Страница 37 от 50
Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 10:16 pm
от VESO
rexkos написа:13.07.2011, гара София:
...
БВ 2614 с лок. 44 138 и обичайния състав 4Б+1А
..
A хората как са се побрали? Или места е имало? В края на този месец , ще трябва да му увеличават състава.

Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 10:25 pm
от rexkos
Влакът не беше особено пълен, а в последният вагон мисля, че даже имаше и празни купета.... 2614 като по закон е доста по-слабо натоварен от 2612.

Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 10:37 pm
от desiro_94
Аз мисля, че е по-редно 2614 да заминава поне към 15:00 часа, а "Варна уикенд" в неделя да тръгва между 12:30 и 14:00, защото така хем ще има по-голяма населеност в 2614 (през останалите дни), хем в неделя хората ще стигат по-комфортно и бързо в столицата.

Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 8:52 am
от RAILWAYSTATION
а замисли ли се за връзките на 2614 в ГО с 40114 и 40105. Ако заминава в 15:00 как ще осъществява тези връзки. Днес например точно по тази схема мисля да пътувам 2614+40114 Шумен-Горна-Русе
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 5:28 pm
от Тената
Ето и
причината за днешното закъснение на 8615, случила се във входните стрелки на гара Искър

Публикувано на: Съб Юли 16, 2011 10:09 pm
от rexkos
16.07.2011, гара София:
ПВ 30114 с лок. 43 509
БВ 2614 с лок. 44 118
МБВ 491 с лок. 44 105 - пристигна със 160 мин/з
МБВ 1384 с лок. 44 105 - с 22 мин/з от начална гара по изчакване на локомотив от влак 491
БВ 1624 с лок. 44 082
КПВ 20224 с лок. 44 081 - състав 3Б+2А, всичките 63-та серия
БВ 2637 с лок. 44 164
БВ 7625 с лок. 45 173
МБВ 292 с лок. 44 198 - 61 мин/з от начална гара, на Костинброд закова точно с един час...

Публикувано на: Съб Юли 16, 2011 10:21 pm
от Mario Evstatiev
БВ 8627 с 9В, 1А, 2WLab(БДЖ), 1WL(МЖ) с 45 157 на чело. Населеност на влака от начална гара - над 120% до тръгването на 3637. Вероятно после е имало още талази от народ.
Автобусаджиите биха умряли при вида на прииждащия към влака народ. Състава беше чист, имаше само една 43-ка в него, но също чиста.
Публикувано на: Съб Юли 16, 2011 10:57 pm
от rexkos
lok45111 написа:БВ 8627 с 9В, 1А, 2WLab(БДЖ), 1WL(МЖ) с 45 157 на чело. Населеност на влака от начална гара - над 120% до тръгването на 3637. Вероятно после е имало още талази от народ.
Безнадежда за пореден път много приятно ме изненадва с пускането на още допълнителни вагони на необходимите влакове!

Публикувано на: Съб Юли 16, 2011 11:07 pm
от Vancho
Вагпн номер 10 къде е

Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 1:43 am
от VESO
Цели 10 седящи вагона и два спални.

Много добре.Ще трябва да се пробва.
Ванчо , вагон с номер "10" на 8627 не съществува.Тъй като по график вагоните са 4 , редовните номера са "1" , "2" , "А" и "3".Спалните са с други номера.В такъв случай допълнителните второкласни получават номера "21" , "22" , "23"...... , а първокласните "А1" , "А2" .....
"Северният еквивалент" - 2627 няма да е бил с по - малко.
Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 8:28 am
от mutagen
Добре ще е да се види тази красота с 13 вагона,като едно време...

)
Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 9:45 am
от genata
Локомотив от серията 45 ще може ли да издърпа такъв влак в участъка Побит камък - Вакарел с меродавен наклон 29 при теглителна норма от 600 тона, като се има в предвид и че населеността е била голяма? И някой знае ли, колко е спирачната маса на влака вписана в удостоверение образец ВП11? Интересно ми е и македонския спален от къде се е появил, сезонен ли е, миналата година не съм го виждал.
Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 9:47 am
от mutagen
С Бв 8627 не би ли трябвало да се спуска,а не да изкачва;)))
Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 9:52 am
от Mario Evstatiev
С 8627 се катери Вакарел. Вероятно от ЕП са давали помощна. Македонския спален вагон е сезонен, за варна ако не се лъжа пък пътува сръбски такъв.
Публикувано на: Нед Юли 17, 2011 9:54 am
от mutagen
Жалко,че е нощен влак и няма кой да снима тази красота,бърз влак с 13 вагона и две машини...

Интересно обаче защо е бил с Шкода начело,когато пътувах през май.влакът беше с 46242...