиска на пантографа и времето за вдигане и спускане. ЕМВ обаче даваше проблем с измерването на актуалната скорост, поради което многократно разтоварваше с индикация "Определяне на скоростта" и доклад за некоректно измерване на актуалната скорост на някоя от талигите. В сервиза бе сменен кабел на датчик за скорост, но проблема не се отстрани, което предполага, че причината е в самия датчик или в електрониката, свързана с измерването на скоростта.

На отиване към Варна, ЕМВ пътуваше като ТСВ 20331 и от София замина в 20:14, а във Варна пристигнахме в 04:05. В участъка София - Мездра спирахме многократно, тъй като вървяхме плътно зад ПВ 20209. В участъка Мездра - Варна не спирахме никъде. От Ресен до Горна Оряховица пътувахме през ГОР.

На връщане от Варна заминахме в 18:55 като ТСВ 80332. Спирахме на Синдел за разминаване с БВ 8611, на Лозарево за среща с ПВ Карнобат - Шумен и на Карнобат по изчакване на трасе. След Карнобат спряхме на Зимница и Завой, тъй като пред нас въвреше пътнически влак. На Стара Загора за трасе до Пловдив се прикачи 10-001/002, която се връщаше от струг в Горна Оряховица. На гара Свобода престояхме от 23:50 до 00:37 за тройна среща съответно с БВ 8637, МБВ 491(закъснял с 90 мин) и ТСВ 80331. От Свобода до Пловдив спряхме за 2 мин. на гара Белозем по изчакване на трасе. На Пловдив пристигнахме в 01:52 и оставихме ЕМВ в депо.

Ето няколко снимки от повеската:

Изображение
Изчакване на трасе на гара Реброво

Изображение
Разминаване на Синдел с влак 8611

Изображение
Прикачване на ДМВ 10-001/002 на Стара Загора

Изображение
Голямото чакане на Свобода

Изображение
БВ 8637 профучава през гара Свобода - за воф ЕМВ 30-021/022 и ДМВ 10-001/002

Изображение
Пантографът на 30-021/022
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:В сервиза бе сменен кабел на датчик за скорост, но проблема не се отстрани, което предполага, че причината е в самия датчик или в електрониката, свързана с измерването на скоростта.
Предполага също и че в сервиза на SIEMENS ремонтират по традиционния български метод "дезориентирано налучкване", който започва с най-лесната, но и най-невероятна причина (кабела е последното, което може да се повреди в такава система).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В случая, въпросният кабел е с доста фини жила и странни конектори, които при определени условия могат да не контактуват правилно или в даден момент да се влоши контактуването им. След смяната на кабела, проблема се появяваше по - рядко, но все пак се появяваше, което ме наведе на мисълта за повреден датчик за скорост.
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация