Страница 37 от 42

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 10:59 am
от mitkodiablo
а какъв е вагона?

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 11:22 am
от Vancho
Не питай - 2143 :lol:

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 1:44 pm
от mitkodiablo
a аз си мислех че е 74

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 2:18 pm
от VESO
todor plamenov написа:Преди години е имало идеален сезонен пътнически влак Септември - Велинград, заминаващ точно в интервала между 16101 и 16103. Часът на заминаване е бил около 5:00 - 5:30.....
Тошко , това е бил ПВ 16121 Септември - Разлог , който в различните разписания се е връщал в различни времеви интервали , но на отиване е бил все в един и същ диапазон.
Не питай - 2143
Това е нищо , вие ако видите вагонът за вътрешно съобщение Свиленград - София , движещ се в композицията на 491 / 492 ще ахнете - 45-ца с общите седалки. :D

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 3:37 pm
от Vancho
OMFG :lol: Става все по-забавно :D

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 6:55 pm
от Nikss
VESO написа:
Ванчо , дай по - нормално разписанието.Така с тези цифри пред и след станциите и разни проценти , не мога да се ориентирам нито в колко часа пристига дадения влак , нито в колко тръгва.Например от това
38.1 40 ВЕЛИНГРАД 12 12 05:17 11 05:28 579
единственото , което разбрах е , че станцията е гара Велинград.Махни ги тези 38.1.40 преди името и камарата цифри след него и остави така Велинград - 5:17-5:28.
Като използваш времепътуванията от сегашното разписание , няма нужда от всички тези числа.Само затормозяват и объркват.Аз като давам примерни разписания , вземам обходите от сегашни влакове , отразени в пътеводителя.Щом като графистите са ги предвидили да се движат така , значи ще се движат така и в моя вариант.
Това, което не можеш да разчетеш драги ми Веско е нещо изключително важно като съставна част от разписанията. В случая Ванчо е използвал шаблон за книжка-разписание, вместо за пътеводител (както ги пишеш ти), затова не можеш да го разчетеш... освен това тук проценти няма. 38.1 са километрите от начална гара Септември до Велинград, 40 е скоростта в км/ч, 12-ките показват обхода в минути, а това 579 накрая нямам представа и аз за какво служи. :roll: :idea: :arrow:

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 7:52 pm
от VESO
Може да е важно , но за графистите , не и за нас.Аз отварям пътеводителя и виждам например следното: Сп - 2:45 , Вра - 3:00.Тоест от Септември до Варвара влакът пътува толкова , че може да пристигне и тръгне за 15 минути.Не ми трябват нито проценти , нито скорости , всичко това е изчислено от графистите и щом те са преценили , че влакът може да спази разписанието , значи може.Оттук нататък , ако аз започна да правя примерно разписание на някакъв влак , ще използвам 15-те минути обход между Септември и Варвара.Те са достоверни и не ми трябват никакви километри , нито числа.Всичко това вече е пресметнато и изчислено правилно и няма какво да се занимавам с нещо , което други са го мислили.Прилагам си разписанието и готово.Щом като редовният влак , отразен в пътеводителя може да пътува 15 минути между Септември и Варвара , значи и влакът , който аз ще предложа ще бъде със същите.Какво неясно има?

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 8:04 pm
от Nikss
Само дето обходите не са еднакви за влакове, преминаващи през 1 и същи участък... :wink:
На някои влакове са раздути, на други са натегнати, на трети са изчислени точно колкото трябва да бъде... :wink: :arrow:
Защото например 15 км междугарие със скорост 60 км/ч се изминава за 15 минути, за влак Х може да го дадат за 18 минути, за влак Y за 14 минути, а за влак Z за 15 минути. Така от начална до крайна гара се събират минимум 10-15 минути, които може да бъдат спестени. Ся разбра ли :?:

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 8:37 pm
от Vancho
Не спорете. Аз съм използвал същите обходи и не съм ги променял. Просто използвах за образец файла с ГДВ който имам и промених часовете. Ако ги бях качил на хостинг за теглене сигурно щеше да е по-разбираемо :)

Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 9:45 am
от Tramway
Колеги, искам да внеса малко яснота по принципа на съставяне на графиците.
Да вземем примера на Никс - междугарие гара А - гара Б 15 км и скорост 60 км/ч. То са изминава за 15 минути само при положение, че влакът минава транзит през двете гари, т.е. движи се с постоянна скорост. Ако обаче има спиране в г.А, началната му скорост е 0 и му трябва време за ускоряване от 0 до 60 км/ч, което удължава обхода. Ако спира и в г.Б, са добавя и време за забавяне и спиране. Тез времена зависят от наклона на пътя, масата и спирачната маса на влака, особеностите на тягата и т.н. За туй и обходите на един участък при една и съща скорост за различните влакове са различни.
Ето защо не е правилно разписанието на един влак директно да са имплементира на друг без да са вземат предвид неговите особености.

