Страница 37 от 48

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 1:10 pm
от bdz46
Много е вероятно така да си остане.
При условията на депо СЗ, изтеглянето на оперативните вериги ще отнеме години.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 9:42 pm
от Nikss
Че какво му е на ремонта в Сз? Според мен дори много добре се справят с поддръжката на всички серии електровози. :roll:

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 9:49 pm
от bdz46
Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 5:10 pm
от Тената
bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа :lol: :lol: :lol: има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 5:25 pm
от dobo
Е това не може да бъде истина.Този или е толкоз ел.техник или толкоз си разбира от работата.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 5:39 pm
от Тената
dobo написа:Е това не може да бъде истина.Този или е толкоз ел.техник или толкоз си разбира от работата.

Истинае, има свидетели колкото искаж.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 7:16 pm
от amon
tenata написа:
bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа :lol: :lol: :lol: има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.
:shock: :shock: :shock:

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 7:24 pm
от 07
tenata написа:
bdz46 написа:Трябва наново да се положат стотици проводници с няколко километра дължина, което с ограничения капацитет на едно средностатистическо депо е много бавен процес.
Все пак си имат и други локомотиви за правене.

Не само, че има и други локомотиви за правене, но и част от персонала е слабо квалифициран, на пример миналата година казали на един от ЕЛ. техниците да свали Шкафа 830 от стария кош на 44 161, той свалил болтовете а кабелите ги отрязал сас ъглошлайфа :lol: :lol: :lol: има и още много такива исцепки, дето бавят работата по машината.

Към момента има доста безработни ел. техници, които биха си вършили работата като хората!

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 8:44 pm
от 45-170
никои ел техник няма да се хване да работи по нея с това заплащане в ремонта

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 9:09 pm
от Nikss
Ами тогава да седи без работа и няма и това заплащане да вземе. :wink:

Между другото, шкаф 830 къде се намираше? В 1-ва кабина ли?

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 9:11 pm
от amon
В 1-ва кабина, в апаратния шкаф - отляво.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 9:20 pm
от Nikss
От този шкаф ако не се лъжа се задействаше защита - светва лампа STOP на пулта (прекъсване на главната силова верига за 25 кВ, изключване на ГВП под товар, чрез натискане на гъбата). :roll:

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 10:36 pm
от n0_aLoNe
При задействане на защита, ГВП само си изключва(прекъса се захранването на 408), без да му се помага с гъбата.

Публикувано на: Чет Фев 24, 2011 4:59 pm
от mitaka
От днес 44-132 започва проби след ПР,засега машинката се представя чудесно!За подемен ремонт вече е оставена 43-309.

Публикувано на: Чет Фев 24, 2011 6:52 pm
от Тената
mitaka написа:От днес 44-132 започва проби след ПР,засега машинката се представя чудесно!За подемен ремонт вече е оставена 43-309.

:cheers: :cheers: :cheers: нова Р-ка в графика