Страница 37 от 78
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 6:00 pm
от tsolov69
В депо Мездра недостига на машини е страхотен , направо невиждан. Всъщност толкова лошо беше през 96,97 година когато бяха останали три електровоза здрави в експлоатация и два три дизела . Това с 32-ра серия на 20133/132 е само отбиване на номера и прогонване и на малкото останали пътници, а за БДЖ трупане на загуби.
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:24 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:Nikss написа:mitkodiablo написа:Тази сутрин влакове 20133 и 20113 се обслужваха от ЕМВ 32 119/120
Такъв няма. Има 20132. А иначе не за първи път се обслужват точно те с ЕМВ. Миналата година (когато ГО ЕМВ от вл.20136 ходеше ИзЛ Чб-М и на другия ден работеше М-Вц-М) ги обслужи 32 029/30. Ето снимка за доказателство:
http://www.prikachi.com/images/226/2470226n.jpg
Поправям се: датата е 02.07.2008 г.
Е защо ще ходи изолирана? Поне мен доста ме учуди

Защото влак 20136 е само до Чб и за да се придвижи до М ходи ИзЛ (не вози пътници и не спира никъде), докато преди години чакаше на Чб тогавашния влак 461 (сега 463) да я надмине и продължаваше след него като редовен влак (спираше навсякъде).

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:27 pm
от Nikss
tsolov69 написа:В депо Мездра недостига на машини е страхотен , направо невиждан. Всъщност толкова лошо беше през 96,97 година когато бяха останали три електровоза здрави в експлоатация и два три дизела . Това с 32-ра серия на 20133/132 е само отбиване на номера и прогонване и на малкото останали пътници, а за БДЖ трупане на загуби.
Нито отбива номера, нито гони пътници. За трупане на загуби съм съгласен понеже ЕМВ 32 са много неикономични и гълтат яко ток, а парите от продадените билети не могат да покрият разходите. В днешно време понятието отбиване на номер е разпространено, но като няма какво да се подаде и дадат ЕМВ 32 просто оставаме безмълвни. А дали се гонят пътници - едва ли. Особено на Чб чакат големи тълпи, а като знам, че напоследък електровоза теглеше по 2 вагончета, по-добре да се пуска ЕМВ 32, че вагончетата се пълнят до край. 20133 е много удобен и много хора го ползват да ходят с него до Пл и по възможност се връщат с 20132.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:30 pm
от VESO
Последно , когато видях 20132 , беше с две exDB-та и имаше прилична населеност.До кога ще е с електричка , или не се знае?

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:34 pm
от Nikss
VESO написа:Последно , когато видях 20132 , беше с две exDB-та и имаше прилична населеност.До кога ще е с електричка , или не се знае?

Само днес (както и на 02.07.2008 г.) е бил, от утре се очаква да си бъде с електровоз, макар, че депо М такава огромна криза го е хванало за електровози, че няма на къде... където може все пак пускат дизели макар, че и те са кът, но пак са повече от електровозите, иначе говорих с приятели-машинисти, които ми споделиха, че ако няма електровоз за товарачка чакат докато дойде от някой пътнишки влак, а ако недай си Боже той е повреден чакат докато бъде поправен и преработват.

Изобщо много е зле положението, а ремонта го мързи, та 2 не види. Кризата май тепърва ще си показва рогата.

Утре ще видя какво е положението с 20133 и обещавам да докладвам.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:38 pm
от VESO
Помня една такава криза , когато с Наско ходихме до Берковица и Лом.На Враца засякох крайградското "чушле" за Мездра и беше два вагона , теглени от 06-00-ца , а на Бойчиновци , влакът за Монтана бе с 55-00-ца.

Един от бързите по 7-ма пък беше със софийска машина.
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:40 pm
от Nikss
VESO написа:Помня една такава криза , когато с Наско ходихме до Берковица и Лом.На Враца засякох крайградското "чушле" за Мездра и беше два вагона , теглени от 06-00-ца , а на Бойчиновци , влакът за Монтана бе с 55-00-ца.

Един от бързите по 7-ма пък беше със софийска машина.
Спомням си го този период. Мисля, че беше 2008 г. Тогаз имахме рекорд - 3 поредни дни 20133/20132/20233/20234 само с 06 069.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:41 pm
от 44142
2637 с 44106.
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:42 pm
от VESO
Значи утре Златните 2610 ще са с ГО машина.Nikss може да види влака на Червен бряг.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:42 pm
от Nikss
44142 написа:2637 с 44106.
Няма лошо. Утре 2610.
8615 редовно гледам го пишат в разписанието с 44 117

ама дали е така

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:43 pm
от Nikss
VESO написа:Значи утре Златните 2610 ще са с ГО машина.
Nikss да се оглежда на Червен бряг.

Ти мигача остави на нас /пардон на мен, понеже други сериозни от Чб няма да намериш

/. Утре цял ден съм на линия, да му мислят заядливите херцози.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:43 pm
от 44142
До днес беше вярно но ги развъртяха и 117 замина 5623 а 087 замина 8615.
Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 11:17 am
от tsolov69
Днес 20133 замина отново ЕМВ и това е само удължаване на агонията,а по отношение на пътниците е голямо неудобство за тях защото на Мездра се прехвърлят от двата вагона на грозната мотриса която поради Vmax80 увеличава обхода и в двете посоки , особено на 20132.
Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 2:46 pm
от Nikss
tsolov69 написа:Днес 20133 замина отново ЕМВ и това е само удължаване на агонията,а по отношение на пътниците е голямо неудобство за тях защото на Мездра се прехвърлят от двата вагона на грозната мотриса която поради Vmax80 увеличава обхода и в двете посоки , особено на 20132.
20133 на Чб беше 07:58-07:59 ч., 20132 не знам. Интересно 20233/20234 с какво се движат. След половин час ще отида да проверя.

Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 3:14 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:VESO написа:Значи утре Златните 2610 ще са с ГО машина.
Nikss да се оглежда на Червен бряг.

Ти мигача остави на нас /пардон на мен, понеже други сериозни от Чб няма да намериш

/. Утре цял ден съм на линия, да му мислят заядливите херцози.

Дай да несе обиждаме сега!!! все пак е празник!!!