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:39 pm
от VESO
Във връзка с летния сезон и нуждата от увеличаване на композициите на нощните влакове от и към Южното Черноморие , предлагам следната схема за пълноценно използване и на без това оределия вагонен парк.Нека след пристигането си в София , от 7625 се откачат два второкласни вагона и се закачат за състава на 8627.Така ще отпадне нуждата да се търсят допълнителни вагони.На обратно сутринта ситуацията ще е идентична - двата допълнителни вагона да се откачат от 8626 и да се събират с останалата част от композицията на 7620.Ако не се използват за друго , вагоните могат да останат в Бургас от 8627 до 8626.Погледнато от друга страна може например да се оповести и рекламира , че влак 7625 вози директни вагони за Бургас , удобни за почиващите по Южното Черноморие , а 8626 вози директни вагони за Видин , с които хората се прибират от морето.Престоят в столицата ще е само около час , но така освен , че пътниците ще бъдат улеснявани , ще се спестят два допълнителни вагона , а и по никакъв начин няма да се наруши състава на бързия влак до Видин.В тази насока нека напомня , че за 7620 и 7625 композицията е една и съща.
Какво мисли форума , преди да изпратя предложението?

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 1:54 pm
от plastikat
Нимой :lol: :lol: :lol: Композицията от нощния отива на 866Х,и после обратното ..........

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 4:05 pm
от VESO
Но те нямат никаква връзка един с друг.Както вече казах , схемата е следната: двата вагона от 7625 се добавят към 5-те на 8627.След пристигането в Бургас , 5-те на 8627 остават за 8660 - 8612 , а двата заедно със спалния стоят в Бургас.Вечерта идват 5 вагона от 8613 - 8661 , закачат се с двата за Видин + спалния и 8626 е готов.Тези двата нямат никаква връзка и зависимост с 5-те от редовната композиция.Както идват от 7625 , така и си отиват на 7620.

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 9:24 pm
от SaiLeR
Хмм още няма тема за ГДВ 2012, интересно защо при положение че миналата година още през април е отворена тема за следващото ГДВ.

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 1:21 pm
от Vancho
Преди време писах за следния проблем на БДЖ и липса на връзки.

При задаване на маршрут с влак 82227 от Хисар до Пещера не се появява
връзка с влак 18208 на гара Пловдив поради малкото осигурено време от едва
две минути, съответно и в гарата е трудно да се издаде подобен билет и
връзка излиза чак със следващия влак от Пловдив за Пещера, а именно 18209.
Моето предложение е влак 18208 да бъде изтеглен с 5 минути напред, т.е. да
тръгва от Пловдив в 17.45 с цел създаване на по добра връзка между двата
влака. В момента те са и на различни перони и ако човек желае да направи
връзка, освен че най често няма как да му бъде издаден билет, а и хващането
на втория влак е почти невъзможно. Предвид факта че от Пловдив до
Стамболийски съществува двойна жп линия и влак 18208 ще премине през
Стамболийски вместо в 18.00 в 18.05, когато вече към Пловдив ще е заминал
18207 не би се нарушило движението на влаковете с изтегляне пет минути по
късно на 18208. Надявам се в скоро време да бъде подобрена още една връзка
в Пловдивско



Оня ден съм получил писмо, в което пишат следнто :

Относно: Предложение за промяна разписанието на влак № 82229.




УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МАРЧЕВ,


Разгледахме внимателно Вашето предложение за промяна разписанието на КПВ № 82229 Хисар - Пещера.
Ежегодно при разработване на схемата за графика за движение на влаковете, технологията включва задължително съгласуване с областни и общински ръководства. За настоящия график липсваха предложения от характер посочен във Вашето писмо.
Независимо от това, за да удовлетворим Вашето искане, като се вземе предвид цялостната транспортна схема и при спазване условията на безопасност, направихме промяна и от 04.07.2011 г. КПВ № 18208 Пловдив - Пещера ще тръгва от гара Пловдив в 17:46 ч. и ще се осъществи връзка между КПВ № 82229 Хисар - Пещера и КПВ № 18208 Пловдив - Пещера.
С това считаме Вашите искания за удовлетворени.


п.с. Промяната е направена от 4 юли /моя РД/, а ми изпращат писмо на 13-ти :D