Страница 37 от 42
Публикувано на: Вто Авг 09, 2011 12:59 am
от Vancho
Може вагонът да си е за постоянно в Русе и да се върти през деня на ПВ

Абе щура работа с тия вагони изобщо ... Предвид факта накъде се движи тоя влак нищо чудно да го ликвидират

Публикувано на: Съб Ное 12, 2011 8:11 pm
от VESO
Днес имах възможността да наблюдавам населеността в няколко бързи влака.8626 бе сравнително празен , ниска населеност се регистрираше както във второкласните , така и в първокласните вагони.На много места в "Bm"-тата имаше по 3-ма или 4-ма души , а в "Аmе"-то пътувах в купе с още един човек.Далеч по - пълен бе 2626 , който беше също с 4 седящи вагона (не знам защо и на него му орязаха състава , при положение , че се пълни повече от 8626).
7620 ми се видя изненадващо празен като за съботен ден.20-тина минути преди тръгването на влака имаше немалък брой свободни сепарета в exDB-тата и само няколко заети купета на смесената 40-ка.
В 5621 само 10 минути преди заминаване свободни места едва се намираха.Както знаем , композията му е 4 вагонна , но към влака се задаваха тълпи , което ми даде основание да смятам , че може би при потегляне от София е имало правостоящи.
Правостоящи и то много имаше в 8615.От София тръгна с около 90 % населеност (в моето купе бяхме 6-ма) , но на Подуяне и Искър се напълни доста и освен , че купето доби пълна заетост от 8 души , в коридора се образува дълга редица от правостоящи , която малко се разсея след Елин Пелин и Костенец.След Септември погледнах коридора и видях около 6-7 души , но тълпите на Пазарджик ме накараха да смятам , че правостоящите ще се увеличат.Наистина рекордна населеност като за съботен ден.
"Зл.пясъци" 2611 със средна населеност - 15 минути преди тръгването на влака едва достигаше 50% , като хората предимно се блъскаха в предните вагони.Причиниата бе съставът на влака "Bmp" + "Bmp" + "BRm" + "Ame" + "Ame" + "Ame" , като последните две първокласни 63-ки се водеха второкласни , с номера съответно "3" и "4".Хората обаче първо гледаха жълтата лента отгоре и продължаваха напред.
Висока населеност (около 100 %) наблюдавах и при 2615.Десет минути преди тръгване на влака нямаше купе с по - малко от 5-ма души.Композицията се състоеше от 4 вагона , като само първата 74-ка беше варненска.Останалите - първокласната 006 и другите две второкласни - 081 и 056 бяха с гара на домуване "Плевен".
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 7:43 pm
от stani_46001
Планирам да пътувам с БВ 8612, та да попитам стига ли навреме до Пловдив, по време на стачката?
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 8:25 pm
от bdz46
Не стига изобщо.
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 8:27 pm
от stani_46001
bdz46 написа:Не стига изобщо.
Къде го задържат преди Пловдив?
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 8:34 pm
от bdz46
Докъдето стигне и го отменят обикновено.
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 8:36 pm
от stani_46001
А БВ 4641 спират ли го в Горна Оряховица? Май ще пътувам до Пловдив през нощта!

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 8:42 pm
от bdz46
Никой не знае кой влак къде ще спре докато не спре!
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:06 pm
от Vancho
Най-сигурно с 4640 до Повеляново и оттам с 8637
п.с. И това не е сигурно защото Дунава закъснява порядъчно ...

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:07 pm
от VESO
Ти дори и да се качиш във влак , на който превозната бригада не стачкува , ще го спрат някъде из гарите.8612 пък даже не тръгва от начална гара , тъй като стачката започва още в 8:00.
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:07 pm
от Vancho
Във Варна по принцип не стачкуват
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:08 pm
от VESO
Vancho написа:Най-сигурно с 4640 до Синдел и оттам с 863
7
п.с. И това не е сигурно защото Дунава закъснява порядъчно ...

Влакът е 8636 , защото 8637 е в обратната посока.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:21 pm
от stani_46001
Да, прави сте, въпреки, че 8612 тръгва от Варна (така бях чул), не се знае къде ще го спрат! Не ми е сигурна и връзката до Повеляново, вечер с тази стачка.

Не ми се пътува нощно време за Пловдив, но май ще трябва!
Ах, как ми се минаваше и през балкана за Пловдив! До понеделник имам шанс все още.
Благодаря ви за съветите!
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:34 pm
от VESO
Последно - най - сигурният влак в твоя случай е 8636 - през нощта няма стачка , следователно отпада опасността да го спрат някъде , а освен това часът на тръгване със сигурност ще се спази: композицията е дошла сутринта , така че няма да се чака състав отникъде.
Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:41 pm
от stani_46001
VESO написа:Последно - най - сигурният влак в твоя случай е 8636 - през нощта няма стачка , следователно отпада опасността да го спрат някъде , а освен това часът на тръгване със сигурност ще се спази: композицията е дошла сутринта , така че няма да се чака състав отникъде.
Да, прав си! Мерси много!